Cociane trip

DDL100

Newbie
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?

_shikantaza

Badass junkie
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?
Weeg je lijntjes af (begin met 50mg en pas aan naar smaak / behoefte) en zet een timer van 20-30 minuten voordat je de volgende neemt.

Repzhel

Newbie

persoonlijk vind ik cocaïne op zichzelf erg saai voor wat je er voor betaald en wat het kan doen als je het goed gebruikt.
Hoe ik cocaïne voornamelijk gebruik is na een avond flink drinken of als ik andere harddrugs heb gebruik en je een beetje aan het inkakken bent. om een flinke energie boost te krijgen om zo nog langer door te kunnen gaan en eventuele de nacht door te halen.
Ik zou niemand aanraden om alcohol met drugs te combineren maar als je 1 drug kan combineren met alcohol is het dat dan wel cocaïne lekker 1 gram opmaken met vrienden na een avond drinken is echt de beste combi die er is.
Waar je dan wel voor moet uitkijken is dat je voor je gevoel niet dronken bent maar dat ben je wel degelijk. dus kijk dan uit met meer drinken.
Cocaïne maakt je helder en scherp dus het effect merk je veel meer als je al onder invloed bent ten opzichte als je nog compleet nuchter bent.

FerdFatoehaus

Badass junkie

Minder nemen of meer alcohol erbij drinken. Alcohol plus coke is wel extra schadelijk (maar ook extra lekker).

Bovenaan