CARNAVAL

M8

Newbie
Nog mensen die carnaval gaan vieren hier? Of kom je van boven de rivieren en vind je die brabanders en limburgers maar raar? Of woon je wel in het zuiden des lands en vind je het gewoon onzin?

Benieuwd of er veel mensen de aankomende dagen verkleed gaan meezingen met de meest simpele muziek die er bestaat.

Ik wel in ieder geval.

:beer:

neti

Badass junkie
stelletje mongolen daar :mrgreen: :beer:

http://www.vrijspreker.nl/vs/media/itemthumbnails/20060216-carnaval_moslim.jpg

Talec

Bewuste gebruiker
ik ga alvast zeker eens naar aalst carnaval
of oiljst carnaval vastelauvend

1 avondje maar hoor,das meer dan genoeg :tongueout:

grtz

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb wel wat met carnaval, ik blijf het leuk vinden. Helaas doe ik niets aan carnaval dit jaar, maar volgend jaar ga ik echt weer naar maastricht ofzo.
Ik mag dan boven de grote rivieren wonen, maar dat zegt verder niets. En nee, ik doe het niet omdat je dan veel kan drinken en niemand daar raar van op kijkt.

Wirwar

Belezen gebruiker
M8 zei:
Nog mensen die carnaval gaan vieren hier? Of kom je van boven de rivieren en vind je die brabanders en limburgers maar raar?
ja.. ik vind ze maar raar :P
maar het zal vast wel gezellig zijn :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Ik woon in de bovenste helft, en carnaval bestaat hier dus niet. Mijn herinnering er aan is toen ik een klein kindje was en het met mijn familie in limburg (ik heb daar een opa, oma, oom etc.) vierde, en dat altijd heel leuk vond. Verkleden en wat alcohol mogen proeven van de volwassenen enzo.. wat ik er nu van zie trekt me niet, dus ik negeer het maar. En dat gaat wel makkelijk hierzo, gezien het hier niet is.

Bovenaan