CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen
CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen

Angramar Temenos zei:Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

Angramar Temenos zei:Crystal meth, lekker doen, je houdt het vast bij een keertje! Je kunt het ook samen met heroïne spuiten, ga je lekker hard van! Je wordt vast niet verslaafd, je hoort wel bij die 0,3% die niet verslaafd wordt, je bent stoer joh! Gewoon doen!

DAVID0FF zei:Iemand ervaring met chrystal meth? Zou het eens willen proberen.
Er is geen apart meth-forum dus plaats ik het even bij de speed.
Vind het trouwens raar dat Amerika er zowat onderdoor gaat van de meth, en in onze drugslandjes het niet echt lijkt te exploderen.
en laat de "doe het niet het is verslavend" opmerkingen.
Groetjes
Meth geeft idd een hele krachtige en vooral mega lekkere rush, die met niets is te vergelijken.tipsyflipsy zei:Maar kwa gevoel komt er niets ook maar in de buurt van de Methrush.

psychopsychedelic zei:slaap maar lekker uit stefan![]()
![]()
psychopsychedelic zei:dat ga ik waarscheinlijk veelste lekker vinden![]()
+2Klaara zei:psychopsychedelic zei:dat ga ik waarscheinlijk veelste lekker vinden![]()
en ge zult vinde als ge zoektpsychopsychedelic zei:zoek en gij zult vinden![]()

zeker net begonnen aan de loi opleiding chemie? dat je zoveel onzin in zo'n klein stukje text kan krijgen!CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon en uit benzyl methyl ketone maken net als gewoon 1-phenyl-2-propanolamine???? waar zit jij met je verstand gewone amfetamine word gemaakt uit phenyl methyl ketone of beter gezegt pmk met bmk maak je de carbonyl groep en zijn de stoffen voor meth hier niet te krijg bwahahah nu nog mooier heeft 1 van jullie wel verstand waar t over gaat dan dwing je je phenylpropanolamine toch gewoon uit zn zouten tot vrije base los je t op in een apolaire laag ff een fractie destillatie erover onder vacuum dus en dan doe je een lithium -ammonia reductie oftewel de nazi methode simpel kind kan de was doen

Verklaar je nader zou ik zeggen. Voor een leek als ik klinken al die dure woorden best aannemelijk.Aldous zei:zeker net begonnen aan de loi opleiding chemie? dat je zoveel onzin in zo'n klein stukje text kan krijgen!

Taat zei:geef mij maar gewoon goeie speed!! 60% +
CHEMIST zei:BWAHAHHAHA lolz jullie hebben echt geen verstand in jullie kop he ik zal me ff nader verklaren crystal meth is de vrije base van methyl amfetamine gevangen in een base zoals natrium bi carbonaat decahydraat oftwel soda zodat ze t kunnen roken want de zout vorm oftewel hcl vorm verbrand gewoon
bronnetje: http://www.azarius.nl/encyclopedia/74/Metamfetamine/Poeder metamfetamine is hydrochloride in zoutvorm wat sterk water-absorberend is. Dit HCL zout is rookbaar. (...) Hoewel veel mensen denken dat crystal meth een freebase vorm is van methamfetamine HCL, klopt dit niet. Meth is rookbaar in de normale HCL vorm, maar wanneer je het laat groeien tot kristallen wordt dit nog gemakkelijker. Dit materiaal zal ook vrijwel altijd (relatief) zuiver zijn omdat het moeilijk is om kristallen te laten groeien van onzuiver materiaal. Methamfetamine freebase is een olie; een ongebruikelijke vorm waarin je deze drug niet tegen zal komen.
bron: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 593d62706aVeel mensen denken dat Crystal meth een freebase vorm is van methamphetamine HCl, dit is niet correct. Methamphetamine kan gewoon gerookt in zijn normale HCl vorm, maar om de tijd ervoor te nemen om het in kristallen te laten vormen maakt het makkelijker om te roken.