Tommetjah zei:Ik blow regelmatig, maar meestal moet dat met vrienden buiten omdat geen van onze ouders het goed vinden om binnen te blowen. Mag je als je nog geen 18 bent ( ik ben 15 ) in een coffeeshop blowen? of word je er dan gelijk uit gegooid?![]()
hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...SpacingBen zei:wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn![]()
Psychedelic_Fairytale zei:hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...SpacingBen zei:wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn![]()
SpacingBen zei:Psychedelic_Fairytale zei:hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...SpacingBen zei:wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn![]()
mmm, als hij een beetje op ons lijkt wel ja![]()
yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
minn zei:yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
stoer
Haze zei:minn zei:yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
stoer
stoer zeggen is stoer
Psychedelic_Fairytale zei:Haze zei:minn zei:yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
stoer
stoer zeggen is stoer
zeggen dat stoer zeggen stoer is, is pas stoer
en nee, ik ben niet stoer...
Tommetjah zei:Psychedelic_Fairytale zei:Haze zei:minn zei:yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
stoer
stoer zeggen is stoer
wat heeft dat te maken met 't onderwerp?![]()
Ellesdee zei:agh... in rdam hoef je dat niet te proberen...
ik ben 18... en bij mij word ook nog om me id gevraagd in elke coffeeshop...
*blow zelf niet, maar daar gaat t nu niet om*
zo stom... toen ik nog geen 18 was kon ik overal zo binnenlopen...
was 12 toen ik voor t eerst wat ging halen daar...
en nu ben ik 18 en nu vragen ze opeens om mn id...![]()
MetaalKonijn zei:In de shop zitten terwijl je minderjarig bent is stoer.
Als je d'r redelijk oud uitziet, en met een maat mee bent die wel 18 is, ben je meestal wel verzekerd van een relaxt plekje.

MetaalKonijn zei:Tommetjah zei:Psychedelic_Fairytale zei:Haze zei:minn zei:yellowmoon zei:toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
stoer
stoer zeggen is stoer
wat heeft dat te maken met 't onderwerp?![]()
In de shop zitten terwijl je minderjarig bent is stoer.
Als je d'r redelijk oud uitziet, en met een maat mee bent die wel 18 is, ben je meestal wel verzekerd van een relaxt plekje.