coke werking neemt af?

sonnoz

Experimenterende gebruiker
Hi jongens,
Dank voor jullie zorgen. Inmiddels maar ff wat weeken niet gebruikt. Moet zeggen bevalt ook wel. We gebruiken met name uit een soort van verveling. Inmiddels een paar weekenden vol gepland en dus gewoon met een biertje gedaan. Geen cravings niks. Normaal had ik altijd wel voorraad in huis en ook dat niet gedaan. Dat helpt wel. Is toch een soort drempel. Dealer bellen geld halen en dat soort gekloot. Dan heb ik eigenlijk al meteen geen zin meer. Dus voor nu gaat het prima denk ik.

Colekkr

Belezen gebruiker
Hi jongens,
Dank voor jullie zorgen. Inmiddels maar ff wat weeken niet gebruikt. Moet zeggen bevalt ook wel. We gebruiken met name uit een soort van verveling. Inmiddels een paar weekenden vol gepland en dus gewoon met een biertje gedaan. Geen cravings niks. Normaal had ik altijd wel voorraad in huis en ook dat niet gedaan. Dat helpt wel. Is toch een soort drempel. Dealer bellen geld halen en dat soort gekloot. Dan heb ik eigenlijk al meteen geen zin meer. Dus voor nu gaat het prima denk ik.
Schrijf/lees dit nu nog eens. En vraag dan nogmaals aan jezelf of je, jezelf niet een beetje voor de gek houdt. Sorry klinkt erg hard maar is goed bedoeld.

lees deze punten nog eens voor jezelf en geef jezelf eens eerlijk antwoord of ga jezelf te rade of het werkelijk wel zo is;

- Gebruik uit verveling?
- Inmiddels weekenden vol gepland en het gedaan met een biertje? Je heb iets gepland maar je hebt het ook al gedaan met een biertje….?
-Het bevalt je ook wel?
-Een aantal weken? Je post klopt hier niet helemaal mee.
- Een voorraad normaal en nu niet? Helpt ook wel, dus daarvoor kon je het niet weerstaan
-voor nu gaat het prima denk ik?

etc. Etc.

nogmaals misschien is dit met een gestrekt been maar geloof me met mega goede bedoelingen.

sonnoz

Experimenterende gebruiker
-Gebruik uit verveling als in niks te doen geen verplichtingen. Dus een goed moment om wat lijntjes te doen.
-Inmiddels wat meer dingen op de planning dus geen gelegenheid en we houden het bij een biertje zoals normaal tijdens het klussen of uitgaan.
-gebruiken is leuk maar niet gebruiken is ook prima en bevalt me dus wel.
-Daar moest staan een aantal weekenden paar letters verdwenen.
-Voorraadje om makkelijk te pakken als we zin hebben en dat is er nu niet. Dus werkt drempel verhogend.

Ik vind dit allemaal niet echt vreemde redenen om wat te minderen. Dus je 2e post begrijp ik inderdaad niet zo goed nee.

Colekkr

Belezen gebruiker
-Gebruik uit verveling als in niks te doen geen verplichtingen. Dus een goed moment om wat lijntjes te doen.
-Inmiddels wat meer dingen op de planning dus geen gelegenheid en we houden het bij een biertje zoals normaal tijdens het klussen of uitgaan.
-gebruiken is leuk maar niet gebruiken is ook prima en bevalt me dus wel.
-Daar moest staan een aantal weekenden paar letters verdwenen.
-Voorraadje om makkelijk te pakken als we zin hebben en dat is er nu niet. Dus werkt drempel verhogend.

Ik vind dit allemaal niet echt vreemde redenen om wat te minderen. Dus je 2e post begrijp ik inderdaad niet zo goed nee.

jouw antwoorden en laatste opmerking zijn veelzeggend…. Ik probeer je aan de hand van jouw opmerkingen je “probleem” duidelijk te maken:

- als je wat lijntje gaat nemen uit verveling is er volgens mij al wat aan de hand denk je niet?
- Dingen in de planning en dus gelegenheid meer. Dit heb je dus blijkbaar nodig om er vanaf te blijven… denk dat dit ook wel een signaal is. En dat je “klussen” als een gelegenheid aangeeft is denk ik ook wel iets om over na te denken.
- je eerste post is niet een aantal weekenden terug? En een aantal is blijkbaar al iets dat je ziet als “knap”…. Al vraag ik me af of het werkelijk zo is.
- Als je een voorraad thuis hebt om het makkelijk te pakken heb je echt iets om over na te denken. Want geloof me, dan ben je al verder dan je zelf misschien denkt…

coke is namelijk geestelijk verslavend en niet lichamelijk. Alle opmerkingen die je maakt en omschrijvingen die je geeft kan ik je namelijk zeggen dat je op het randje zit. Wees dus eerlijk tegenover jezelf en doe er nu wat aan, want er is gewoon een verslaving nu en voordat het extreem wordt (en geloof me dat gaat heel erg snel) zul je er nu iets aan moeten doen.

hoop dat het nu meer tot je door dringt…

Bovenaan