Capsules

Boner simpson

Experimenterende gebruiker
Iemand hier ervaring met LSD capsules? Hoor er eigenlijk nooit wat over, weet wel dat ze vroeger welleens voorkwamen maar tegenwoordig nauwelijks meer. Een vriend van me kan er namelijk aankomen maar ik wilde dus eerst ff kijken of er hier lui zijn met ervaring:)

:wave:

azgaza

Badass junkie
Nooit gezien, wordt volgensmij in Nederland ook niet echt gemaakt.. En ik vind zelf de zegeltjes wel de handigste manier. Gewoon onder je tong leggen en klaar, en er past ook nog eens vrijwel niks anders op in werkzame dosis.

Boner simpson

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
Nooit gezien, wordt volgensmij in Nederland ook niet echt gemaakt.. En ik vind zelf de zegeltjes wel de handigste manier. Gewoon onder je tong leggen en klaar, en er past ook nog eens vrijwel niks anders op in werkzame dosis.

Nee daarom, omdat het zo onbekend is in Nederland vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is:)

azgaza

Badass junkie
Boner simpson zei:
azgaza zei:

Nee daarom, omdat het zo onbekend is in Nederland vroeg ik me af of het wel te vertrouwen is:)

Ik denk minder veilig dan zegels, want er kunnen denk ik wel meer stoffen in verwerkt worden die geen LSD zijn, en dan is de kans dus bestaand geworden dat er iets in zit wat je er niet in wil.

erwin krol

Bewuste gebruiker
eten is weten. Overigens is de lsd in NL vrij goed, dus de kans dat als het van elders komt ook sterk is is kleiner. Maar goed, als je degene kent die ze kan regelen is en experimentje zeker de moeite!

Bovenaan