cannabis bijwerking

jeffreyl

Newbie
ik blow zelf al vanaf toen ik 12 was. soms een half jaar niks en soms een paar maanden bijna elke dag wel. laatste anderhalf jaar blow ik eens in het weekend. maar waar ik altijd last van heb: is dat als ik een joint heb gerookt, ik weken daarna last heb van een snellere gedachten stroom. ik denk veel meer, en neig ook de hele tijd naar iets waardoor ik weer rustiger na kan denken. dus blow ik weer :rolleyes: maar hierdoor ga ik dus voor altijd stoppen met blowen, tenzij iemand iets weet wat ik eraan kan doen. paddo's helpen wel daartegen heb ik gemerkt :mrgreen:

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik moet eerlijk gezegd altijd een beetje lachen om mensen die "denkproblemen" krijgen van drugs. Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde...

:wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Doerak zei:
Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde..
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je bijna iets hebt gevonden wat zo briljant is, maar je kunt er nog net niet bij. Da's wel frustrerend.

Wacky

Badass junkie
Doerak zei:
Ik moet eerlijk gezegd altijd een beetje lachen om mensen die "denkproblemen" krijgen van drugs. Er was laatst ook al zo'n figuur die het "diepe denken" van paddenstoelen als heel naar ervaarde...

Wanneer je gewend ben geconcentreerd en doelgericht te denken kan je het toch vervelend vinden wanneer je gedachten een chaos worden ?
Het is niet perse zo dat deze mensen liever niet denken dan wel hoor :)

Lana

Wijs gebruiker
Ik zou niet weten wat je eraan kan doen.
Ik heb het ook heel vaak gehad, maar wel alleen in tijden dat ik heel slecht in mijn vel zat. Dus, wat ik zou denken, geen drugs gebruiken als je depri bent. Als dat de reden is tenminste.

Ik gebruikte ook een keer met iemand samen die het heel erg had, zonder depressief te zijn. Die bedacht dan allerlei ideetjes en kon er niet mee stoppen. Die kon zijn ideetjes ook niet onthouden en dan moesten de andere mensen in de kamer zijn ladekastjes zijn waar hij zijn ideeen in opruimde. Moesten wij dus gewoon die ideeen onthouden zodat hij in zijn kast weer ruimte kreeg. Zijn woorden haha :mrgreen:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doerak zei:

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Meestal heb je er zelf geen controle over en blijft er maar een constante gedachtenstroom door je hoofd razen, terwijl je daar misschien helemaal geen zin in hebt

jeffreyl

Newbie
ik vind het verdomd irritant. ik word er nogal opgefokt van. het duurt 3 maanden voordat het weg is, maar dan moet ik niet geblowt hebben in die 3 maanden. maar ik word ouder,en blow af en toe, en het word gelukkig wel minder.

Bovenaan