Clonazolam tolerantie?

L-6

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

ik heb vorige week zaterdag na een avondje speed een halve clonazolam (zonder tolerantie) genomen om te kunnen slapen.

Ik heb 41 minuten geleden een halve gedaan om te kijken wat het effect zou zijn zonder voorafgaand wat anders te hebben gebruikt.

Nu is mijn vraag of ik na die ene keer al tolerantie heb opgebouwd, aangezien het vorige week al begon te werken na 30 minuten, en ik nu na 41 minuten nog niks voel.

*Het gaat om 0.5mg clonazolam. Dus inname van 0.25mg.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Beste forumleden,

ik heb vorige week zaterdag na een avondje speed een halve clonazolam (zonder tolerantie) genomen om te kunnen slapen.

Ik heb 41 minuten geleden een halve gedaan om te kijken wat het effect zou zijn zonder voorafgaand wat anders te hebben gebruikt.

Nu is mijn vraag of ik na die ene keer al tolerantie heb opgebouwd, aangezien het vorige week al begon te werken na 30 minuten, en ik nu na 41 minuten nog niks voel.

*Het gaat om 0.5mg clonazolam. Dus inname van 0.25mg.

Wacht rustig af. Na speed heb je een lege maag en dan weekt het sneller. Nu heb je vast vandaag veel meer en ook korter van te voren gegeten.

41 minuten pas, Heb geduld!

• Like
Waarderingen: L-6

L-6

Belezen gebruiker
Wacht rustig af. Na speed heb je een lege maag en dan weekt het sneller. Nu heb je vast vandaag veel meer en ook korter van te voren gegeten.

41 minuten pas, Heb geduld!
Ja heb maar een jointje gerookt maar 100% dat hij nu wel werkt. Ben heel sloooom hahaha. En ook redelijk vergeetachtig 😂

Moest gewoon geduld hebben inderdaad.

Maar thanks voor je reactie & een fijne avond nog!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vind clonazolam niet echt een slaapbenzo.
Zo goed als zeker dat je geen tolerantie hebt met tweemaal gebruik. Zou eerder flualprazolam kiezen voor slaap, of liever een kopje kamille thee of wat ambient music luisteren.

Benzos zijn verraderlijk, vooral als je ze voor slaap begint te gebruiken. Op den duur kan je niet meer slapen zonder.

L-6

Belezen gebruiker
Zo goed als zeker dat je geen tolerantie hebt met tweemaal gebruik. Zou eerder flualprazolam kiezen voor slaap, of liever een kopje kamille thee of wat ambient music luisteren.

Benzos zijn verraderlijk, vooral als je ze voor slaap begint te gebruiken. Op den duur kan je niet meer slapen zonder.
Gebruik het ook alleen om te slapen na stimulanten.

Nu zonder stimulanten en gewoon wakker blijven. Bevalt me ook wel hahaha

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Gebruik het ook alleen om te slapen na stimulanten.

Nu zonder stimulanten en gewoon wakker blijven. Bevalt me ook wel hahaha
Snap dat de combi lekker is maar het is echt een valkuil. Ik ben begonnen met wat Lormetazepam tijdens speed gebruik, daarna Lorazepam tijdens a-pihp binges, dat vervangen door etizolam tijdens stims en elke avond flualprazolam spray om te slapen. Zat op een 4-6mg flualprazolam per nacht.

Ook een tijd lang clona misbruikt. Dagelijks 0.5-1.5mg.

Daarna in detox gegaan cold turkey en heb de twee zwaarste weken in m'n leven gehad. Hyper realistische dromen/nachtmerries, constant angstig en beven, doodmoe want er is enkel lichte slaap waaruit je continu wakker wordt.

Een dans met de duivel, dat is het.
Benzos lijken een wondermiddel maar het is een doos van Pandora.

L-6

Belezen gebruiker
Snap dat de combi lekker is maar het is echt een valkuil. Ik ben begonnen met wat Lormetazepam tijdens speed gebruik, daarna Lorazepam tijdens a-pihp binges, dat vervangen door etizolam tijdens stims en elke avond flualprazolam spray om te slapen. Zat op een 4-6mg flualprazolam per nacht.

Daarna in detox gegaan cold turkey en heb de twee zwaarste weken in m'n leven gehad. Hyper realistische dromen/nachtmerries, constant angstig en beven, doodmoe want er is enkel lichte slaap waaruit je continu wakker wordt.

Thanks voor de info, ik pas er ook zeker mee op. Ben al een keer verslaafd geweest aan andere drugs.

Je had trouwens beter denk ik geleidelijk af kunnen bouwen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Thanks voor de info, ik pas er ook zeker mee op. Ben al een keer verslaafd geweest aan andere drugs.

Ja werd opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis waar hun drugs policy nog in kinderschoenen stond. Dus benzos taperen was voor hun iets waar ze nog geen kennis over hadden.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wauw dat is wel slecht van ze eigenlijk.
Ja man had verschrikkelijke withdrawals.
Vele patiënten kregen elke avond voor het slapen gaan hun dagelijkse benzo maar ik mocht niks nemen omdat ik van hun moest afkicken. Zwaarder om mee te stoppen dan meth of nicotine.

Packjam

Belezen gebruiker

Clams zijn tha bomb, komen serieus dichtbij de oude rohypnol in de buurt

Packjam

Belezen gebruiker

Lormetazepam 1 mg (een halve) lig ik 8 uur als een beertje te knorren, maar ik keil ook wel eens 3 clonazolams en 2 clonazepams en 2 Lorazepams er bij met een paar sterke biertjes en ga gewooon door maar maw woorden Lormetazepam is echt een heavy slaapmiddel, tenmniste die ik had wel. Etizolam kan ik zo 8mg van slikken zonder te trippen wordt alleen maar doodsuf van dat spul.

Laatst bewerkt:

Packjam

Belezen gebruiker

Lorazepam stopt echt je angst kanalen dicht, Lormetazepam is een slaapmiddel zou ik niet op trippen

Bovenaan