jetsetlife
Experimenterende gebruiker
iemand ervaring met cocaine kopen op het darkweb? is het de moeite waard of is het gevaarlijke research chemicals?
ja, tot ze je de 3e keer een zak suiker geven ofso .. vertouw NOOIT iemand in deze sceneJe moet juist het geluk hebben dat je de juiste dealer vind, ze zijn er wel.
Ik heb best goede ervaringen met cocaïne en aankopen in het algemeen via Darkweb. Telkens zonder probleem geleverd en de beloofde kwaliteit (na (extra) testing, soms zit er een testrapport bij).
Het is een kwestie van grondige research, reviews uitspitten, etc.
Onzin. Ik krijg altijd alles waar ik voor betaalZou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Overdrijven is ook een vak. Zal best eens iets niet geleverd worden of dat het niet klopt maar meestal gaat het prima hoor. Als je van een straatdealer koopt krijg je vaker shit zooi gok ik..Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Onzin.Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Zou het niet riskeren 99% van de tijd lichten ze je op en krijg je niks aan
Ik koop ook regelmatig op darkweb. Tips: Bij de meeste sites kan je selecteren uit welk land je product komt, ik selecteer daar altijd NL. Het heeft naar mijn mening geen zin je product te laten overkomen vanuit de VS ofzo. Veel te lang wachten, grotere kans dat het niet aankomt, en wss ook slechtere kwaliteit.
Vanuit NL nog nooit problemen gehad. Kijk ook goed de reviews en het aantal sales/ervaring van de vendor.
Via darkweb komt echt topkwaliteit aan! Vind je niet op straat (ik toch alvast niet).
Welke algemene darkweb naam hebben we het over??? * knip * ?? aangezien sommige fake zijn of totale scams
Fake. Wij houden niet van waspoederHey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon
Je mag dit niet posten. Ik zou het weghalen voordat je een ban krijgtEr zullen spoedig vele meer producten toegevoegd worden.
Darkweb is niet nodig ,lekker op Nederlands bodem houden.! haha
Geweldige Forum hier trouwens, baal dat ik de opbouw heb gemist.

Afgelopen jaren vaak gehaald letterlijk OVERAL in nederland met mijn auto via google adds..hoezeer ik uw post waardeer (ja, echt !) denk ik dat zelfs openbare prijsinfo niet mag vernoemd worden.
Correct me if i'm wrong
Edit: de prijs blijft niet stabiel.
Vroeger had je 0,9 meer zuivere coke. Nu is het of dikwijls 0,65-0,75 of zwaar versneden.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring.