Carnaval en drugs

Dubz

Bewuste gebruiker
Niet iedereen zal carnaval vieren, maar voor diegene die het wel doen:

Wat ga jij gebruiken met deze doldwaze dagen? Spacen en beesten, of gewoon zuipen en kruipen?

Zelf zal ik m'n alcoholgrens maar weer eens gaan verkennen, en zit er over te denken om een keer XTC te doen met carnaval. Lijkt me geniaal, helemaal los gaan op van die kutmuziek en overal mensen in rare pakjes. Maar omdat ik van het weekend ook al wat MDMA gebruikt heb laat ik dit misschien wel voor wat het is.

Jullie?

Elohtibbar

Badass junkie
Alcohol omdat daar verder niemand drugs gebruikt, maar ik neem wel stiekem een flesje poppers mee en neem af en toe daaruit een snuifje om het wat op te leuken. :grin:

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Ik vier geen carnaval. Ben ik nu raar?
nee, ik roep hier altijd het hardste van allemaal dat carnaval de bom is, en nou moet ik 3 dagen werken, en zaterdag gaat tekno voor...

ik wil wel even kijken of ze van die cheape kilts verkopen, dat is wel lachen om in te stampen...

maar ik ga dus als ik op tijd klaar ben met werken nog veel meer drinken als ik normaal al doe en zaterdag weer eens aan de pepperdepepsie...

Extisi

Wijs gebruiker
Vorg jaar was ik spacend op een carnavalsfeest. :/
Helaas is carnaval niet zo mijn ding :P Dus dit jaar geen carnaval :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik ga in mijn spidermanpak de boel onveilig maken in Eindhoven :grin:

Drank wordt drugs nummer 1, misschien nog wat snatz om weer op te staan als ik eenmaal aan het kruipen ben :)

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..

Of ik ja of nee carnaval ga vieren lijkt me hier wel duidelijk uit te halen :)

Chris Pontius

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ik vind carnaval echt het meest mongoliede en achterlijke 'feest' dat er bestaat.
Dat mensen er naar toe leven om in rare kostuums rond te lopen en praalwagens te bouwen..
Ik vind dat het strafbaar zou moeten worden. Ik vind het bijna schandalig. Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening. Hetzelfde geld voor streng gelovige..
Jij bent echt een simpel persoon.

knolselderij

Wijs gebruiker
carnaval is gewoon een paar dagen uit de sleur doen waar je zin in hebt , je kunt even iemand anders zijn die je normaal bent (vandaar ook die pakken) plus:
hoe kan je haten op 3/4 dagen geoorloofd zuipen als een gek en de slet uit te hangen. Dit doen veel vrouwen/meisjes dus ook

enigste waar ik bang voor ben is dat ik met mn bezopen kop sos ga bestellen maar zal wel mee vallen ik ga gewoon zuipen lijkt me

TrippyShit

Badass junkie
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Jij bent echt een simpel persoon.

Ja, jij kent mij ook heel goed enzo. Ik snap gewoon de lol van al de heisa niet. Je kan toch ook gewoon zuipen en lol hebben zonder al die gekke praalwagens en pakjes? Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk. Kan best snappen dat sommige het leuk vinden, maar mijn ding is het totaal niet..

Elohtibbar

Badass junkie
Mensen die carnaval haten hebben nog nooit goed carnaval gevierd op de juiste plek... :) Ik mijd steden als Eindhoven, Tilburg en Roosendaal als de pest, evenals alle steden en dorpen boven de rivieren. Maar in Bergen op Zoom is het altijd fantastisch. :hearteyes: Niemand gaat 'als iets' verkleed maar iedereen gaat in folklore, de sfeer is fantastisch, mensen van jong tot oud zijn in de stad, je maakt altijd wel een paar geniale en memorabele dingen mee, en je leert zoveel nieuwe mensen kennen.

Lauu

Badass junkie
Waarschijnlijk naar Limburg sinds mijn vriendin daar vandaan komt

Lekker de hele dag Palm naar binnen tanken zaterdag...graties en voor niks en daarna nog een feestje in The Matrixx Nijmegen :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:
Ja, jij kent mij ook heel goed enzo.
Als je zo'n uitspraak doet :
TrippyShit zei:
Mensen die carnaval als favoriete feest hebben, zijn het licht in hun ogen niet waard. Zo de elektrische stoel op is mijn mening.

Dan ben je vrij "simpel", ja.

Bij zo'n uitspraak ken je me nog steeds niet :P
En die 2e quote moet je wel met een flinke korrel zout nemen he..

Gemini

Badass junkie
Ik haat carnaval. Ik haat het net zo erg als dat ik regen, vroeg opstaan en lauw bier haat. Ik háát het.

Chris Pontius

Badass junkie
TrippyShit zei:

Mijn punt is dat ik je niet hoef te kennen omdat zo'n uitspraak al een duidelijk beeld geeft over hoe jij denkt.

TrippyShit

Badass junkie
Chris Pontius zei:
TrippyShit zei:

Mijn punt is dat ik je niet hoef te kennen omdat zo'n uitspraak al een duidelijk beeld geeft over hoe jij denkt.
Dat moet je dat zeggen, niet dat ik simpel ben. Ik zei al dat je dat met een korrel zout moet nemen. Maarja, kan mij het verder schelen of je mij wel of niet wil kennen :P haha

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.

ragnarok

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Het is gewoon 3/4 dagen koninginnendag met kostuums kutmuziek en praalwagens.. Ik vind het gewoon achterlijk.

Maar gelukkig is de wijze waarop veel mensen dat vieren niet achterlijk...

knolselderij

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
Carnaval lijkt me helemaal niks, maar ik wil dit jaar toch een keer gaan. Je moet alles een keer geprobeerd hebben denk ik dan maar. Ik hou het bij alcohol als ik ga.

ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)

Frank123

Wijs gebruiker
vind het alleen jammer dat het gepaard moet gaan met kostuums enzo... Maar hier in venlo hebben we de ''zoepkoel'' (zuipkuil) 3x raden hoe het daar gaat. Het heeft opzich wel wat , gewoon met de halve stad midden op straat je enorm bezatten. Het heeft zo zijn charmes , maar ik heb zo'n grafhekel aan die kostuums.

en ik hoop natuurlijk mijn buurvrouw moederziel alleen en te dronken tegen te komen .. what a romance

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
ImmortalTech zei:

ik wil je dan nog wel een keer horen als je het geprobeerd hebt (tenzij t in brabant was dan, zit de kans er nog wel in dat je het nog niks vind)

De planning is inderdaad om naar Breda te gaan.. Is het in Limburg zoveel anders dan?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TrippyShit zei:

Of ik ja of nee carnaval ga vieren lijkt me hier wel duidelijk uit te halen :)

Ik heb ook niks met carnaval, omdat het gewoon niet gebruikelijk is om het te vieren in Amsterdam e.o. en ik dus ook al mijn hele leven hier woon, maar om het dan gelijk zo af te kraken vind ik respectloos. Stel als ik nou wel beneden de rivieren was geboren en er mee op zou zijn gegroeid? Grote kans dat ik het dan wel leuk had gevonden.
Als er in Amsterdam Koninginnedag wordt gevierd of wanneer het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt, dan loopt 80% van de menigte er ook raar verkleed bij en is men straal bezopen met elkaar aan het hossen op straat. Eigenlijk verschilt dat niet eens veel van dat hele carnaval gebeuren, maar dan vindt bijna iedereen het plotseling wel leuk en normaal.

Ik zeg dus lekker tegen iedereen die carnaval gaat vieren: Alaaf, pas goed op jezelf en maak er een fantastisch feest van!!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Als mijn mephedrone vóór carnaval binnenkomt zal carnaval een goed moment zijn om het spulleke eens uit te proberen. Daarnaast zal wel de nodige hoeveelheid wiet en alcohol geconsumeerd worden.

Spor

Wijs gebruiker
Carnaval is het feest dat fundamenteel tegen al mijn principes in gaat...

Ik haat alcohol,
Ik haat (grote groepen) zatte mensen
Ik haat "zuipen als doel"
Ik haat de ongelofelijk verschrikkelijke muziek
Ik hou niet van verkreden of sjmink
Ik hou niet van vrieskou (dit jaar meer als anders, maar andere jaren is het ook geen pretje, gewoon verkeerde tijd van het jaar voor zo'n feest)

Al met al, haat ik carnaval, en zorg ik dat als het is, ik er heel ver bij uit de buurt ben.

Welke drugs ik dan ga gebruiken, ben ik nog niet over uit, maar laat ik duidelijk stellen dat ik waar ik ook ben vast en zeker mn eigen feestje bouw !

Spor

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:

Ondanks eerder kritiek kan ik mij heel goed vinden in deze post.

Ben maar blij dat je in Amsterdam woont, waar je niet ongevraagd opgezadeld word met deze verzameling van idiootheden.

Beanhead

Badass junkie
NAAR NEDERLAND!

Omdat jullie gekken precies een week lang carnaval vieren, met iedereen praten, er een feestje weten van te bouwen & omdat het gewoon veel te leuk isssss :hearteyes:

Oh en qua drugs weet ik niet, alles dat op men padje komt ga ik waarschijnlijk gebruiken :)

iSmokex

Bewuste gebruiker
Nog nooit carnaval geviert maar kom dan ook uit de randstad. Het lijkt me ook niet helemaal mijn ding maar vind wel dat ik er een keer heen moet. Zal dan wel alleen alcohol en wiet worden, aangezien ik harddrugs liever doe met mensen die ik ken.

Dubz

Bewuste gebruiker
:kots:
iSmokex zei:
Nog nooit carnaval geviert maar kom dan ook uit de randstad. Het lijkt me ook niet helemaal mijn ding maar vind wel dat ik er een keer heen moet. Zal dan wel alleen alcohol en wiet worden, aangezien ik harddrugs liever doe met mensen die ik ken.
Nou, ik zou zeggen: Komt naar Brabant van het weekend. Gaan we samen verkleed als pillenjunks. :sunglasses:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
:kots:
iSmokex zei:
Nou, ik zou zeggen: Komt naar Brabant van het weekend. Gaan we samen verkleed als pillenjunks. :sunglasses:

Haha klinkt erg verleidelijk maarik ga dit weekend toevallig weer aan de mdma voor het eerst sinds 4 maanden dus die laatik niet schieten :flushed: Volgend jaar dan maar incl grote doppen en een zweefkaak? :grin:

Bovenaan