• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Candyflip Confidence

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat: LSD en mdma-pillen
Waar: Thuis en op een feestje
Wanneer: Zaterdagavond/nacht/ochtend
Aantal personen: 2, ik (lsd & mdma) en neanderthaler (mdma)

Het was zaterdagavond, beetje donker al, en we waren wat south park achter de computer aan het kijken toen ik (om 8 uur) het lsd zegeltje nam en neanderthaler zijn eerste pil. De pil sloeg al lekker in na een tijdje bij hem, en na twee uur was ik ook lekker aan het gaan.
Ik lag in een heerlijke zetel die erg ver achterover kon leunen, en ik voelde me koning te rijk, terwijl ik moeite deed om south park te snappen. Wat absoluut niet lukte vanwege de lekkere handmassage die neanderthaler me gaf. Maar ondanks alles was het nog steeds geweldig. Vooral de aflevering over cartman die hippievelderger speelde. :wink:
Ik leunde tijdens south park op een gegeven moment lekker achterover en ik sloot m'n ogen. Ik zag een tunnel met allemaal draaiende gezichtjes van south park, ze zaen er allemaal bij en heel vrolijk draaiden ze naar het midden om daar in het niets te verdwijnen, ik lag in een deuk!

Zo hebben we nog even verder gekeken, tot we het tijd vonden om te vertrekken naar het feestje at die avond in de buurt was. De plaatselijke feestzal met altijd dezelfde fuiven, maar elke keer een andere naam. Je kent dat wel, maar ondanks alles, altijd wel gezellig! Ik nam m'n eerste pilletje van de avond en wee sprongen op de fiets en we hadden de grootste lol! Naja, ik toch. Neanderthaler moest op de vouwfiets van m'n vader, probeer je er een beeld bij voor te stellen: een lompe kerel, met een lange jas, opeen te kleine vouwfiets, met een voorwiel dat geregeld naar de verkeerde kant draait. :wink: Ondanks de problemen kon hij er zelf ook wel mee lachen en zijn we rustig naar het cafe gefietst. Onderweg was hallucineren in een lichte nacht wel erg leuk. Er verschenen overal sterren, en er bewogen schimmen in het bos, erg leuk.

Daar aangekomen, rond kwart voor 12, liepen we meteen door naar de feestzaal, alwaar we bij de entree een gratis das kregen, ik snapte het even niet, maar de fuif noemde Tie-rex. Ondanks dat de das spuug en spuug lelijk was, waren de patroontjes erop wel erg leuk. Veel hallucinaties had ik niet in de donkere fuifzaal, maar kleuren waren wel erg intens, en de muziek voelde erg goed in m'n lijf. het pilletje was ondertussen ook al ingeslagen en ik voelde me heerlijk. Ik heb al eerder lsd gedaan, en mdma, maar dit was mijn eerste candyflip en ik genoot met volle teugen. Na even rond te kijken zag ik de vriendin waarmee ik had afgesproken die avond en ze vloog me meteen om de nek.

We sprongen uiteraard meteen op de dansvloer, en gingen helemaal los, waar zij helemaal geen drugs voor nodig had. Een hele leuke eerste indruk voor neanderthaler was dat, want die vriendin en ik spelen heel graag 'toneeltjes' met elkaar, op en dansvloer maar ook daarbuiten. Maar normaal was ik toch altijd een beetje verlegen, en hield ik toch rekening met dan de mensen niet raar zouden opkijken. Maar dat was nu helemaal weg! Ik was helemaal gericht op die vriendin van me, en we hebben heerlijjk gedanst en 'toneel gespeeld' op de dansvloer. De rest op de dansvloer kon me weinig nog schelen, en m'n zelfvertrouwen schoot door het dak, geweldig voelde dat, en ik hoop dat ik dat nog lang na de trip kan houden. Ook vonden we het geweldig om die arme neanderthaler aan een hele keuring te onderwerpen zoals alleen twee vriendinnen dat kunnen. Hij voelde zich erg overweldigt, maar het was allemaal alleen maar positief. hehe

k nam nog een tweede pilletje, de avond was zo geweldig en ik kon het niet laten. Maar vanwege het dansen en synthetische warmte zijn we na een tijdje naar buiten gevlucht om af te koelen. En daar heb ik de meest hilarische gesprekken gehad met mensen die ik normaal weg zou wuiven of niet eens mee durfde te praten. Het was geweldig, en de sensatie van een mint sigaret, die ik normaal heel erg goor vind, zal ik ook nooit vergeten.

Die avond heb ik nog erg goed gepraat met die vriendin van me, heel erg dicht bij gekomen, waar ik wel erg dankbaar voor was, Heel eerlijk en open geweest, wat erg deugd deed. En na een lang afscheid (wat een uur duurde) zijn neanderthaler en ik toch naar huis gefietst. Daar zijn we lekker in de caravan gecrashed en op bed gaan liggen. Lekker gepraat, en de hallucinaties die ik toen had waren geweldig. Door de combi van de mdma met lsd, waren de CEV niet gewoon patroontjes, maar levensechte situaties en mensen die ik voor mn ogen zag. Het was zo levensecht dat ik soms m'n ogen niet open durfde te doen. Ook hebben neanderthaler en ik nog lekker van elkaar genoten, want seks op lsd/mdma kan ik nooit laten, zo lekker is dat.

Maar na een tijdje daar in bed te trippen was ik toch wel erg moe, en wilde ik graag gaan slapen, maar waar ik niet aan gedacht had, was dat ik die lsd toch ietsje te laat op de avond had genomen en ik nog ven niet kon slapen. Hier baalde ik wel erg van, en begon hierdoor in m'n kop te malen en mezelf gek te maken, waardoor ik in een negatieve bui kwam en de hallucinaties echt heel erg eng werden. Ook neanderthaler's gezicht kon me niet rustig maken want die veranderde steeds in een levensecht lijk. Zo heb ik mezelf nog een aantal uurtjes gek gemaakt, tot de hallucinaties gelukkig wat minder werden, en ik met wat moeite uiteindelijk in neanderthaler's armen toch in slaap kon vallen.

Conclusie:
Volgende keer de lsd niet te laat nemen aangezien ik wel op mijn slaap gesteld ben. En het zelfvertrouwen wat ik die avond had opgebouwd niet kwijtraken. Het voelde heerlijk. En natuurlijk nog veel samen met neanderthaler trippen <3

Blackout

Belezen gebruiker
Wow, klinkt intens! :P Wil dit ook een keer doen maar vind het altijd een beetje rare combo :wink:

Voor dat slaap probleem moet je gewoon bij de etos eigen merk slaap pillen kopen. Perfect! Binnen een kwartier ben je van de wereld. Zelf ook gedaan na lsd. Heb zelf namenlijk ook dat ik graag wil slapen. Mijn grootste angst bij drugs is et woellen in je bed die avond/ochtend.

Mooi raport verder! Zou het alleen zelf nog niet snel nemen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk report :)

Zit ook al tijdje te denken aan deze combo maar weet niet.. vind MDMA na mn laatste keer beetje gaar, van 't weekend gedaan en heel mn tong en wang kapot gebeten.. voelde me 2 dagen heel gaar, moe enzo.. vind ik 5 uur feesten toch niet waard denk ik.

DreamWeaver

Badass junkie
Holy fucking shit wat is het toch met die zegels en vriendjes die veranderen in lijken?! Er zitten hier op het forum nog 2 andere dames die datzelfde meemaakten op zegels die gelijk zijn aan die Vode ophad (komen van hetzelfde vel).

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, weavertje, deze waren uit amersfoort, 1 exemplaar.:) Die van dat vel heb ik niet.

henkfloyd: Hehe, is niet te beschrijven, lekker om elkaar heen dansen enzo :wink:

Bovenaan