Candyflip

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Hey!

Ik ben aan het plannen om te candyflippen binnenkort. Maar weet er eigenlijk nog niet zo veel van.

Welk gevoel krijg je ervan etc.
Heeft iemand toevallig tips die ik in gedachten kan houden?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hoi!

Heb het 1 keer succesvol mogen meemaken en het was echt een ervaring om U tegen te zeggen. Had eerst 200ug LSD gebruikt en exact 4u later 120mg MDMA (halve pil xtc). Het smelte samen in een unieke ervaring wat nogal moeilijk te omschrijven valt. De visuals waren nog sterk aanwezig en vormde in nieuwe visuals die ik niet op LSD had terwijl het liefde gevoel van MDMA er ook bij kwam. Heel apart.

Ik zou sowieso een alarm zetten op je mobiel ofzo want tijdsbesef wordt nogal beïnvloedt door de LSD. En van wat ik weet is timing echt belangrijk. Gebruik zeker niet teveel MDMA want anders verlies je de LSD trip door de MDMA die de bovenhand gaat nemen. Je wil dat ze samensmelten, niet vechten. Less is zeker more in dit geval.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan verschillende keuzes maken: óf eerst de LSD en dan later de MDMA (zoals @Snuffelaar voorstelt), of beide middelen tegelijk, of eerst de MDMA en dan de LSD.

Het is een beetje wat je zoekt. Als je wil dat de piek-effecten van LSD samenvallen met die van MDMA voor een supersterke trip, dan kan je het best na 1,5 - 2 uur na de piek de MDMA innemen. Een nadeel kan dan wel zijn dat de MDMA uitwerkt in de laatste fase van de LSD.
Je kan om die reden de MDMA ook wat later nemen (na 2 - 4 uur) zodat de MDMA nog wel net samen met de LSD piekt en beide middelen bijna gelijktijdig zijn uitgewerkt.

Sommige mensen vinden het ook chill om eerst de MDMA te nemen en dan de LSD. Je glijdt dan soepel je trip in. Maar je kunt ook wat last krijgen van een dip tijdens je trip. Dus dat is weer een nadeel.

Anderen nemen de MDMA tegen het einde van hun trip, zodat de LSD weer versterkt wordt als die begint uit te werken, en daarna langzaam overloopt in een MDMA-space. Dat kan vooral leuk zijn als je niet zo'n zin hebt in een futloze natrip met weinig energie maar ook te wakker om te slapen.

Wat je ook kiest, plan het goed van te voren, leg de doseringen alvast klaar en zet eventueel wekkers. Als je aan het trippen bent kun je niet meer inschatten hoeveel MDMA je aan het nemen bent. En als je onder invloed bent van de MDMA kun je overmoedig worden. Dus beter niet op het moment zelf kijken wat je doet.

Bovenaan