Coke en hallucineren ?

MetalJamie

Newbie
Lieve mensen van dit Forum.

Ik had 6 zwarte envelopjes gekocht van ieder ongeveer 1 gram, en daar bolletjes van gemaakt omdat ik dood wilde. (sorry ik weet niet of dit mag op dit forum, ik zal er niet verder op door gaan)
Ik dacht een overdosis te krijgen en te sterven maar ik raakte eerst bewusteloos en daarna gebeurde er zo iets raars.
Ik werd wakker en lag onder de tafel in mijn woonkamer en was een soort van verlamd. Er stonden heel veel politie en ambulance medewerkers in mijn huis waar ik goede gesprekken mee heb gehad.
Ze voelde mijn hartslag, bloeddruk, longen enz. Mijn moeder was ook bij me, ze moest heel erg huilen en hield mijn hand vast.

Achteraf blijkt dat niks hiervan waar was. Ineens raakte ik steeds verder bij bewustzijn en zag ik dat er niemand in mijn huis was geweest. Ik heb mijn ma nog gebeld en bevestigde dat dit allemaal nooit gebeurt is.

Is dit normaal als je veel coke neemt of was het misschien versneden?

Oja P.S. ,mag ik AUB geen nare reacties op mijn zelfmoordpoging krijgen. ik ben erg gevoelig en heb autisme en borderline, angststoornis, depressie. Ik ben snel verdrietig en overstuur van hele harde reacties.

Alvast bedankt, Jamie

MetalJamie

Newbie
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zag schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zal schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !
Ja dat klinkt echt als typische (drugs)psychose.
Wat ga je nu doen, ga je wel hulp inschakelen? Voor je zelfmoordgedachtes/poging?

Mocht je ff willen praten, stuur gerust een bericht :) ik ben ook gediagnosticeerd met de stoornissen die jij noemt. Ik begrijp hoe je je voelt, en hoop echt dat je inmiddels van gedachten veranderd bent!
Er is altijd hoop

heyol

Bewuste gebruiker
Hey man. Als je wilt mag je me altijd een privéberichtje sturen... Ik luister graag naar je verhaal. Ik heb me zelf ook een tijdje extreem slecht gevoeld en praten helpt.

WAZA

Belezen gebruiker
Pas op dit kan een troll zijn, zijn veel geestlijk zieke attentie zoekers op internet/social media ... en partyflock was de allerergste

Maicol

Experimenterende gebruiker
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zag schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !
Slaaptekort, daar krijg ik t ook van. Energie tekort. Je lichaam heeft alleen energie voor je basisfuncties over. Tijd om vitamine c, suiker en water te nemen. En te gaan slapen. Evt met een benzo

StraatPiraat

Badass junkie
Slaaptekort, daar krijg ik t ook van.
Ik had de laatste dag van een stim binge en de dagen daarna altijd hallucinaties, nachtmerries/slaapverlamming etc.
Werd vaak erger en nu gebruik ik vrijwel nooit meer maar als ik moe ben dan komt het meteen weer opzetten. Houd nu al zo lang aan dat ik bang ben dat het niet meer weggaat.
Van alle schade die ik mezelf (en mn omgeving) met drugs heb aangerricht, is dit de eerste waar ik oprecht dag in dag uit mee rondloop. De angst, spijt en boosheid naar mezelf toe is hierdoor gigantisch.

Het dwingt me wel om tijdig rust te pakken, ben daar nu ook wat beter in geworden.
hopelijk is het morgen weg !
Zoals al genoemd werd, goed eten en drinken en vooral uitrusten. Dan trekt het vrij snel weg. Eerlijk gezegd verbaasd het me dat ik, pas na jaren dagelijks misbruik en eens in de 2 nachten slapen, klachten heb die langer dan 2 dagen aanblijven.
Sterkte iig!

Bovenaan