Coke + vriendin

Wanana

Newbie
Hey jongens... ik heb voor deze post een account aangemaakt... omdat ik van der hou :)

Mijn meisje heb "laatst" (lees een maand of 4 geleden) bekend dat ze aan de sos zit..
Ze wil der vanaf.. der ouders weten er van... maar de instanties blijken haar niet aan te nemen omdat het in haar geval niet ernstig genoeg is... dat vind ik klote..
jullie moete weten dat ik alles voor dit meisie doe. maar het feit is, dat ze mij wat van het witte goud heb laten proeven... en je weet het.
het proeft naar meer. dus ik ben ook geen helig boontje meer en heb ook enige hoeveelheden verbruikt..
maar ik wil er mee stoppen.. moeilijk :) ... maar
Ze geeft mij nu een beetje de schuld dat ze door mij niet ken stoppen.

sorry dit is egt kut..

Please help? :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
wat voor een adviezen moeten wij je geven? je zal dit toch samen met haar moeten uit zoeken.

coke is gewoon een klote drugs die je persoonlijk veranderd

HDA

Bewuste gebruiker
Inderdaad. et is altijd beter dat je elkaar kunt motiveren om er mee te stoppen.

Show some balls and make yourself proud !
(en ga af en toe iets leuks doen om jezelf te belonen met het geld dat je uitspaart)

priscilla

Experimenterende gebruiker
Cyberwolf zei:
kiekert zei:
Gewoon ballen tonen en stoppen. Simpel.
Juist, ook kunnen jullie steun aan elkaar hebben :) .

In de tijd dat ik nog met mijn ex samen was,we hadden inmiddels ook al 1kind.Zouden we elkaar ook steunen,maar de waarheid was anders,we sleepte elkaar juist elke keer mee,tot gebruik.Aantal jaren in deze ilussie geleefd,maar nooit gelukt samen.Uiteindelijk heb ik 1streep achter de relatie gezet.En alleen,met behulp van hulpverlenende instanties is het mij gelukt :) Mijn dochter ziet haar vader nooit,hij zoekt geen enkel kontakt,wat ik overigens nooit verboden heb.Wel van horen zeggen dat ie ergens rondzwerft,en er nog steeds aan is.Maar goed dat is verder mijn probleem niet,uiteraard wel betreurend voor mijn dochter!!

Verder wilde ik nog even kwijt dat ik dit 1erg interessant forum vind,met betrekking tot mijn drugsverleden! :wink:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
mijn ervaring is ook dat je elkaar eerder gek maakt en ophitst om het toch nog 1 keer te doen, dan dat je allebei non stop heel sterk bent met het gevoel van stoppen ..het gebruiken is dan steeds maar 1 keer natuurlijk :sunglasses: majah die kennen we allemaal ... en twee mensen die het 'echt nog maar 1 keertje doen, is dus al twee keer gebruiken :wink: ) en in het slechtste geval, met hele 'fijne' vrienden, die alleen gewoon zelf niet willen stoppen en die dus liever hebben dat jij ook niet wil stoppen, dan wordt zelfs gebruik maakt van de zwakke momenten van die ander, zodat die ander ook niet kan stoppen omdat jijzelf eigenlijk ook niet echt wil .. of andersom natuurlijk :wink:

als ik jou was zou ik eerder nog alleen gebruiken dan met een stel uitzuigers als wat jij beschrijft.. je bent nu eenmaal zo stom geweest om van het witte goud te proeven en dus heb je je eigen problemen gecreëerd. want het is nu eenmaal lekker ... maar dat staat altijd nog los van de ellende van een ander, een ander die liever heeft dat jij die zooi gebruikt, want dan kun je gelijk voor haar betalen :wink: soms moet je nu eenmaal grenzen stellen ... aan anderen, maar vooral ook aan jezelf :sunglasses:

samen stoppen gebeurt dus echt maar zelden imho ... weet wie je bent en wat jij moet doen om te krijgen wat jijzelf wil. hopelijk heeft die ander eenzelfde patroon, maar als dat niet zo is, jammer dan. Je moet eerst jezelf kunnen helpen, voor je überhaupt kan gaan denken aan het helpen van een ander :) zo werkt het nu eenmaal.

sterkte
:wave:

Bovenaan