Je koopt coke via vriendjes...beginner zei:Weet er iemand waar ik coce in de streek van Aalst(Belgie)kan kopen of Gent?

lysergine25 zei:je moet even googlen op ' Anuspoeder ' ......
![]()
kut, ik heb geen credit cardAking zei:www.ordercocaineonline.com.ru
Aking zei:www.ordercocaineonline.com.ru
JuliaLenco zei:Aking zei:www.ordercocaineonline.com.ru
Hahaha dit is toch niet serieus neem ik aan?
SperSIZEboon zei:bij die ene neger achter het centraal station
SperSIZEboon zei:beter snuif je gewoon speed, dat is veel lekkerder,veel goedkoper en je wordt er veel gezelliger van ook
Hallo,
Ik las je bericht in het drugsforum,dat die neger achter het centraal station zou verkopen,heb je wat meer info aub zoals plaats en tijdstip?
Weet je nog andere adressen vb in Brussel
bedankt
OMG!!11`...Lol!Midway zei:in men mailbox:
Hallo,
Ik las je bericht in het drugsforum,dat die neger achter het centraal station zou verkopen,heb je wat meer info aub zoals plaats en tijdstip?
Weet je nog andere adressen vb in Brussel
bedankt
![]()
jcp zei:alle drie de berichten die topicstarter tot nu toe gepost heeft... :P
Onderwerp: speed
waar vind ik speed in Gent Aalst of Brussel aub
Onderwerp: coffeeshopCode:achter het derde bosje van de 2e straat links :P
wat is de dichste shop bij de Belgische grens aub(dichtst tegen Gent)
Onderwerp: cocaineCode:je moet die aan de rechterkant pakken, daar hebben ze nescaffee
Weet er iemand waar ik coce in de streek van Aalst(Belgie)kan kopen of Gent?
On a quest for drugs???Code:uit de anus van die grote neger![]()
lolSperSIZEboon zei:bij die ene neger achter het centraal station

Snuifdoos zei:Hm, In Gent is er een nieuw justitiepaleis geopend, en alle door de politie in beslag genomen drugs hebben ze ook onlangs naar daar verhuisd. Nu kan ik via-via wel aan een paar blauwdrukken van dat justitiepaleis komen. Voor 500€ kan ik ze je wel ff bezorgen ('t komt van ver eh) , en dan zal ik op de plannen aanduiden in welke kamer ze zijn opgeslagen. Voor nog eens 300€ extra kan ik je ook nog de bewakingscamera's aanduiden, en de rust-rook en plaspauzes van de nachtwakers op een papiertje geven. Je krijgt er ook een gratis koevoet bij, en zo'n kruisboog dingetje met een anker om muren op te klimmen. Het gaat hier om kilo's, man. Zeker het proberen waard.
Nick de Neger zei:OMG!!! Give them to me for free!
Ik wil de blauwdrukken gratis... dan riskeer me leven wel dan krijg jij 50% van de drugs![]()