cocaine

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattskovic

Wijs gebruiker
lees forum regels :grin:

anders zou ik het bij een coke hoertje beroven houden zoals Nick de Neger al voorstelde :P

pieter-b

Wijs gebruiker
beginner zei:
Weet er iemand waar ik coce in de streek van Aalst(Belgie)kan kopen of Gent?
Je koopt coke via vriendjes...
anders word je verneukt:(

Laten we een hypothetische Dealerthread beginnen:)

Midway

Wijs gebruiker
in men mailbox:

Hallo,
Ik las je bericht in het drugsforum,dat die neger achter het centraal station zou verkopen,heb je wat meer info aub zoals plaats en tijdstip?
Weet je nog andere adressen vb in Brussel
bedankt

:openmouth:

pieter-b

Wijs gebruiker
Midway zei:
in men mailbox:

Hallo,
Ik las je bericht in het drugsforum,dat die neger achter het centraal station zou verkopen,heb je wat meer info aub zoals plaats en tijdstip?
Weet je nog andere adressen vb in Brussel
bedankt

:openmouth:
OMG!!11`...Lol!
Dat kan toch niet waar zijn...hoe kan iemand nu toch ZoooOO loos zijn :)

..Iedereen weet toch dat die neger geen coke, maar hash verkoop...

jcp

Bewuste gebruiker
alle drie de berichten die topicstarter tot nu toe gepost heeft... :P

Onderwerp: speed
waar vind ik speed in Gent Aalst of Brussel aub

Onderwerp: coffeeshop
wat is de dichste shop bij de Belgische grens aub(dichtst tegen Gent)

Onderwerp: cocaine

On a quest for drugs??? :grin:

azgaza

Badass junkie
Dit soort dingen krijg je door een afwezigheid van moderators. Dat dit soort mongolen meerdere keren dezelfde fout maken, en het hele forum zo'n beetje de topics volspammed.

Brandon

Bewuste gebruiker
jcp zei:
alle drie de berichten die topicstarter tot nu toe gepost heeft... :P

Onderwerp: speed
waar vind ik speed in Gent Aalst of Brussel aub
Code:
 achter het derde bosje van de 2e straat links :P
Onderwerp: coffeeshop
wat is de dichste shop bij de Belgische grens aub(dichtst tegen Gent)
Code:
 je moet die aan de rechterkant pakken, daar hebben ze nescaffee
Onderwerp: cocaine
Code:
 uit de anus van die grote neger
On a quest for drugs??? :grin:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Dit laat weer zien waartoe eens mens in staat is, zo dom te zijn :P

Maarjah, die neger heeft alleen op zon en feestdagen ook nog wel paddoreep

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Hm, In Gent is er een nieuw justitiepaleis geopend, en alle door de politie in beslag genomen drugs hebben ze ook onlangs naar daar verhuisd. Nu kan ik via-via wel aan een paar blauwdrukken van dat justitiepaleis komen. Voor 500€ kan ik ze je wel ff bezorgen ('t komt van ver eh) , en dan zal ik op de plannen aanduiden in welke kamer ze zijn opgeslagen. Voor nog eens 300€ extra kan ik je ook nog de bewakingscamera's aanduiden, en de rust-rook en plaspauzes van de nachtwakers op een papiertje geven. Je krijgt er ook een gratis koevoet bij, en zo'n kruisboog dingetje met een anker om muren op te klimmen. Het gaat hier om kilo's, man. Zeker het proberen waard.

Funky Monkey

Badass junkie
OMG!!! Give them to me for free! :hearteyes:

Ik wil de blauwdrukken gratis... dan riskeer me leven wel dan krijg jij 50% van de drugs :beer:

DreamWeaver

Badass junkie
Snuifdoos zei:
Hm, In Gent is er een nieuw justitiepaleis geopend, en alle door de politie in beslag genomen drugs hebben ze ook onlangs naar daar verhuisd. Nu kan ik via-via wel aan een paar blauwdrukken van dat justitiepaleis komen. Voor 500€ kan ik ze je wel ff bezorgen ('t komt van ver eh) , en dan zal ik op de plannen aanduiden in welke kamer ze zijn opgeslagen. Voor nog eens 300€ extra kan ik je ook nog de bewakingscamera's aanduiden, en de rust-rook en plaspauzes van de nachtwakers op een papiertje geven. Je krijgt er ook een gratis koevoet bij, en zo'n kruisboog dingetje met een anker om muren op te klimmen. Het gaat hier om kilo's, man. Zeker het proberen waard.

*Stelt de TomTom in op Gent*

Best jammer dat ze dat spul gelijk vernietigen, bewijsmateriaal laten verdwijnen lijkt me best lucratief :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
- ....
- Hoi, met Joop de Wit van de vuilverbranding, er staan bij jullie nog wat dozen om op te halen?
-.....
- 4 ton cocaineke, 60.000 schijven, 20 ton wiet en een opgezette bolletjesslikker? Ja uiteraard kan dat ineens, we komen wel met meer vrachtwagens. Geen probleem!!
- .....
-- ja tuurlijk, kunnen we ook recyclen... eh, ik bedoel...eh.... shit!

tuut-tuut- tuut

Thinking of a masterplan,

E-kroll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan