coke quality !

Hey forummers,

Is het tegenwoordig echt zo makkelijk om aan coke te komen?

Hier in zuid-holland wordt je er mee dood gegooid namelijk.
Nou is het voor mij een tijd geleden en ben ik benieuwd hoe de kwaliteit over het algemeen op het moment is, en dus de moeite waard om een keer bij die gasten wat te halen??????

Bennie_Kook

Experimenterende gebruiker
Tja, daar kom je maar op een manier achter. De een heeft bakmeel. De ander heeft goeie. Over het algemeen is de kwaliteit van degene die je er mee 'doodgooit' niet al te best, dat kun je zelf toch ook wel nagaan??

Succes!

Psychosomatic

Hoe moeilijk of makkelijk het is om aan goeie shit te komen hangt deels af van het wereldje waarin je je begeeft. Verder wil ook bij de betere jongens de kwaliteit nog weleens wisselen. Daar kunnen zij over het algemeen ook weinig aan doen.

Probeer een contactje te regelen van iemand die regelmatig gebruikt. Figuren die zich aanbieden zonder jou te kennen zijn eerder geneigd om je te naaien. Ze weten dat je toch nooit terug komt en zijn blij met een paar tientjes voor slechte coke.

LadySky

Newbie
Ik ken heel wat dealers..

Van de 20 dealers die ik ken, zijn er maar 3 van echt goeie kwaliteit..
Altijd genoeg, goeie space en vooral geen opgefockte coke..(bedoel vooral met uitspacen)..
1 van hen is de beste.. top kwaliteit, altijd bereikbaar 24/7, en komt het brengen(zelfs halve grammen)

De rest zijn allemaal koekenbakkers:wink:

SomsGebruiken

Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet :(, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Ik heb me net aangemeld bij deze forum. Eigenlijk heb ik coke maar een paar keer gebruikt maar eind van deze maand studeer ik af en ik zou willen afstuderen met een hoog kwaliteit feest. Als iemand mij daarin zou kunnen adviseren zou dat heel mooi zijn :)

DefQon1

Newbie
SomsGebruiken zei:
Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet :(, 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.. :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Weer zo,n blabla persoon die te veel in de space zit.

testcentrum in nl testen niet achter de komma DUS JOU TESTUITSLAG VAN 71,45% is Bullshit

En uit ervaring belgie is bagger met zn coke...de coke daar zal nooit boven 19% zijn

Pieter210

Bewuste gebruiker
Heb net een levering achter de rug (4 gram, 85% volgens de verkoper) maar volgens het testcentrum 51%... :openmouth:

En da's wel weer balen...

Hallo medegebruikers. Hier in Utrecht is de kwaliteit echt waardeloos. Een paar keer bij verschillende afgenomen, maar het blijft ronduit slecht. En wat ga je dan doen? Inderdaad, verder zoeken. Kwam in mijn zoektocht naar goede kwaliteit in Amsterdam terecht. Hoopvol daar van iemand gekocht, en...........weer ondermaatse, zelfs zeer slechte kwaliteit.
Het is gewoonweg schandalig. Ik begrijp het niet, want ze snijden zichzelf toch daarmee in de vingers? Je koopt toch gewoon niet meer bij zulke oplichters...?
Ik ben een recreatieve gebruiker (zoals de meeste hier denk ik). Zo eens in de twee maanden wil ik een leuk avondje met een kameraad en twee vriendinnen organiseren. Maar met zo'n abominabele kwaliteit valt dat avondje helaas in het water. Ik kan me nog de jaren negentig herinneren. Dat was pas kwaliteit. Zucht..............

dari0

Newbie
ze versnijden die vingers inderdaad te veel, stel oplichters!

Nou dan moet je eens in Roosendaal ofzo komen.. dan ben je blij dat je in Utrecht woont, alleen maar troep hier! Ik moet altijd naar de randstad voor goeie en dan weet ik nog niet altijd zeker dat ik goeie heb..

Hoi dariO,

Klopt, je moet het geluk hebben dat je eindelijk eens iemand tegenkomt die wel goed
spul heeft. Maar ja, dat is zoeken naar een speld in een hooiberg vrees ik...

Pillie

Mijn vaste geeft me meestal tussen de 60 - 80% pure.
Laatste, zei hij, zou zelfs 85% zijn geweest maar dat geloof ik niet meteen... het was wel bijzonder goed spul!!

Iedereen deelt tegenwoordig coke en het gemiddelde dat je zou moeten vinden hier hangt rond de 30 - 40%... ben dus echt blij met hetgeen ik kan regelen! (Rotterdam! :hearteyes: )

Lion1973

Belezen gebruiker
DefQon1 zei:
SomsGebruiken zei:

Weer zo,n blabla persoon die te veel in de space zit.

testcentrum in nl testen niet achter de komma DUS JOU TESTUITSLAG VAN 71,45% is Bullshit

En uit ervaring belgie is bagger met zn coke...de coke daar zal nooit boven 19% zijn

dan moet ik je een beetje teleurstellen. zoals hier al eerder is gezegd, hangt het ook af van waar het komt.
bij de marokkaantjes heb je meestal tussen 0 en 20%, of je moet ze kennen.

harry123

Bewuste gebruiker
Godverdomme ik had laatst wat met glas d'r in :P. Van dat hele fijne, heb het geweten volgende dag, neus helemaal kapot aan de binnenkant :(.

Verder moet je gewoon je goede connecties hebben om aan goed spul te komen :) Ik haal altijd bij de zelfde, heeft ie van alles liggen kan ik het zelfs nog uitzoeken :grin:

Psychosomatic

25tolife zei:
Zieke geesten hoor die dat daarmee en andere dingen mengen :(

Ik ben zeer sceptisch als mensen me dat soort dingen vertellen. Los van het feit dat ze bij de Jellinek nog nooit glas in coke zijn tegengekomen is het ook niet echt heel logisch om glas te gebruiken. Het is een hoop gedoe om het fijn te malen, de gebruiker zal het merken en er zijn genoeg andere poedertjes die je met je coke kunt versnijden die; ook geen drol kosten, je een hoop werk besparen en niet zo snel zullen opvallen of zelfs het idee kunnen wekken dat het hele goede coke is.

Lion1973

Belezen gebruiker
toen ze hier nog coke in Rotterdam gingen halen, werd er op 1kilo, 250gr vermengd. hiervan werd een deel voor eigen gebruik opzij gelegd. hier in antwerpen werd er nog eens 250gr bij gedaan, voor de verkoop.

in de periode dat ik nog al veel aan basen deed, bleef er van de coke die ik had altijd minimum 0,7 over. toen viel je nog achterover als je een trek deed. zoals eerder vermeld is dit niet aan te raden, wegens te duur en te verslavend....en het moet nog altijd gezellig blijven. :wink:

Ik woon in hartje randstad en kan op dit moment geen goede dealer meer vinden. Heb de hoop daarom een beetje opgegeven dat ik een goeie dealer ga vinden. dus je opmerking van genoeg te vinden hier in zuid holland, gaat bij mij niet op.

ik ben een keer gaan halen in utrecht, maar heb dat spul met aceton moeten cleanen. Hield nog geen 40% over. (99,9% aceton). Dit is overigens wel een aanrader, want daarna was het fantastisch spul. Maar laatst op een feestje geprobeerd te halen, maar dat eindigde in het toilet. Wat een zooi! Dus als iemand nog wat weet, ik houd me aanbevolen..... Voorlopig maar ff aan de Coca cola. :wink:

TheRipperJ zei:
Ik woon in hartje randstad en kan op dit moment geen goede dealer meer vinden. Heb de hoop daarom een beetje opgegeven dat ik een goeie dealer ga vinden. dus je opmerking van genoeg te vinden hier in zuid holland, gaat bij mij niet op.

ik ben een keer gaan halen in utrecht, maar heb dat spul met aceton moeten cleanen. Hield nog geen 40% over. (99,9% aceton). Dit is overigens wel een aanrader, want daarna was het fantastisch spul. Maar laatst op een feestje geprobeerd te halen, maar dat eindigde in het toilet. Wat een zooi! Dus als iemand nog wat weet, ik houd me aanbevolen..... Voorlopig maar ff aan de Coca cola. :wink:

Reaktie op mijn reaktie. PB mij niet met een aanbieding ofzo! Zit daar niet op te wachten. So u know!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Pillie zei:
Mijn vaste geeft me meestal tussen de 60 - 80% pure.
Laatste, zei hij, zou zelfs 85% zijn geweest maar dat geloof ik niet meteen... het was wel bijzonder goed spul!!

Iedereen deelt tegenwoordig coke en het gemiddelde dat je zou moeten vinden hier hangt rond de 30 - 40%... ben dus echt blij met hetgeen ik kan regelen! (Rotterdam! :hearteyes: )

Prachtig, bij mij is het ook zo iets van 60% :rock:

yes

Newbie
Bij mij rond de 70% en hoger. Ik zit dicht bij de pot dus het kost bijna geen bal.

Lion1973

Belezen gebruiker
ik heb met nieuwjaar via via besteld. wat ik dus al langer zeg, is nu nog eens gebleken. als je niet meer dicht bij de mensen staat, krijg je troep. dankzij de alcohol had ik nog iets om 'te voelen'...
de week er na de overschot geprobeerd, zonder alcohol, ben na 4 lijnen int slaap gevallen. :angry:

het spul was zacht, bleef wat plakken aan het mesje (als het nu die blinkende vlokken van vroeger warens was ik content), had een extra geurtje buiten de gekende c-geur ...ik schat op 10/20%.

yes

Newbie
Is echt lullig als mensen dit soort dingens doen. Ik ben blij dat ik de 1 ste hand mensen goed ken, al gebruik ik niet. Ja wat zou ik zeggen. Testen alvorens je haalt.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik verwacht dat de meeste dealers je eerst laten betalen voordat je wat meekrijgt om te testen. Er zullen er vast wel tussenzitten die je een tester geven maar het merendeel doet dat niet.

Lion1973

Belezen gebruiker
tja, vroeger was dat vele gemakkelijker. stond dicht bij de bron, je kent de mensen, dus je kan en mag testen. had ooit eens 5g besteld, waarvan 1 meteen verdween in de lepel. (basen) de andere 4 waren top, effe gebeld, en direct een andere geleverd, ook top.

nu is het via via, en dat is de telefoon/delivery service, en dat is wat ik nog weet, niet altijd de beste weg. zij krijgen al versneden produkt en gaan het nog eens versnijden, want hun winst marge is al klein.

yes

Newbie
Dat is waar de meeste mensen krijgen versneden en gaan het nog eens versnijden. Als je goeie wilt hebben moet je meestal een beetje dichtbij de bron zitten. Je hebt nog mensen die het niet versnijden maar die zijn gering. Je moet gewoon krijgen waarvoor je betaald. Soms zijn mensen ook koppig. Ze willen goeie hebben, krijgen een handje in de rug maar toch naar de slechtere gaan en dan komen klagen dat ze slechte hebben gehad.

Lion1973

Belezen gebruiker
klopt van je koppigheid. heb ik me ook al aan laten vangen : "misschien is het deze keer beter dan vorige keer?".

nu heb ik echt maar 1 persoon waar ik terecht kan, en die is dan nog eens gestopt met alles na nieuwjaar. hij wou dat nummer doorgeven, maar ik heb geweigerd.
ik kan nog altijd richting centrum Antwerpen gaan, maar dat is helemaal een gokspel, en meer risico.

Albino

Bewuste gebruiker
Kwaliteit is hier ook niet al te best, ken 4 dealers dus het valt wel mee, heb niet veel vergelijkmateriaal.. 1 heeft goeie alleen die geeft van 0,40g ipv 0,50 per halve.. De 'beste' is een paar jaar geleden verdwenen, denk achter de tralies ofzo :P

Amateurtje

Wijs gebruiker
Lion1973 zei:
klopt van je koppigheid. heb ik me ook al aan laten vangen : "misschien is het deze keer beter dan vorige keer?".

nu heb ik echt maar 1 persoon waar ik terecht kan, en die is dan nog eens gestopt met alles na nieuwjaar. hij wou dat nummer doorgeven, maar ik heb geweigerd.
ik kan nog altijd richting centrum Antwerpen gaan, maar dat is helemaal een gokspel, en meer risico.

Met alle respect leeuw, maar kopen van straatsdealers in A'pen is altijd riskant. Ze verkopen niets anders dan brol en ze proberen u op te lichten waar jezelf bij staat.

Lion1973

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:
Lion1973 zei:

Met alle respect leeuw, maar kopen van straatsdealers in A'pen is altijd riskant. Ze verkopen niets anders dan brol en ze proberen u op te lichten waar jezelf bij staat.

de voorlaatste keer ben ik daar geweest, wel met iemand die in de buurt woont en mensen kent. maar die kerel heeft een gezin en smoort enkel een jointje en wil niet in de buurt komen van die mannen. omdat ik hem aan weed had geholpen wou hij mij eens helpen.
dat was heel goed. helder wit, blinkend, het gevoel dat je had...het klopte allemaal. (testkit op zen Belgisch :grin: ). 4 lijnen en ik had genoeg, mijn vriendin ook.
ik presteerde beter dan die met nieuwjaar, dat zegt ook genoeg. :tearsofjoy:

als je alleen gaat of als toerist, dan wordt je bijna zeker int zak gezet. alhoewel ik vroeger bij de Afrikanen (De Conicnkplein, 1x gedaan) ook hele goede heb gehad. iemand die ik ken had zo eens 3gr gekocht op straat, die was ook heel goed.

tja, de M'kaantje s verkopen zelfs modder als helderwitte kristal. :mrgreen:

en over het gewicht; 0,7/0,8 vooral...in de jaren 90 was het 0,9/1.0

Amateurtje

Wijs gebruiker
Opt plein heb ik drie keer wiet gescoord en dat was best te pruime. Met wiet kan je al wa minder klote dan met de rest. Ik had het meer op die amateurdealers(meeste half bruine) die je iets komen aanbieden zonder dat ge het vraagt. Me ne maat geregeld heroine probere te score maar elke keer mis. We hadde meer voldoening van bruine suiker dan van het spul dat ze ons verkochten. :tearsofjoy:

Als je het mij vraagt is goeie bruin zo goed als verdwene in de strate van a'pen
:smilingimp:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wie haalt er nu op straat dope dat is vragen om genaaid te worden. Zoek eens eerst andere gebruikers op die lopen overal en regel het via hun die weten wel waar je moet halen. Maar veel gaan er ook met je geld tussenuit dus kijk uit.

Albino

Bewuste gebruiker
Je kan nog beter via silkroad halen en een belachelijke prijs betalen dan via de gastjes op de straat, dat is 90% poedersuiker.

harry123

Bewuste gebruiker
Wat ik meek is dat tegenwoordig iedereen in coke dealt... Gelukkig ken ik nu iemand die bijna elke week goede heeft. Helaas is het wel wisselend maar dat weet ik van te voren zegt ie ook wel. Bijvoorbeeld vandaag mindere maar volgende week weer hele goede

harry123 zei:
Wat ik meek is dat tegenwoordig iedereen in coke dealt... Gelukkig ken ik nu iemand die bijna elke week goede heeft. Helaas is het wel wisselend maar dat weet ik van te voren zegt ie ook wel. Bijvoorbeeld vandaag mindere maar volgende week weer hele goede
Wat een bullshit van die gast. Haha!
Alsof de kwaliteit van coke te maken heeft met de boerenoogst. Het is geen tarwe dat verband houdt met het regenseizoen. Het is de gulzigheid van het dealertje dat de kwaliteit bepaald.

Ik ken de allerbeste in Utrecht e.o. Levert echter gelimiteerd aan 'bepaalde' mensen. Vraagt daarom integriteit in ruil voor kwaliteit.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Wat als ie de coke zelf niet versnijdt en gewoon dealt? Dan kan het wel degelijk verschillen en heeft de dealer in kwestie er niets te maken.

harry123

Bewuste gebruiker
Hij heeft ook weer iemand boven zich staan he.. En die kerel ook weer, ben al lang blij dat ie et zegt zodat ik geen troep hoef te kopen..

Bovenaan