• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

changa & dmt, onbegrip en angst

teknotrip

Newbie
beste lezer

allereerst zal ik deze report slecht kunnen beschrijven.
ik weet namelijk nog steeds niet wat ik heb meegemaakt, en ik denk dat dit ook niet zal komen.

het is zondag, we zijn op de "after" van een enorm vette illegale tekno party.
het was een enorm gaaf feest met de beste vibe. helaas kwam de politie de pret in de ochtend al verpesten.
maar goed, we mogen wel blijven en de parkeerplaatsen zijn nog afgeladen vol met positieve mensen.
ik ben natuurlijk al een nacht wakker en de nodige drugs is al in mijn lichaam terecht gekomen.
ketamine, ghb en amfetamine.

toen de zon op kwam besefte we allemaal op wat een prachtige plek we waren.
we waren namelijk snachts op het feest aangekomen en hadden geen idee van hoe de omgeving eruit zag.
ik kan je vertellen ! het was prachtig.
samen met een kennis liep ik helemaal naar de punt van een pier in het water.
een stukje midden in de zee met een vrij uitzicht op de zee en verder niets.
op de achtergrond hoorde je nog zachte muziek en mensen die plezier hadden.

opeens toverde ze een Pijpje uit haar tas, wat zit er in vraag ik ?
er is dmt olie overheen gedaan zegt ze.
ik voelde me op het moment zo intents goed en gelukkig en er zat geen fractie van twijfel in mijn lichaam.
eerst neemt zij een flinke teug en laat meteen merken dat het voor haar goed zit.
ik weet dat ik me bij haar veilig kan voelen, ze is een stuk ouder en ook ervaren met psychidelica.
en daar doe ik t, ik hijs langzaam en zo lang mogelijk als ik kan in en blaas het rustig uit.

het jammere van dmt vind ik dat ik de 2 keer dat ik t (bewust) gedaan heb ik er zo weinig van kan herrineren.
mijn beeld veranderde, de wereld werd prachtig. geluid veranderde om me heen en omarmde me.
ik ben een mens wat graag naar wolken en uitzichten kijkt. en ik zal je zeggen ik heb nog nooit zo prachtige wolken gezien.
even twijfelde ik zelfs of er uberhaupt wel echt wolken waren. zo mooi was het.
als ik naar mijn handen en benen keek nam mijn lichaam vreemde kleuren aan. maar doordat ik me fijn voelde wist ik dat het niet echt zo was.
ik voelde me intens gelukkig alleen de rest kan ik niet omschrijven.
vol positiviteit rende ik naar mijn vrienden die bij de auto stonden om te delen wat een gave ervaring ik gehad had.

in de auto had ik een gesprek met een meisje wat enorm nieuwschierig was naar mijn ervaring.
ze vertelde zelf enorm bang te zijn en het niet te durven.
ik vertelde haar over changaa, en mijn ervaringen hiermee. en dat ik voor haar anders wel een keer change zou regelen.
zodat ze een milde ervaring krijgt met wat een dmt trip met je kan doen.
aangezien er op het feest best veel gebruikers zijn en ik enorm enthousiast was ging ik op zoek voor haar.
het lukte en ik kocht een gram changaa.

ik kwam het meisje waar ik de dmt mee gerookt had weer tegen en vroeg haar om een pijp.
een attente jongen maakte van een 7up fles een soort bong.
aangezien zij ook nieuwschierig waren besloot ik het samen met hun eerst te roken.
ik ging in de bus zitten nam de fles aan mijn mond en ademde langzaam de rook in de fles en over mijn longen.
ze pakte de fles uit mijn handen en namen zelf ook nog van de overgebleven rook.

de visuals begonnen meteen erg heftig en ik schrok ervan.
ik besefte nog een moment dat het niet goed zat en schrok hier nog erger van
wat daarna gebeurde is lastig uit te leggen. volgens de anderen verslapte ik en ging een beetje hangen.
voor mijn idee heb ik gestaan en ben ik hard gevallen maar hier is geen sprake van geweest.
ik ben voor mijn idee echt weg geweest, mijn tijdsbesef was weg toen ik bij kwam en ook mijn hersenen werkte niet mee.
toen ik bijkwam was ik enorm bang, ik kon niet zelfstandig rechtop zitten en voelde mensen om me heen die met me bezig waren.
ik kon niet praten en niet laten weten dat het niet goed ging. ik was bang om dood te gaan.
ik besefte een tijd erna dat wat ik gekocht had misschien wel geen Changa was en werd nog banger omdat ik geen duidelijkheid had.

ze zorgden goed voor me, probeerden suiker bij me binnen te krijgen en legde een koude handdoek in mijn nek.
volgens de rest heb ik maar 15 minuten getript maar het voelde voor mij als een uur.
toen ik de wereld weer kon onderscheiden van wat het was en mijn gedachten weer kon besturen barste ik in tranen uit
enorm onbegrip, schaamte en vooral de angst en het verdriet zorgden voor een enorm leeg gevoel.
ik hou van changaa maar dit was zo intens heftig waarom heeft dit moeten gebeuren.

doordat het voor mij zo intens lang voelde en de visuals aan bleven houden kreeg ik ook de angst dat ik er in zou blijven hangen.
ik smeekte het op te laten houden, je leest wel vaker nare verhalen !
gelukkig nam het steeds sneller af en werd de wereld weer zoals ik hem graag zie !

later bleken er misschien nog resten van dmt in de pijp te zitten, en deze in combinatie met de vermoeidheid
de andere drugs en de sterke changaa zorgde voor een hele nare ervaring.
ik denk dat ik wel 4 uur heb gehuild eigenlijk niet wetend waarom.
totaal gebroken ben ik in slaap gevallen.
ik werd daarna positief wakker.

ik kan op deze ervaring terug kijken als een les.
onderschat trip middelen niet, denk na voordat je het doet en doe het in een vertouwde omgeving.
ik zal de komende tijd geen psychedelia meer nemen. gewoon uit de angst dat dit nogmaals gebeurt.
gelukkig kan ik de ervaring verwerken en kijk ik er nu met een positieve kant naar toe.
diep in mijn hart weet ik dat dit een malign was, shit happens.
ik heb genoeg positive ervaringen gehad en laat me door dit niet van stuk brengen.

ook ben ik enorm blij dat ik het eerst zelf probeerde en niet het meisje.
wat had ik me dan lullig gevoeld!

groetjes en een fijne zonnige week

Bijlagen

• 116925158_932719207232841_1419033688916506910_n.jpg
    116925158_932719207232841_1419033688916506910_n.jpg
    244,1 KB · Weergaven: 12

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Ik ben ook weleens kut gegaan op dmt. Soms heb je dat, gaat vanzelf voorbij. Volgende keer beter denk ik dan. Of damp gelijk nog een dosis. Sowieso liggen/ zitten en een lekker muziekje of natuurgeluiden. Ik word altijd slap als ik doorbreek.

Bovenaan