Coke anaal

Casrus

DF-koning
NSFZ (Not Safe For Zandman)

Voor de xtube purge, stond er een filmpje van een meneer op die coke op zijn pener deed en die in het achterwerk van een andere meneer naar binnen schoof.

Mijn Dik-dik wil weten of er hier iemand coke weleens anaal genomen heeft, en wat het verschil dan is met snuiven of basen?

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Zelfde verhaal. Pluggen van drugs gaat meestal door het eerst in water op te lossen. Ook dat is niet goed maar beter dan poeders op je Duitse helm of anjer smeren.
Vind pluggen zelf geweldig leuk, maar als het het risico op SOA's groter maakt door aantasting van het anale slijmvlies weet ik niet of het zo'n goed idee is.
3MMC pluggen werkte beter dan snuiven.

heyol

Bewuste gebruiker
Vroeger (dik jaar terug) paar keer gedaan omdat mijn neus verstopt was door ontstoken neusslijmvliezen. Ik kon dus niet meer door mijn neus snuiven maar wou wel nog coke pakken.

Ik deed een bodempje water in een glas, deed daar fijn gekapte coke in en mengde het. Vervolgens trok ik de vloeistof in een spuit en bij de rest hoe ik geen tekening te maken denk ik. :P

Het gevoel vond ik minder fijn dan snuiven. Je mist de lekkere smaak en de juist zo fijne handeling van een lijn leggen. Ook voelde ik me veel opgefokter wanneer ik het plugde. Dus ik kan het niet echt aanraden.

Zelf ondertussen al een kleine tijd clean trouwens.

Casrus

DF-koning
^

Had mezelf voorgenomen geen coke meer te nemen, (maar schuif het onder m'n neus...) want spul waar voor gemoord wordt moet ik niet. Nee, dan meth.

Goede coke zou ik niet in mijn anus hebben genomen (behalve voor seks zoals besproken in de eerste post)... ook omdat het vrij duur is. Slechte coke vind ik tijd en geld en gezondheid verspilling.

Maar vroeg me af of het erg anders was.

MetalGuy

Badass junkie
Heeft dat überhaupt effect? Ik meende dat coke oraal ook geen effect had, behalve dat je bakkes lam wordt gelegd als je het over je tandvlees smeert.

Lemmy

Badass junkie

Dit mag ie niet voor zich houden:

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Dan zeg ik.. 'Tuuuuuurlijk komt u collecteren voor cultuur en natuurbehoud mevrouw.' En dan kijk ik d'r in d'r ogen, buig iets naar d'r toe en zeg dan zacht, ik weet heus wel dat u voor alle mooie anusjes in Nederland komt collecteren hoor.' Dan geef ik d'r een euro en een dikke knipoog en doe de deur dicht.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb coke gesnoven, geplugd en gespoten en ik kan je vertellen: coke is de enige drug (van de 69 die ik ooit gedaan heb) waarvan nasaal gewoon de beste ROA is. Met andere drugs was pluggen vaak mijn favoriete ROA.

Ik heb het nooit gebased, dus misschien dat die zou winnen ik heb geen idee.

Het werkt wel hoor om te pluggen. Maar om optimaal z'n werk te doen moet je het wel pluggen met water en een goede plugtechniek gebruiken. Maar zelfs dan werkt het iets minder goed dan snuiven.

Casrus

DF-koning
Ik heb coke gesnoven, geplugd en gespoten en ik kan je vertellen: coke is de enige drug (van de 69 die ik ooit gedaan heb) waarvan nasaal gewoon de beste ROA is. Met andere drugs was pluggen vaak mijn favoriete ROA.

Het werkt wel hoor om te pluggen. Maar om optimaal z'n werk te doen moet je het wel pluggen met water en een goede plugtechniek gebruiken. Maar zelfs dan werkt het iets minder goed dan snuiven.
Zoiets dacht ik al. Je hoor er niet zoveel van. Basen is echt een totaal andere ervaring... veel meer 'spuitenruil'...

Lemmy

Badass junkie

Basen raad ik ten stelligste af. Heb daar dus niks van gevoeld...

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Basen raad ik ten stelligste af. Heb daar dus niks van gevoeld...
Had je het wel uitgekookt? Ik had vroeger ook van die vrienden. Of eigenlijk vrienden van vrienden die dan coke in een joint deden. Maar dat schijnt eigenlijk niet of nauwelijks te werken.

Lemmy

Badass junkie
Had je het wel uitgekookt? Ik had vroeger ook van die vrienden. Of eigenlijk vrienden van vrienden die dan coke in een joint deden. Maar dat schijnt eigenlijk niet of nauwelijks te werken.

Vrienden zou ik ze niet noemen. Of het uitgekookt was weet ik niet.

Coke in een joint vond ik ook maar niets.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Coke in een joint werkt nauwelijks, snuifcoke is daar niet geschikt voor en crack in een joint gooien is zonde van je wiet en crack.

Frenk070

Bewuste gebruiker
NSFZ (Not Safe For Zandman)

Voor de xtube purge, stond er een filmpje van een meneer op die coke op zijn pener deed en die in het achterwerk van een andere meneer naar binnen schoof.

Mijn Dik-dik wil weten of er hier iemand coke weleens anaal genomen heeft, en wat het verschil dan is met snuiven of basen?
Ik heb het anaal ingekregen en werd er super geil van.

Bovenaan