Coke + droge mond

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik heb dus echt serieus veel last van een droge mond als ik coke neem. 100x zo hard dan de droge mond door wiet roken. Kauwgom, water, snoepjes, ... niets helpt hiertegen. Iemand die hier iets tegen weet want het is serieus vervelend :smilingimp:

Een tip, let goed op je tanden. Te weinig slaap en een droge mond zijn allebei niet echt goed voor je gebit als je drugs gebruikt..

En wat betreft die droogheid.. gewoon water blijven drinken.. speekselproductie komt vanzelf weer meer op gang.

Weednator

Bewuste gebruiker
Als ik op de dansvloer sta ga ik echt wel niet héél de avond water drinken ! Ik heb af en toe een watertje gedronken maar hielp echt niets ! Denk dat de speekselproductie pas volgende middag terug was :).

tails

Belezen gebruiker
ni teveel drinken als ge denkt dat je een droge mond hebt want dan voelt ge u na nen tijd al da drinken klotsen in u maag :d

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Weednator zei:
Als ik op de dansvloer sta ga ik echt wel niet héél de avond water drinken ! Ik heb af en toe een watertje gedronken maar hielp echt niets ! Denk dat de speekselproductie pas volgende middag terug was :).

Van alcohol d'r bij (weet niet of je dat er ook bij drinkt), wordt je mond uiteindelijk alleen maar nog droger trouwens! Alcohol droogt uit namelijk... Als je die droge bek echt niet trekt, kun je het beste toch water blijven drinken! Een andere oplossing is er niet echt....

Weednator

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Weednator zei:

Van alcohol d'r bij (weet niet of je dat er ook bij drinkt), wordt je mond uiteindelijk alleen maar nog droger trouwens! Alcohol droogt uit namelijk... Als je die droge bek echt niet trekt, kun je het beste toch water blijven drinken! Een andere oplossing is er niet echt....

Ik drink er alleen maar alcohol op !

Zal dan sportdrankjes maar eens testen :). Alleen is het wel moeilijk om op een feestje aan aquarius te geraken :grin:.

Thanks voor de reactie's.

roaren*

Bewuste gebruiker
alcohol is dan wel het slechtste wat je erbij kunt drinken als je een droge mond hebt, alco droogt namelijk uit

pilsner

Experimenterende gebruiker
Heb altijd een droge bek na het gebruik ! Wees blij dat je lichaam aangeeft dat je vocht nodig hebt!

Neem nog een glaasje

riddick

Experimenterende gebruiker
ik weet wat je probleem is, zelf heb ik er ook keer op keer last van, en het word nog erger als ik een sigaret rook, maar ik heb iets gevonden dat help, gewoon fruitsap drinken, het klinkt raar maar bij mij helpt het :grin:
als je alcohol drinkt, plakt je bek nog meer en dit is geen goede combinatie: coke en drank overbelasten je lichaam nog meer.

fruitsap helpt bij mij en als je coke gebruikt verbrand je meer vitaminen, dus krijg je vitaminen door te drinken, je voelt je direct beter :wink: geloof het of niet

Bovenaan