Coffeeshops aan de grens

Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(

KoxBox

Badass junkie
Baldoringo zei:
Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(
De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.

Wietje

Belezen gebruiker
in Breda heb je ook wel wat shops

En anders gewoon dealer in de buurt zoeken, en letters naar de overheid schrijven dat je wil dat er coffeeshops komen, omdat het huidige beleid om de ballen trekt.

Peace.

KoxBox zei:
Baldoringo zei:
Hallo,

De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.

Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit.
Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan.

Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks.

KoxBox

Badass junkie
Baldoringo zei:
KoxBox zei:
Baldoringo zei:
Hallo,

Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit.
Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan.

Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks.

Miami zuigt inderdaad. :grin: En omdat je zei dat je in Terneuzen ging shoppen ging ik er wel al van uit dat je niet ver van mij woonde, vandaar dat ik Goes zei omdat ik anders niet direct iets anders weet zijn.

Goes is inderdaad even rijden, maar je krijgt wel waar voor je geld/tijd!

Flameon

Badass junkie
Goes, met ze viertjes in de auto en allemaal de max kopen. Illegale dealer zoeken is beter pssst :wink:

Bovenaan