Caffeine: zonde van de benzo's ?

Benzotekz

Newbie
Ik slik op een dag zo'n: 40mg Diazepam
80mg Oxazepam
40mg Temazepam

En dan nog de Antideprisiva: Lexapro: 20mg
En als stok achter de deur: Refusal: 250mg

Mijn vraag is of het zonde is dat ik er energy drinks en vele kopjes koffie bij drink.
Want in het begin was ik uiteraard erg suf maar nu ik tolerantie op heb gebouwd tegen de benzo's en ook tegen de Lexapro. voel ik nog weinig.

Ik ben nog steeds niet suicidaal of extreem deprisief maar ik vond het gevoel van de valium in het begin echt relax het gaf me echt weer zin in het leven.
Zou het helpen als ik stop met zoveel caffeine te nemen om de effecten weer wat sterker te maken ?

PS. ik ben 26 en ben geen recreatiefe gebruiker ik ben in afwachting van een clinishe opname voor langere termijn. en gebruik dit dus tot die tijd.

Dus ik zit niet op moraal ridders te wachten maar meer op adviesen over hoe ik de boel kan versterken etc.

Of mischien maak ik wel een fout in de combinatie van de benzo's die elkaar mischien tegen werken.
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Benzotekz

Newbie
Nou blijkbaar heb ik een rare vraag gesteld want heb nog geen reply's :(

Common ppl er moet toch wel wat over te zeggen zijn ? :rockband:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
die relaxte werking van de benzo's ben je denk ik helaas KWIJT.... :( :( :(

tolerantie is een slet en minderen met caffeine zal je denk ik niet helpen...

succes met je opname....goed van je :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik merk zo goed als niks van thee of redbull als ik diazepam op heb. Benzo's zijn vele malen sterker en dus is het niet echt zonde, of je moet echt een ziekelijke tollerantie hebben.

speeseend

Wijs gebruiker
kijk, ik gebruikte niet die hoge doseringen zoals jij maarrr.. ik vond het wel lekker om eerst even flink veel koffie naar binnen te gieten om vervolgens een Oxazepam te slikken. Dit deed ik soms, maar die Benzo's voelde ik dan echt werken. Wat zo nu en dan ook wel eens lekker was naast die onderhoudsdoses.

Bovenaan