Coffeeshops waar je kunt eten?

maxpayne

Belezen gebruiker
Heb er wel eens van gehoord dat er in Amsterdam coffeeshops waren wat tegelijkertijd een eetcafe was. Ik kende het niet want hier in het noorden hebben we niet echt van die briljante en vernieuwende ideeen. Een google zoekactie leverde ook vrij weinig op. Zijn er coffeeshops waar je kunt eten? Zo ja, welke? Want dat is toch briljant? Dan snap ik niet waarom er zo weinig over bekend is.
Als die bestaan, kan je dan gewoon smoken tijdens het eten of moet dat in zo'n aparte rookruimte?

Update: Vind hier nu iets over 'El Guapo' waar je zou kunnen eten. Alleen is de site in een andere taal...

Oom Klaas

Badass junkie
Ik weet dat ik weleens ergens rondom de dam, ik weet echt bij god niet meer waar, een tosti zat te eten met een dik glas vruchtensap en een dikke joint voor me...Maar er zullen d'r genoeg zijn.

Fantan

Experimenterende gebruiker
Je kan eten bij Prix D' Ami zit 2 minuten lopen vanaf CS als je het Damrak overloopt het eerste steegje rechts, grote shoppa met roze lampen die de steeg verlichten kan niet missen. Daar kun je eten. Waar je ook goed kunt eten is Mellow Yellow Lounge, de Lounge van Mellow Yellow (coffeeshop), Mellow Yellow en Mellow yellow lounge zitten ongeveer naast elkaar in de Vijzelstraat en in de shop kun je niet eten maar in de lounge kun je wel eten (en ook blowen )
en voor de kwalteit kun je het best naar die lounge gaan.

Peace

SmokeMe

Belezen gebruiker
In Maastricht in de Easygoing verkopen ze broodjes en appeltaart

In de Blues Brothers in Amsterdam verkopen ze kleine pizzatjes

mercury.31

Experimenterende gebruiker
SmokeMe zei:

naast de easy is er ook nog de Heaven69 in Maastricht. Dit is niet alleen een shop met eten, maar een volwaardig restaurant met een terras waar je ook kan roken. Verder kom ik zelf ook uit groninen, en daar zijn de shops wat minder een horeca gelegenheid naar mijn idee. Ik zou ik niet weten welke shop echt eten verkoopt naast een zak chips en een mars

maxpayne

Belezen gebruiker
mercury.31 zei:
SmokeMe zei:

naast de easy is er ook nog de Heaven69 in Maastricht. Dit is niet alleen een shop met eten, maar een volwaardig restaurant met een terras waar je ook kan roken. Verder kom ik zelf ook uit groninen, en daar zijn de shops wat minder een horeca gelegenheid naar mijn idee. Ik zou ik niet weten welke shop echt eten verkoopt naast een zak chips en een mars
Ja klopt. Maar toen ik hoorde over die restaurants/coffeeshop vond ik dat echt een geniaal idee. Wat is chiller dan bij je biefstukschotel een jointje te roken?
Bovendien is het slim van de ondernemers omdat een aantal mensen veel eten bestellen van de vreetkick.
Wel jammer inderdaad dat we dat hier in grunn niet hebben dan. Wanneer ik weer naar A'dam of als ik incidenteel naar Maastricht ga, ga ik dat denk ik wel uitproberen!
Fantan zei:
Je kan eten bij Prix D' Ami zit 2 minuten lopen vanaf CS als je het Damrak overloopt het eerste steegje rechts, grote shoppa met roze lampen die de steeg verlichten kan niet missen. Daar kun je eten. Waar je ook goed kunt eten is Mellow Yellow Lounge, de Lounge van Mellow Yellow (coffeeshop), Mellow Yellow en Mellow yellow lounge zitten ongeveer naast elkaar in de Vijzelstraat en in de shop kun je niet eten maar in de lounge kun je wel eten (en ook blowen )
en voor de kwalteit kun je het best naar die lounge gaan.

Peace

Deze klinkt mij als muziek in de oren (die lounge dan)

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ja klopt. Maar toen ik hoorde over die restaurants/coffeeshop vond ik dat echt een geniaal idee. Wat is chiller dan bij je biefstukschotel een jointje te roken?

Leuk idee inderdaad, maar dat werkt dan toch weer niet zo

Waar je kan eten mag je natuurlijk niet blowen/roken

iSmokex

Bewuste gebruiker
Oké ja tijdens is het niet echt lekker ofzo. Wel eens gedaan in de pauze van school, had je net genoeg tijd om naar t parkje te gaan, joint te draaien en roken maar dan moest je tussendoor wel eten :(
Maarja die tijden zijn voorbij haha.

OT
Ik kwam er gister achter dat je ook in de Sticky Fingers (Den Haag) kan eten.

KoxBox

Badass junkie
iSmokex zei:
Oké ja tijdens is het niet echt lekker ofzo. Wel eens gedaan in de pauze van school, had je net genoeg tijd om naar t parkje te gaan, joint te draaien en roken maar dan moest je tussendoor wel eten :(

Had je dan zo een korte pauze? Ik kon gemakkelijk eten en een jointje of 3 roken (met een groep van 3-4 man dan).

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
iSmokex zei:

Had je dan zo een korte pauze? Ik kon gemakkelijk eten en een jointje of 3 roken (met een groep van 3-4 man dan).

Ze zal wel in zo'n korte pauze bedoelen, 10 of 15 minuten...
Ik draaide gewoon m'n jointjes op de wc tijdens de les, scheelde me tijd in de pauze :beer:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
iSmokex zei:

Ze zal wel in zo'n korte pauze bedoelen, 10 of 15 minuten...
Ik draaide gewoon m'n jointjes op de wc tijdens de les, scheelde me tijd in de pauze :beer:
Ja inderdaad, we hadden een pauze van 10 minuten tussen het 6e en 7e uur.
Een jointje tijdens de les op de wc draaien heb ik eens gedaan toen ik nog niet zo snel kon draaien, maar het licht op de wc's gingen aan via zo'n sensor, maar als er dan een tijdje niks is bewogen in die ruimte voor de hokjes gaat het licht dus uit. Zat ik daar ineens in het donker haha :flushed:

Escoban

Bewuste gebruiker
De El Toro in Utrecht kon je eten en blowen tegelijkertijd. Hij is jammer genoeg pas geleden dicht gegaan en ik heb geen idee wanneer/of die weer open gaat.

Bovenaan