Club Watt

Dopezilla

Badass junkie
Maar als ze een pilletje of wat tegenkomen heb je denk ik toch wat uit te leggen.

Nou ja, zoals overal, gewoon goed oppassen.

Olle

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ben er eigenlijk nog geen 1 keer gefoullieerd :confused: Ze letten alleen binnen wel goed op heb ik het idee, en bij de WC's heb je die kut spiegel waar de toiletjuf je in de gatenhoud.. damned :grin:

Dopezilla

Badass junkie
En vanaf de binnenplaats kan er naar binnen gegluurd worden. Maar er zijn hokjes om in te schuilen, en er zit nog een dode hoek. Maar op de dansvloer kan je altijd snel je bommetje of pilletje droppen.

Lijnen leggen kost wat tijd in de rij van de wc, maar je moet er wat voor over hebben. :grin:

Olle

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
En vanaf de binnenplaats kan er naar binnen gegluurd worden. Maar er zijn hokjes om in te schuilen, en er zit nog een dode hoek. Maar op de dansvloer kan je altijd snel je bommetje of pilletje droppen.

Lijnen leggen kost wat tijd in de rij van de wc, maar je moet er wat voor over hebben. :grin:

Olle

Laatste keer dat ik er was was het niet super druk, was op een donderdag met Dave Clarke.. Had een zakje mdma bij me, en dat ging nogal kut op de dansvloer

Dopezilla

Badass junkie
Als ik kristallen heb maak ik het liefst van te voren mijn bommetjes, dat scheelt weer dat gedoe op de dansvloer/toiletten.

Al kan dippen op zich ook wel snel gedaan worden, maar ik ga liever gelijk voor een flink bommetje dan.

Olle

Bovenaan