• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Chim en Pasq paddo report

Chimera

Bewuste gebruiker
Chimy's versie:

Zaterdag avond was het weer eens zover. Ik samen met mijn schatje aan de paddo's. Het was de mooiste trip die ik heb gehad (niet dat dat er zoveel zijn geweest), Nicole (Pasquali) had er thee van gemaakt en ik moet zeggen... Die dingen zijn best goor als ze niet gedroogd zijn, droog vind ik ze wel te doen, maar dit was gewoon dom doorkauwen zoals een kind die gedwongen wordt spruitjes te eten. Het duurde niet eens echt erg lang of de eerste effecten maakten hun intrede. Het was pas op de wc dat het allemaal echt begon te werken. Misschien was het een combinatie van het felle licht en de kleine steentjes in de vloer die alle kanten begonnen op te draaien en mooie 3d figuren maakten.

We waren een film aan het kijken maar ik kon het niet laten om o.a. de nerven van de houten muur te bekijken om zo een groot deel van de film te missen. Na de film hebben we vooral veel dubbel gelegen om de meest domzinnige dingen, al met al was het een hele geslaagde avond.

spacekonijn

Badass junkie
ga je tijdens een trip nou niet heel erg twijfelen aan dat entiteiten verhaal?
of hoe denk je daar dan over tijdens een trip?

Chimera

Bewuste gebruiker
Nee ik ga juist niet twijfellen lol
Ik denk er inderdaad aan tijdens de trip. Juist door het effect en een experiment vanuit de Quantum fysica begin ik te twijfelen aan onze 'werkelijkheid' en het effect van paddo's.

Bovenaan