Capsules mdma ervaringen

Beste allemaal,

Dit weekend staat er mdma (festival)op de planning en ben opzoek naar wat ervaringen op het gebied van doseringen.

Morgen krijg ik de test uitslagen binnen en wil ik de capsules gaan maken met de 1,5 x regel.
Nou hebben wij groepje van 5 allemaal verschillende gewichtklasse dus moet nog flink aan de slag. Iedereen trouwens ervaring met mdma maar nog niet netjes met cap

Zelf 80 kg en zat te denken aan te beginnen 1x 80 mg en herdose 40a50mg.
Toch een beetje nerveus over die 80mg ofso

Vragen:

Iemand ervaring met minder dan lichaamsgewicht als start dosis ? Vind die comeup soms best intens of gewoon even overheen zetten ? Zou het ook zonde vinden om te beginnen met een te lage dosering dan kom je er meestal niet meer lekker in

Dosis nummer 2. Een uur tot anderhalf nadat je wat voelt ? Zit je dan een beetje op je piek ?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:

kipzonderkopzoektkop

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring met minder dan lichaamsgewicht als start dosis ?

Persoonlijk zijn mijn beste XTC/MDMA ervaringen met lagere, meerdere doseringen en een lage startdosis. Persoonlijk (90-95 kilo) start ik vaak met 50mg, en doe ik daarna na anderhalf uur nog eens 50mg. Dat gaat bij mij altijd heel goed, beter dan hoger doseren.

Daarnaast doe ik vaak nog een derde herdosering anderhalf uur na de tweede als alles goed gaat die zwakker is. Echter wil ik dit niet aanraden en ook niet adviseren, het is qua harm reduction niet aan te raden.

Dosis nummer 2. Een uur tot anderhalf nadat je wat voelt ? Zit je dan een beetje op je piek ?

Persoonlijk neem ik mijn herdosering altijd na anderhalf uur, of ik iets voel of niet. Dat is niet aan te raden voor een eerste of tweede keer, maar als je wat XTC ervaring hebt en je houdt het ook bij kleinere hoeveelheden dan kan je dit proberen.

Qua piek, ik voel hem altijd ongeveer 2.5-3 uur na het starten, oftewel anderhalf uur na mijn tweede dosis.

Bovenaan