Coke oraal

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Als coke en 3mmc op elkaar lijken, is het dan ook zo dat ook coke prima oraal te nemen is? We hebben gisteren onze eerste coke ervaring gehad. Snuiven, maar we zijn niet zo fan van de chemische smaak in je keel, uren lang. 3mmc nemen we altijd oraal, dus wij denken nu: effect met coke zal - net als verschil tussen nasaal en oraal bij 3mmc - anders zijn, minder rush, geleidelijker, langer en mogelijk minder cravings?

Hier mensen met ervaringen om te delen? Voor we goede coke gaan slikken en achteraf blijkt dat onze veronderstelling onzin was 🤣

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
coke oraal heb ik ooit geprobeerd 0.3 gram
effect 0.0
gewoon snuiven roken of spuiten
oraal is niet de roa voor cocaine

Blyatman

Badass junkie
Zelf vind ik het vies smaken vinden en het effect is nihil.
Goede zuivere cocaïne smaakt nergens naar, het ruikt naar benzine en laat geen smaken achter. Vies smakende cocaïne =
rommel + mensen proberen met cocaïne altijd iets te chasen wat niet bestaat. Cocaïne is een boost voor wakkere staat. Mensen proberen euforie te jagen en allerlei onzin waar cocaïne niet voor staat.

Lemmy

Badass junkie
Goede zuivere cocaïne smaakt nergens naar, het ruikt naar benzine en laat geen smaken achter. Vies smakende cocaïne =
rommel + mensen proberen met cocaïne altijd iets te chasen wat niet bestaat. Cocaïne is een boost voor wakkere staat. Mensen proberen euforie te jagen en allerlei onzin waar cocaïne niet voor staat.

De laatste keer dat ik ervan proefde was het weldegelijk goede (effect snuiven), en smaakte hij een weinig bitter. :smirk:

Maar veel heb ik dat niet gedaan.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Maarja je snapt me wel toch

Op het moment dat je spuit of rookt is de kans groot dat de je leven vergooit en gezien ik daar mee struggle wou ik het toch even mee geven dat daar niks gewoon aan is goodnight do

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Maarja je snapt me wel toch

Op het moment dat je spuit of rookt is de kans groot dat de je leven vergooit en gezien ik daar mee struggle wou ik het toch even mee geven dat daar niks gewoon aan is goodnight do
zeg ook niet dat het normaal is of goed
van snuiven kan je net zo hard vallen als roken of spuiten ,duurt alleen wat langer

mvg ricorieks

chipmunk

Belezen gebruiker
Waar staat cocaïne dan wel voor? Ik heb al wat middelen geprobeerd en vaak genoeg de kans gehad om coke te snuiven maar ik heb er een afkeer van.
Eens zo hard omdat ik heb gezien wat het met mensen kan doen die eraan verslaafd geraken.
Ik zou eerder denken dat amfetamine een boos voor wakkere staat is en cocaïne is toch wat euforischer en vooral een egoboost van wat ik hoor en zie bij mensen die het nemen.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Maar als je het snuift vergooi je niet je leven? Wat een flauwekul. Snuiven is net zo verslavend en net zo verziekend als spuiten of roken uiteindelijk.
Nee

Roken en spuiten is veruit veel verslavender dat kan je elke basehead vragen

Ga lekker injecteren als je gelooft in je fabeltjes dit soort nonsense is giftig en moet je niet verspreiden

Blyatman

Badass junkie
Nee

Roken en spuiten is veruit veel verslavender dat kan je elke basehead vragen

Ga lekker injecteren als je gelooft in je fabeltjes dit soort nonsense is giftig en moet je niet verspreiden
Alle 3 zijn net zo verslavend, alle handelingen zijn verslavend op het zelfde niveau. Wat lul je nou voor onzin man. Of ga je mij vertellen na 8/9 jaar verslaafd geweest te zijn snuivend dat dat minder verslavend was. 😂 Als je kennis mist, hou dan gewoon je mond.

Snoozerboy🐱

Badass junkie

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Alle 3 zijn net zo verslavend, alle handelingen zijn verslavend op het zelfde niveau. Wat lul je nou voor onzin man. Of ga je mij vertellen na 8/9 jaar verslaafd geweest te zijn snuivend dat dat minder verslavend was. 😂 Als je kennis mist, hou dan gewoon je mond.
Ja dat ga ik je vertellen :wink: Ik vind het bijna crimineel om dit soort ideeen de wereld in te brengen

Awh ja joh je kan best een keertje injecteren net zo erg als snuiven naja goed klaar met deze discussie

Blyatman

Badass junkie
Ja dat ga ik je vertellen :wink: Ik vind het bijna crimineel om dit soort ideeen de wereld in te brengen

Awh ja joh je kan best een keertje injecteren net zo erg als snuiven naja goed klaar met deze discussie
Je gaat precies niks vertellen want je kennis laat steken vallen. Voor wat ga je hier überhaupt een discussie aan? Injecteren en snuiven is net zo verslavend, alleen de handeling is heftiger bij injecteren. Elke gebruiker weet deze basis kennis wel, dus beter niet meer in discussie gaan flapdrol.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Beide middelen werken stimulerend, maar het effect is bij roken heftiger dan bij snuiven.

De gebruiker voelt zich na afloop vaak depressief. Hierdoor is de verleiding groot om direct weer te gebruiken. Cocaïne roken maakt daarom sneller afhankelijk dan cocaïne snuiven.

Staat er :) doei trol x

Blyatman

Badass junkie
Heftig zeg die bewijzingsdrang op internet... Youtube comments zijn vast jou bijbel ofzo? Doe is even normaal man en communiceer is op een gepaste manier
De enige met bewijsdwang ben jij gezien je kinderlijke niveau van comments. Tevens, waarom verspil ik kostbare aan iemand met zo’n laag niveau als jij? Heb wel wat beters te doen. Succes met je topic vervuilend gedrag. Houdoe 👋🏼

Snoozerboy🐱

Badass junkie
De enige met bewijsdwang ben jij gezien je kinderlijke niveau van comments. Tevens, waarom verspil ik kostbare aan iemand met zo’n laag niveau als jij? Heb wel wat beters te doen. Succes met je topic vervuilend gedrag. Houdoe 👋🏼
Liefde voor jou schattebout :twohearts::twohearts::twohearts::twohearts::twohearts:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je gaat precies niks vertellen want je kennis laat steken vallen. Voor wat ga je hier überhaupt een discussie aan? Injecteren en snuiven is net zo verslavend, alleen de handeling is heftiger bij injecteren. Elke gebruiker weet deze basis kennis wel, dus beter niet meer in discussie gaan flapdrol.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe sneller de roa werkt hoe verslavender het is. Dus als je hetzelfde middel zou snuiven of zou spuiten dan denk ik (denk ik) dat spuiten toch echt wel verslavender is.

Ik zag zie dat laatste tijd veel met die pyro's. Zolang die mensen blijven snuiven valt het allemaal nog wel mee maar zodra het gevaped gaat worden dan zakken ze weg in de goot. Merk het zelfs bij mezelf. Na 1x vapen van A-pihp merkte ik paar dagen later dat ik echt weer drang had. Dit heb ik veel minder met het snuiven ervan. Maar kan ook persoonlijk zijn natuurlijk. Maar laat jij volgende keer woorden als flapdrol ook maar zitten jo. Geef het goede voorbeeld :wink:

Lemmy

Badass junkie
Vind je deze reactie echt iets van toegevoegde waarde hebben?
Daarbij vind ik iemand persoonlijk uitschelden ook niet kunnen. Iemand kan (te) heftig reageren maar schelden is nergens goed voor.
Woorden als klootviool heeft niemand wat aan.

Als het niveau al laag is doe ik er graag een schepke bij. Mijn excuses dat niet iedereen Mastermovies kent en/of waardeert. :sweat:

Dirkdirk

DF-koning
Wat loop je nou weer negatief te doen dat is altijd met jou zo'n wolk van haat en zuurheid ik word daar zo moe van. En ik mag je echt graag en je weet over veel dingen oprecht veel ik wil helemaal niet wijs gaan doen maar ik vermijd de topics waar jij in bent steeds meer omdat jij alleen maar negativiteit met je meeneemt.

Waarom? Waarom doe je zo?

Bovenaan