Colorado rivierpad?

Snoetsie

Newbie
Ben of kennen jullie iemand die weleens high is geworden of geprobeerd door middel van de LSD-stof afgevende pad. (Colorado rivierpad)

Hoop van jullie te horen. Ben namelijk op zoek naar iemand die hier veel van af weet.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
mja, erowid weet wel wat

http://www.erowid.org/animals/toads/

maar denk eerder dat het een soort van vervangmiddeltje is voor mensen die niet aan deftige tripmiddelen kunnen komen.

Denk dat gewoon LSD, paddo's, of gewoon enkel de stof die de pad afscheidt veel effectiever zijn, gemakkelijker aan te komen, en iets handiger om in te nemen.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
:confused: dacht dat ik net hier gepost had.

Stofje heet 5-MEO-DMT. Je verkrijgt het door de Colorado River Toad (Bufo alvarius) te melken. Zeer potente variant van DMT. (4-5x zo sterk)

Leuke beestjes, ik wil er ook wel eentje :)

exact

Belezen gebruiker
Henkfloyd zei:
:confused: dacht dat ik net hier gepost had.

Stofje heet 5-MEO-DMT. Je verkrijgt het door de Colorado River Toad (Bufo alvarius) te melken. Zeer potente variant van DMT. (4-5x zo sterk)

Leuke beestjes, ik wil er ook wel eentje :)

bedoel je met melken aftrekken? :rolleyes:
of?

takala

Bewuste gebruiker
je moet het gif uit z'n wratten knijpen. Het is overigens bufotenine (5-HO-N,N-DMT) en 5-MeO-N,N-DMT dat het beesje afscheidt. 5-MeO-DMT is wel sterker maar geeft een veel minder visuele trip dan ons allom gesprezen überheilige N,N-DMT. Zoiezo wil ik later zo'n pad, het is zoiezo al een tof beest om te hebben.
DiMiTri...i love you...

Bovenaan