.Wromtraxe zei:Das geen opiaat.

Wromtraxe zei:Das geen opiaat.

Graag gedaan.zazzoo zei:Bedankt Martijn hulpgids.nl kende ik al, ook erg handig.
Zou er veel verschil zijn met wat vrij te verkijgen is tussen België en Nederland?
Hallo, ik heb net hetzelfde gevoel, van dafalgan codeine voel ik me goed en "even" vredig, valtran houd me in leven, ik kan het niet anders zeggen, ik sta er hier zowat gans alleen voor, en valtran neem ik 3x 100 druppels ongeveer perd dag, verder neem ik nog vanalles, ben er niet fier op, ik zoek mensen die hun verhaal willen delen ? Ingemiezazzoo zei:Vreemd hoor, ik word net heel blij en warm vanbinnen als ik codeine in heb genomen.
Ok het ene opiaat is het andere niet, maar van 120mg codeine ben ik de gelukigste mens op aarde, en van tinalox/valtran ben ik nog actief ook. Echt suf worden van opiaten is me nog nooit overkomen.
ingemieke zei:Hallo, ik heb net hetzelfde gevoel, van dafalgan codeine voel ik me goed en "even" vredig, valtran houd me in leven, ik kan het niet anders zeggen, ik sta er hier zowat gans alleen voor, en valtran neem ik 3x 100 druppels ongeveer perd dag, verder neem ik nog vanalles, ben er niet fier op, ik zoek mensen die hun verhaal willen delen ? Ingemiezazzoo zei:Vreemd hoor, ik word net heel blij en warm vanbinnen als ik codeine in heb genomen.
Ok het ene opiaat is het andere niet, maar van 120mg codeine ben ik de gelukigste mens op aarde, en van tinalox/valtran ben ik nog actief ook. Echt suf worden van opiaten is me nog nooit overkomen.
Dat kende ik nog niet, wel natterman maar hier zit niet zoveel codeïne in (klein flesje). Maar bevat die bronchodine alleen siroop met codeïne erin of zitten er ook andere dingen in?zazzoo zei:er zijn siroopjes die je zo meekrijgt hoor waar in 360mg zit per flesje, bronchodine bv.
Petrovic zei:Dat kende ik nog niet, wel natterman maar hier zit niet zoveel codeïne in (klein flesje). Maar bevat die bronchodine alleen siroop met codeïne erin of zitten er ook andere dingen in?zazzoo zei:er zijn siroopjes die je zo meekrijgt hoor waar in 360mg zit per flesje, bronchodine bv.