Cocaïne irritatie neus

snow man

Newbie
Cocaïne is sowieso slecht 10 jaar gelede. Was het beter nu worden ze zwaar gemixt Darom als ik snuif dan krijg ik kriebels in me neus moet ik wel zeker 10 keer niezen of loop neus of neus is. Dicht ze mixen het zwaar tegen woordig hoe meer mix hoe meer geld zo gaat het vroeger was half gram genoeg nu niet meer warom kwaliteit is niet. Meer zoals vroeger

snow man

Newbie
Klopt dat is het probleem 2 keer is leuk maar niet 10 keer Darom worden alemaal zwaar gemixt in Colombia dan komt het hier worde door ander grooten mensen gemixt daaarna naar dealers die gooien er ook nog op

snow man

Newbie
Ja maar daar heb je ook niks aan ze moeten gewoon minder mixen ze zegen alemaal is puur puur haha maak dat me neus maar wijs anders nies je niet of Colombiaanse griep

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
dealers die gooien er ook nog op
daar zit het probleem niet in de export blokken die zijn hoge kwaliteit
dealers gooien er van alles in en wat niet oplost in je snot blijft plakken of korrels in je neus
daar nies je van of word je wakker met witte neus vleugels

snow man

Newbie
Ja maar daar mixen ze ook die Colombianen zijn waker hier gooien ze 10 gram mix op 30 gram cocaïne laats tijd smaakt cocaïne ook naar suiker niet normaal meer beter stoppen met die rotzooi want neus doet nog steeds pijn van paar dagen geleden

ricorieks

Het is duur hier
Dus als je geen kwaliteit kan krijgen
Is stoppen Of aan je dealer vragen dat je puur wilt kost net wat meer
Laat het ook eens testen en vertel je dealer
Vriend ik betaal xx maare 20% is wel erg laag neef😂

ricorieks

Puur puur puur
Laat me Nou maar zien wat er is Dan bepaaal ik zelf wel of het me aan staat
En Daan moet je tog van hoge huizen komen
Of ik moet met me maten zonder niks zitten in een cafe
Ach doe maar gewoon om het snuiven

snow man

Newbie
Snuif is niet meer zoals vroeger Darom krijg je last van neus tranen in oog suiker smaak normaal op Darom beste stopen

ricorieks

Snuif is niet meer zoals vroeger Darom krijg je last van neus tranen in oog suiker smaak normaal op Darom beste stopen
Als je langer coke gebruikt of mee gewerkt hebt
Dan mis ik hier de coke die je keel in drrop en het zo verdoofd was dat je niet eens kon slikken

snow man

Newbie
Dat is het cocaïne klopt dat was vroeger dat je niet eens bijna niet kon praten of sliken maar dat is hier niet meer ik ga maar weer trug naar Utrecht beste ooit heb gehad

snow man

Newbie
Klopt dat is waar Darom volgende keer gewoon 5 haal dan wel goede dan perkeer 50 50 dan nog pijn aan de neus moet betalen voor neus pijn te krijsen nou geef ik liever zelf een goede stoot op

snow man

Newbie
Maar fijnevond alemaal slaap lekker ga maar is keer lekker slapen wel beetje irritatie aan me neus maar hoop morgen voorbij

snow man

Newbie
Lijkt wel dat een veertje in zit pijnende neus echt niet meer leuk vroeger nam je een nakie was boem nu of je word moe van of krijg pijn aan neus niezen bloed korstjes Colombiaanse griep toemaar dan voor betalen nou slaap lekker alemaal ajuuu

Blyatman

Badass junkie
Sorry maae, waar wij onze cocaïne haalde is gewoon zuiver. Heb dit nog nooit meegemaakt dat ik moest niezen van cocaïne. Klinkt echt als troep wat sommige opsnuiven, misschien je geld niet weggooien aan versneden rommel en iemand zoeken die echt kwaliteit levert? 🤌🏼

Blyatman

Badass junkie
Van zuivere coke krijg je ook last van je neus. Denken mensen echt dat het komt door versnijden? Dan ben je echt naïef 🤣
Ik kan je vertellen vanuit een 8/9 jarig continu gebruik. Dat dat echt even anders is. Maar jij bent meteen van mensen bestempelen zie ik, en dat voor een moderator..

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke misschien was het niet aardig om te zeggen dat mensen naïef zijn. Feit is wel dat ook zuivere coke je neus irriteert en op lange termijn schade aan je slijmvliezen kan aanbrengen

Matika

Newbie
Na hoe lang gebruiken ontstaat er nou echt schade aan je neus? Ik gebruik 3 maandjes, elke dag een beetje, lekker hoor maar ja die neus hè. Steeds bloedneus korstjes nu ene neusgat verstopt andere veel te niet verstopt. Hoe lang gebruiken mensen die echt in de problemen komen?

reDStone

Bewuste gebruiker
Na hoe lang gebruiken ontstaat er nou echt schade aan je neus? Ik gebruik 3 maandjes, elke dag een beetje, lekker hoor maar ja die neus hè. Steeds bloedneus korstjes nu ene neusgat verstopt andere veel te niet verstopt. Hoe lang gebruiken mensen die echt in de problemen komen?
Verschilt natuurlijk, in gebruik en of er veel kerosine enzo nog inzit, na het wassen. En speed en andere dingen die erin kunnen zitten. In Nl is de coke iets van 25% puur. Maar heel sterk kan ook niet, dan is coke echt heel erg sterk en weet je ook niet wat je overkomt.

Maargoed. Ik heb een gast van 19 jaar ontmoet, die zo'n dikke viltstift door zijn neusschot heen kon halen. Een gat van 1 cm in diameter. Leeftijd: 19 jaar oud.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
In Nl is de coke iets van 25% puur. Maar heel sterk kan ook niet, dan is coke echt heel erg sterk en weet je ook niet wat je overkomt.
Haal even je kennis op: https://www.nationaledrugmonitor.nl/cocaine-aanbod-en-markt/

"Het gemiddelde gehalte cocaïne vertoonde een opvallende stijging van 49,2% in 2011 naar 68,9% cocaïne base in 2019 en 2020, met een tijdelijke daling in 2018 naar 65,4%. In 2021 is het gemiddelde cocaïnegehalte weer verder gestegen naar 71,3%"

Matika

Newbie
Maar kan het, dat je na drie maandjes 1 gr per week nemen al een gat hebt of is t gewoon ontstoken? Gaat zulk ontstoken neusslijmvlies weer over na een pauze? Of beter helemaal ander feestje zoeken ?

Lemmy

Badass junkie
Maar kan het, dat je na drie maandjes 1 gr per week nemen al een gat hebt of is t gewoon ontstoken? Gaat zulk ontstoken neusslijmvlies weer over na een pauze? Of beter helemaal ander feestje zoeken ?

Ben je nou al drie maand non stop aan het feesten? :thinking:

• Haha
Waarderingen: XMR

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Haal even je kennis op: https://www.nationaledrugmonitor.nl/cocaine-aanbod-en-markt/

"Het gemiddelde gehalte cocaïne vertoonde een opvallende stijging van 49,2% in 2011 naar 68,9% cocaïne base in 2019 en 2020, met een tijdelijke daling in 2018 naar 65,4%. In 2021 is het gemiddelde cocaïnegehalte weer verder gestegen naar 71,3%"
Net zo een gevalletje dat er pas geleden een collega’tje van me zei dat de xtc pillen tegenwoordig speedpillen zijn…

#zucht. Nederland heeft volgens mij en vele bronnen de “schoonste” xtc pillen die er zijn. Toen ik dat zei ontkende ze en zei ze dat ze er niks van voelt behalve energie. Gevalletje te vaak teveel zei ik en toen werd ze pisst… 😂

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Net zo een gevalletje dat er pas geleden een collega’tje van me zei dat de xtc pillen tegenwoordig speedpillen zijn…

#zucht. Nederland heeft volgens mij en bele bronnen de “schoonste” xtc pillen die er zijn. Toen ik dat zei ontkende ze en zei ze dat ze er niks van voelt behalve energie. Gevalletje te vaak teveel zei ik en toen werd ze pisst… 😂
Ugh. Ik kan me daar zo mateloos aan ergeren. Mensen die werkelijk denken dat er speed in MDMA hoort te zitten. Als je alleen maar energie krijgt van je pillen neem je of te vaak of je hebt iets heel anders geslikt. Echte MDMA geeft een euforisch gevoel van je kruin tot aan je tenen en kan je verliefd laten worden op elk grasprietje in je tuin.
Hey, @Dirkjan , over mdma/xtc gesproken. Misschien dat weer eens nemen, al jaaaaaaren niet meer gebruikt.

Ik breng mezelf op ideeën…
tijdens het typen lees ik dit, en weet je wat ik zeg? Gewoon lekker doen. Als je je daar goed bij voelt, why nut?

OT: cocaine irriteert het neus slijmvlies en zorgt ervoor dat er minder zuurstof naar de bloedvaten stroomt. Hierdoor sterven delen af en vertraagd het herstel. Dat heeft niks te maken met onzuiverheden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ugh. Ik kan me daar zo mateloos aan ergeren. Mensen die werkelijk denken dat er speed in MDMA hoort te zitten. Als je alleen maar energie krijgt van je pillen neem je of te vaak of je hebt iets heel anders geslikt. Echte MDMA geeft een euforisch gevoel van je kruin tot aan je tenen en kan je verliefd laten worden op elk grasprietje in je tuin.

tijdens het typen lees ik dit, en weet je wat ik zeg? Gewoon lekker doen. Als je je daar goed bij voelt, why nut?

OT: cocaine irriteert het neus slijmvlies en zorgt ervoor dat er minder zuurstof naar de bloedvaten stroomt. Hierdoor sterven delen af en vertraagd het herstel. Dat heeft niks te maken met onzuiverheden.
Ik ook… Van die betweters. Die al jaren gebruiken maar er 0 van weten.

Edit: moet ik eens zien of ik nog iemand “ken” die het verstrekt. (Nee geen vraag of iemand hier heeft! Maar ken geen dealers meer)

Dirkdirk

DF-koning
Ik ook… Van die betweters. Die al jaren gebruiken maar er 0 van weten.
Ik ben misschien wel uitzonderlijk geïnteresseerd in scheikunde maar ondanks dat doe je toch een beetje research zou je denken? Er is op Wikipedia al zoveel informatie te vinden over MDMA én Cocaïne, dan moet je wel echt een debiel zijn wil je dit soort fouten nog maken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben misschien wel uitzonderlijk geïnteresseerd in scheikunde maar ondanks dat doe je toch een beetje research zou je denken? Er is op Wikipedia al zoveel informatie te vinden over MDMA én Cocaïne, dan moet je wel echt een debiel zijn wil je dit soort fouten nog maken.
Ja precies. De gehele dag zitten zit met hun snuit zowat in hun mobiel om onzin te zoeken maar echt info zoeken ho maar… En dan nog ontkennen als je zelf wel met juiste info komt.
🙈

Lemmy

Badass junkie
Verschrikkelijk die irritante neus. Had ook altijd één kant die rood zag, de andere nooit. Hoe vaak ik ook van neusgat wisselde.

Bovenaan