"Probeer eens te genieten zoals een normaal mens geniet"
Andere mensen veroordelen drugsgebruikers. Iedereen is verslaafd, en alles wat mis gaat word toegeschreven aan het gebruik. Dit komt door misinformatie en het eenzijdige beeld dat de media geeft door alleen over de 'ongelukken' te berichten. Ik heb gisteren ruzie gehad met m'n ouders omdat ze dachten dat mijn wazige toestand kwam 'door die rommel'. Dat ik gewoon van de kaart ben omdat ik astma gehad heb en dat dat opspeeld als de luchtvochtigheid zo hoog is scheen niet aan te komen.
Eigenlijk zou de opiumwet geschrapt moeten worden zodat iedereen alles kan proberen, onder verantwoorde omstandigheden. Dan kan er eindelijk echt onderzoek gedaan worden en kunnen mensen fatsoenlijk doseren en gaat er niemand (f)out van een goedje waarmee je dope versneden is.
Flikker op met je ethisch, het is pas onethisch dat er elk jaar mensen overlijden omdat ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Hiervoor zijn wij, een informatiebron om mensen te helpen met hun drugsgebruik, zodat ze geen domme dingen doen.