• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Chillen op truffels en xtc

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Whatsuuup Dfers,

Enkele weken geleden heb ik met 3 maten nog maar eens een tripje gedaan. Eerder die dag was ik enkele porties truffels gaan halen in de smartshop. Voor ieder een portie Atlantis en nog 1 extra portie voor wie wou bijnemen.

Eens iedereen was aangekomen bij mij thuis konden we beginnen. We aten alle 4 de truffels met veel tegenzin. Elke keer opnieuw blijft het een uitdaging om die gore keutels op te vreten. Gelukkig zit de sfeer er goed in. We hebben de zetels in mijn woonkamer in een cirkel rondom een tafeltje geplaatst en iedereen heeft enkele kussens om extra comfortabel te zitten. De lichten zijn lichtjes gedempt en ik zet een playlist op van ongeveer 5 uur. Let the trip begin!

Na ongeveer 30 minuten beginnen we de eerste effecten te merken. Iedereen is lacherig en S. ziet de patronen op de muur bewegen. Ikzelf merk nog weinig. Ik voel me enkel misselijk, ik had namelijk een hele dag niks gegeten. Nog een halfuur later zit de sfeer er dik in. We hebben de vreemdste gesprekken en ik zie de gordijnen bewegen op de muziek. Iemand doet het licht uit en ik doe de verlichting van de kerstboom aan. Op de muziek bewegen de reflecties van de lichtjes op het plafond. Het is prachtig om te zien. Paars, groen, rood, alle kleuren door elkaar in patronen. Alsof er een schilderij op het plafond wordt getoverd vlak voor onze ogen :hearteyes:

Ondertussen zijn de gespreksonderwerpen ronduit belachelijk geworden. We hebben alle 4 een blad en enkele stiften om te tekenen genomen. Dit blad gebruiken we ook om briljante ingevingen neer te pennen. We spreken ondertussen over hoe mensen elkaar aantrekken en afstoten, en T. bemerkt: 'We zijn allemaal magneten.' Dit en andere dingen zoals: 'Honing is een beloning.' schrijven we allemaal op. A. Zit de hele tijd te schrijven/tekenen. Hij lijkt in zijn eigen wereld te zitten. Later zagen we dat hij heel zijn blad had vol geschreven met grote 'WTF's. De wtf's waren een achtergrond geworden voor een tekening van spongebob :tearsofjoy:
Ondertussen hebben de visuals hun piek bereikt. We gaan na een lang debat naar buiten om een sigaret te roken. Eens buiten kijken we allemaal naar de lucht. Er zijn duizenden sterren te zien. De sterren geven enorm veel licht. T. vraagt of dit normaal is, of dat we dit zo ervaren omdat we aan het trippen zijn. Ik zwijg, maar ik weet het antwoord wel :wink:
Alles heeft een truffel-achtige sfeer als ik buiten sta. Het licht, de sigaret die ik rook, de bomen,...Ik kan dit gevoel niet goed uitleggen, maar ik denk dat als je ervaring hebt met truffels je wel weet wat ik bedoel.

Eens terug binnen chillen we nog even in de zetels en nemen we elk een halve xtc-pil. T. zegt dat hij denkt niet meer te trippen, volgens hem is het 'uitgewerkt'. Twee minuten later lag hij ondersteboven in de zetel, zich als een slak voort te bewegen :rolleyes:
A. vraagt zich af of koeien op hun poten landen als ze ergens van afvallen, net zoals katten. S. heeft zijn pull binnenstebuiten aan,...of is het buitenstebinnen?
Ondertussen voelen we de pil opkomen. Iedereen voelt zich happy en relaxed terwijl de trip langzaam afbouwt. Perfecte timing dacht ik. Verder hebben we nog enkele rare gesprekken gehad. Iedereen had een enorme praatkick en als we zien dat A. de overgebleven truffels heeft platgeduwd met een pen ( in de vorm van een paddo :P ) krijgen we allemaal een lachkick. Hij had 1 van de truffels zo fijn platgeduwd dat het een lijntje was geworden dat je zo kon opsnuiven :rock:

Deze trip was niet zo heftig als mijn vorige, maar minstens even geweldig.

Grtzz

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Haha mooie trip man!
Erg inspirerend om het zelf ook eens te gaan doen. Is ook wel een leuke om wat papier en stiften op tafel te leggen voor leuke ideeën, is ook leuk voor erna. Heb zelf al een lava-lamp gekocht voor twee tientjes, ben benieuwd wat dat teweeg brengt.
Looking forward to the next report!

Bovenaan