coke bewaren?

fungus

Experimenterende gebruiker
Volgend weekend heb ik 4 gram coke, maar ik wil dat niet in een keer opdoen. ik zou het dus in de diepvries bewaren en één dag per maand ongeveer een grammetje gebruiken. Zou de kwaliteit sterk verminderen als ik het luchtdicht zo'n drietal maanden bewaar in de diepvries? Iemand ervaring mee? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar specifieke antwoorden zijn er blijkbaar niet. thx!

melissa

Wijs gebruiker
tjezus he zit er aan sos een houdbaarheidsdatum dan :confused: :confused:
ik heb er nooit van gehoord......
en wat gaat er qua kwaliteit op achteruit dan :confused:
whaha ik heb t nooit bewaard vandaar :mrgreen:

candy

Bewuste gebruiker
Coke kan je met gemak meerdere maanden bewaren in de diepvries! Verpak hem goed en er is geen enkel probleem.Het is zelf beter, en dat is mijn persoonlijke mening, in de vriezer dan de koelkast. De kwaliteit gaat er zeker niet op achteruit.

fungus

Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren?

Ik vind het leuker om 4 keer een gram te gebruiken op een "speciale gelegenheid" zoals een bepaald feestje waar je naar uitkijkt of een verjaardag, dan om in korte tijd 4 gram te snuiven op één feestje.
Less is more of zoiets, 4 keer genot tegenover 1 keer waardoor je de volgende dag kapot bent. Bij c heb ik (nog?) niet het gevoel van "het MOET op!", en dat wil ik graag zo houden.

Merci voor de antwoorden!

Yanah

Newbie
fungus zei:
Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren?

Ik vind het leuker om 4 keer een gram te gebruiken op een "speciale gelegenheid" zoals een bepaald feestje waar je naar uitkijkt of een verjaardag, dan om in korte tijd 4 gram te snuiven op één feestje.
Less is more of zoiets, 4 keer genot tegenover 1 keer waardoor je de volgende dag kapot bent. Bij c heb ik (nog?) niet het gevoel van "het MOET op!", en dat wil ik graag zo houden.

Merci voor de antwoorden!

En waarom niet gewoon wat kopen wanneer je zin hebt? :confused:

Kijk ik heb hier behoorlijk wat liggen, maar gebruik het zelf niet.. dus ik moet het wel 'bewaren'.
Ik begrijp dus dat ik het in de vriezer moet doen?

fungus

En waarom niet gewoon wat kopen wanneer je zin hebt?

Weinig connecties, en dat vind ik goed. En die gast waarvan ik koop is geen "grote" dealer, hij moet ook even rondvragen via via. En ik moet de trein nemen om erom te gaan. Dus vandaar een voorraadje voor de rest van het jaar.
Ik ga bewust niet op zoek naar een dealer in mijn eigen stad, ik wil nog een beetje drempelvrees houden ofzo, lijkt me beter voor mezelf. If that makes sense... Het is beter als ik het niet té makkelijke kan kopen.

Bovenaan