CEV's

ilyas

Bewuste gebruiker
Ben ik de enige of ervaren nog mensen dit wanneer je veel wiet hebt gerookt? Ze zijn manipuleerbaar, ik kan ermee spelen, ik controleer ze, soms kan ik zien wat ik wil,... Ze zijn wel milder en minder scherp als de CEV's van tripmiddelen.
Ik vind het maar vreemd omdat ik niemand ken die ook zoiets beleeft. Ik klaag natuurlijk niet, het is leuk maar bizar.

cropp

Badass junkie
ik heb het ook, niet zo zeer bij wiet maar bij van de kaart zijn in het algemeen.

ik let er niet zo op, zo mooi vind ik ze niet.

henkie84

Bewuste gebruiker
Heb ik als ik genoeg blow ook. Als ik nog niet slaap, maar al wel rust met m'n ogen dicht ook trouwens.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zag altijd space-invaders, maar dat komt ook door die arcade hal die naast de koffieshop stond.

25 gulden voor een zaterdag vermaak. tien gulden wiet, en de rest inwisselen in guldens, pacman-space-invaders, air hockey, find-it.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Heb ik ook. Meestal alleen wat bewegende gekleurde patronen, maar als ik me er dan op concentreer soms ook beelden. Dan zie ik tussen die patronen bijvoorbeeld een soort tv beeld met een film, welke ik dan een beetje kan sturen.
Nadeel is dat ik als ik dat probeer vaak daarna in slaap val.

azgaza

Badass junkie
Ik heb het ook best vaak als ik flink stoned ben aan het einde van de dag, dan zijn het gewoon van die gekleurde lijnen en dingen en ik weet dat ze fundamenteel ánders zijn dan die van LSD of paddos, dus vermoed ik dat het geen flashbacks zijn maar inderdaad echt van de wiet komt. Ik vind wiet CEV's ook niet zo heel bijzonder, maar ze kunnen zeker vermakelijk zijn vlak voor het in slaap vallen of zo.

Fulairyn

Belezen gebruiker
als ik voor het slapen nog heb geblowed kan ik gaan liggen, ogen dicht en een soort achtbaan besturen. Wanneer ik dan doorheb waar ik mee bezig ben kijk ik er naar en zie dat er eigenlijk helemaal niks was :grin:

ilyas

Bewuste gebruiker
Fulairyn zei:
als ik voor het slapen nog heb geblowed kan ik gaan liggen, ogen dicht en een soort achtbaan besturen. Wanneer ik dan doorheb waar ik mee bezig ben kijk ik er naar en zie dat er eigenlijk helemaal niks was :grin:
Net wat ik heb, enkel ik besef heel de tijd wat ik doe en het blijft tot ik er genoeg van heb en wil slapen.
En als ik zodanig mijn concentratie verlies tijdens die CEV's beland ik ook soms in lucide dromen, waarna een heel vreemd soort van ontwaken volgt. Heel mijn lichaam trekt samen (niet letterlijk, maar het gevoel), ik tril en kan me moeilijk bewegen waarna ik mijn lichaam voel opstarten.
Ik zou echt eens wat meer over dromen moeten leren :)

Bovenaan