Candyflip

2se2w

Newbie
Beste Dames en Heren,

Komende kerstvakantie wil ik voor het eerst een candyflip gaan ervaren. Ik heb op dit moment 5x op LSD getript (2x halve zegel, 3x een hele) en met een hele zegel kom ik bijna altijd op een punt dat ik me 'een met alles' voel en alles euforisch en relaxt is. Ook heb ik al 10+x een mdma trip gehad, dus hier ben ik ook bekend mee.

Ik heb de handleiding voor candyflippen gelezen (viewtopic.php?f=10&t=11552&st=0&sk=t&sd=a&hilit=candyflip).

2 vrienden van mij hebben laatst gecandyflipped en zijn hier erg enthousiast over. Zij vertelden dat ze de Mdma 2 uur na de lsd pakten, en zo de pieken van beide drugs tegelijk ervaarden en dat dit toch echt ' the way to go is' om een zo'n vet mogelijke candyflip te hebben. Wel waarschuwden ze me dat wanneer de M weg gaat je (net als bij een mdma trip) de dip van dat de Mdma weg gaat wel HARD is. Maar dat met een ' kleine kuur' 5-htp je daarvan wel goed herstelt in de weken daarna.

Toch ben ik benieuwd naar wat jullie zoal hebben ervaren. Op dit moment neig ik toch naar de pieken tegelijk te laten lopen (dus de mdma 2 uur na de lsd) maar misschien raden mensen me iets anders aan? Mijn concrete vragen zijn:

Ben je na een candyflip inderdaad meer down dan na een normale mdma trip, en is 5-htp in de week daarna dus aan te raden? (niet tijdens de trip ivm serotoninevergiftiging natuurlijk)

Wanneer vinden jullie dat je met candyflippen het beste de 2 substanties kan nemen?

Verder meldt aub maar alles wat je denkt dat ik nodig heb om te weten om de ervaring zo plezierig mogelijk te maken. Alvast erg bedankt (voor het lezen!) :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=24451 Dit topic gaat ook over candyflippen, en dan speciaal over wanneer je wat moet nemen.

5-htp is altijd aan te raden na mdma gebruik.

Denk dat je volgorde van inname wel oke is. Zelf zou ik van die 2 uur na de acid 1 uur maken.

Persoonlijk merk ik geen zwaardere dip/crash na candyflip dan na mdma trip. Sterker nog, persoonlijk merk ik niet eens altijd een crash.

Veel plezier.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
LSD duurt bij mij meestal een uur voordat het op komt, dan nog een half uur tot het echt lekker begint te trippen. 2 uur na inname zit je wel op de piek.

MDMA duurt bij mij meestal een half uur voordat het opkomt, en dan nog een half uurtje voordat ik er echt lekker in zit.

Dan begint de piek van beide middelen exact gelijk voor mij. En dat is wel zo fijn bij candyflippen imho.

Bovenaan