Oke dusssss..
Jongen van 22 jaar jong.
In ons dorp en omgeving was drugs altijd heel normaal.
Vanaf mijn 14/15e kom ik hier al flink in aanraking mee.
Echter nooit verslaafd geweest, ook nooit elk weekend gebruikt.. in mijn omgeving wel HEEL VEEL mensen.
Kom je op een leeftijd (20) dan ga je toch wel het een en ander merken aan mensen.
De een komt in de schuld de ander word er facking raar van, en die en die isoleren zich..
ENFIN
Ik heb een goede vriend die letterlijk al vanaf zijn 15e coke doet.. ELK WEEKEND.
Hij is nu 22 jaar.
Afgelopen 7 jaar elk weekend coke gebruikt waarvan de laatste 2 jaar dagelijks.
Nu merk ik veel in gedrag, veel meegemaakt met 'm en zal 'm nooit vertrouwen maar wel een leuke kennis.
Ik merk dat hij mentaal niet meer dezelfde is MAAR DE VRAAG IS...
Hij ziet er van buiten totaal niet slecht uit?
Geen vermoeide ogen... geen wallen.. geen grauwe huid.. niet mager... geen ingevallen gezicht.....
Dus hoe kan dit?
Als ik een paar lijnen coke neem en de volgende dag in de spiegel kijk schrik ik me rot van de zwarte strepen onder me ogen..
En al helemaal bij XTC.. wat hij ook extreem veel gebruikt.
Deze jongen lijkt immuum voor drugs alhoewel dat mentaal niet het geval is.
Drank erbij... pilletje erbij... paar lijnen keta... maakt allemaal niet uit.
Mentaal kapot, vanbuiten volkomen normaal!
HOE KAN DIT???
EXPLAIN ME PLEASE?!?!
Jongen van 22 jaar jong.
In ons dorp en omgeving was drugs altijd heel normaal.
Vanaf mijn 14/15e kom ik hier al flink in aanraking mee.
Echter nooit verslaafd geweest, ook nooit elk weekend gebruikt.. in mijn omgeving wel HEEL VEEL mensen.
Kom je op een leeftijd (20) dan ga je toch wel het een en ander merken aan mensen.
De een komt in de schuld de ander word er facking raar van, en die en die isoleren zich..
ENFIN
Ik heb een goede vriend die letterlijk al vanaf zijn 15e coke doet.. ELK WEEKEND.
Hij is nu 22 jaar.
Afgelopen 7 jaar elk weekend coke gebruikt waarvan de laatste 2 jaar dagelijks.
Nu merk ik veel in gedrag, veel meegemaakt met 'm en zal 'm nooit vertrouwen maar wel een leuke kennis.
Ik merk dat hij mentaal niet meer dezelfde is MAAR DE VRAAG IS...
Hij ziet er van buiten totaal niet slecht uit?
Geen vermoeide ogen... geen wallen.. geen grauwe huid.. niet mager... geen ingevallen gezicht.....
Dus hoe kan dit?
Als ik een paar lijnen coke neem en de volgende dag in de spiegel kijk schrik ik me rot van de zwarte strepen onder me ogen..
En al helemaal bij XTC.. wat hij ook extreem veel gebruikt.
Deze jongen lijkt immuum voor drugs alhoewel dat mentaal niet het geval is.
Drank erbij... pilletje erbij... paar lijnen keta... maakt allemaal niet uit.
Mentaal kapot, vanbuiten volkomen normaal!
HOE KAN DIT???
EXPLAIN ME PLEASE?!?!