Clonazepam i.c.m. 3-MMC

Baap

Belezen gebruiker
Hallo DF-ers,

Morgenavond ga ik met een paar vrienden weer 3-MMC doen na een pauze van 4 weken. Omdat ik slecht slaap na 3-MMC heeft een vriend mij clonazepam gegeven, omdat ik hierdoor beter zou kunnen slapen. Helpt clonazepam werkelijk bij het kunnen slapen na een upper? En zitten er risico’s aan bij het gebruik van deze benzo in combinatie met een upper?

Ik hoor graag van jullie!!

420.038

L

Lid 147000

Gast
3 MMC is ook geen slaapmiddel toch :sunglasses:

Wat is er mis met lekker je middel nemen met vrienden en daarna
gewoon uitzitten tot het uitgewerkt is en je van zelf weer in slaap valt.

Plafonddienst hoort erbij toch!

Thats the price you pay:yum:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
4 weken tussen 3mmc gebruik is kort. Het is een serotonine slurper net als mdma. Plus dat 3mmc bij normale dosering niet zo lang werkt. Wat eerder stoppen met nemen en niet belachelijk veel nemen en je kunt best slapen zonder downer.
Je moet niet verwachten binnen enkele uren na een upper te kunnen slapen. Het hoort bij een upper.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Benzodiazepines zijn heel verslavend en als je te veel neemt dan kun je er een hartstilstand van krijgen. Bij incidenteel gebruik van een lage dosis zijn ze niet heel gevaarlijk. Het probleem is alleen dat clonazepam heel lastig te doseren is aangezien het gaat om hoeveelheden lager dan een milligram, wat heel lastig af te meten is. Een andere valkuil is dat benzodiazepines geheugenverlies veroorzaken, waardoor je niet meer goed kan herinneren hoe vaak je zo'n slaappil hebt genomen (wat dus kan meespelen bij te vaak gebruiken van dit soort middelen).

Als je stimulerende middelen zoals 3-MMC neemt dan kun je beter jezelf afvragen hoe lang je wakker wil blijven. Je neemt een upper om wakker te blijven. Dus dan is het niet zo gek dat je daarna niet kunt slapen. Bedenk je dus vóórdat je een nieuwe dosis neemt of je wel nog zo lang wakker wil blijven.

Laatst bewerkt:
Bovenaan