Cafeine poeder.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben via via via viaaaa bleeeeh aan 99,97% puur cafeine poeder gekomen. Geen gezeur of het spul wel in orde is, want het komt van een betrouwbare bron en daarnaast zit er een certificaat van echthijd bij. Ik heb 2 zakjes van 50gram. Nou heb ik zo ergens gelezen dat je er van alles mee kan doen, snuiven kan, roken in hele kleine hoeveelheden kan, en uiteraard kan je het ook door je drinken en zelfs eten doen. Het smaakt een beetje bitter.

Nou heb ik het spul zelf nog niet binnen, ik heb het besteld en krijg het volgende week ergens. Ik vroeg me eigenlijk af of er mensen waren hiero die meer ervaring met dit spul hebben. Ook vraag ik me af wat een goede dosis is. Cafeine is slecht voor je hart, en je kan er een overdosis van krijgen als je teveel neemt. Dus ik ben graag wat voorzichtig met dat spul.

Is dit relax om nou eens voor je gaat werken in te nemen, gewoon een halve gram ofzo achterover en dan dat je gewoon heel alert ben op je werk? Ik vraag me af of het niet lichtelijk te vergelijken is met speed.. :)

J0rrit

Badass junkie
raging_bull zei:
Ik ben via via via viaaaa bleeeeh aan 99,97% puur cafeine poeder gekomen. Geen gezeur of het spul wel in orde is, want het komt van een betrouwbare bron en daarnaast zit er een certificaat van echthijd bij. Ik heb 2 zakjes van 50gram. Nou heb ik zo ergens gelezen dat je er van alles mee kan doen, snuiven kan, roken in hele kleine hoeveelheden kan, en uiteraard kan je het ook door je drinken en zelfs eten doen. Het smaakt een beetje bitter.

Nou heb ik het spul zelf nog niet binnen, ik heb het besteld en krijg het volgende week ergens. Ik vroeg me eigenlijk af of er mensen waren hiero die meer ervaring met dit spul hebben. Ook vraag ik me af wat een goede dosis is. Cafeine is slecht voor je hart, en je kan er een overdosis van krijgen als je teveel neemt. Dus ik ben graag wat voorzichtig met dat spul.

Is dit relax om nou eens voor je gaat werken in te nemen, gewoon een halve gram ofzo achterover en dan dat je gewoon heel alert ben op je werk? Ik vraag me af of het niet lichtelijk te vergelijken is met speed.. :)

het is zeker te vergelijken met speed, je hebt toch wel eens koffie of energiedrankjes gedronken? een halve gram lijkt me wat veel aangezien in 1 red bull iets van 30 mg per 100 mg zit. halve gram is 500 mg.

raging_bull

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
raging_bull zei:

het is zeker te vergelijken met speed, je hebt toch wel eens koffie of energiedrankjes gedronken? een halve gram lijkt me wat veel aangezien in 1 red bull iets van 30 mg per 100 mg zit. halve gram is 500 mg.
Om precies te zijn zit er 32mg per 100ml in, Een blikje is 250ml, dus 2,5X32=80mg.

van 80mg voel ik tenminste niet echt veel, ik voel me wel wat fitter.. maar ok.

zommes

Badass junkie
Jawel, alleen maar slechte. Het werkt veel opgefokter en hartklopperiger dan speed. Vind het dus ook niet te vergelijken. Je word er alleen maar een beetje trillerig en bevlogen van.

raging_bull

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Jawel, alleen maar slechte. Het werkt veel opgefokter en hartklopperiger dan speed. Vind het dus ook niet te vergelijken. Je word er alleen maar een beetje trillerig en bevlogen van.
En bij welke hoeveelhijd had jij dit effect?

Mijn plan is 300mg te nemen en dan eens kijken wat het doet.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik ben net terug van vakantie. en heb op vakantie 1 keer 2 dikke lijntje opgesnoven. ik denk 400mg. 200mg door elk gat.

en ik moet zeggen dat merk je zeer goed! ik drink eigenlijk te weinig.. en daardoor voel ik me vaak wat gaar op de vakantie.. meestal drink ik weinig omdat ik gewoon echt geen dorst heb. maargoed toen ik dus die 2 lijnen een beetje voelde prikken en ik een licht bitter smaakje proefde achter in mijn keel. toen begon het wel lekker. ik was bezig met wat huiswerk in de vakantie (jaja, ik weet het........ in de vakantie hoor je op zijn minst stoned te zijn.....) en ik heb dus zo'n iritant kut zusje van 8 die echt gewoon altijd ruzie zit te zoeken en altijd chargrijnig is. en ik kon gewoon lekker doorwerken aan me huiswerk.

ik vind het effect echt goed, je bent gewoon erg geconcentreerd en je kan veel aan. wat dat betreft heeft het wat mij betreft verwanten aan speed. het grote verschil is dat van speed de honger verdwijnt en bij cafeine leek het toch of ik wel wat meer honger had.

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
die zakjes met pure cafeiene ben ik laatst tegen gekomen in een smartshop in arnhem, ze verkochten er ook een of ander stofje om te mixen met coke, die cafeine was NIET duur voor zover ik weet.
weet niet of het legaal is,maar in veel coffey shops verkopen ze ook gedroogde paddos dus tja.
dus mensen met intresse moeten in Arnhem wezen

Beste mensen,
Ik heb ook van die caffeine binnen gekocht en had net eventjes op me vingers een beetje gedaan.
En ik moet zeggen de bittere smaak is hetzelfde als speed maar zou het niet snuiven maar gewoon in vruchtensap ofzo doen.
Toen ik die zak open deed dacht ik zo van damn het lijkt wel speed maar is gewoon caffeine morgen is een 20 mg doen staat op de voorschriften daarna kan je 50 - 150 mg doen maar nooit meer dan 200 mg waarom weet ik ook niet denk dat je anders hartkloppingen enzo krijgt

En ik heb Inositol besteld dat is een soort vitamine
Inositol speelt een rol bij de stofwisseling van vetten en cholesterol, en is belangrijk voor de voeding van de hersencellen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De mediane dodelijke dosis is voor mensen circa 10 gram

Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halfwaardetijd van 4,9 uur, dus wanneer men de dag om 8.00 uur zou beginnen met acht koppen koffie, dan heeft men om 13.00 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in het bloed, om 18 uur nog het equivalent van twee koppen en wanneer men gaat (proberen te) slapen is het alsof men net een kop koffie gedronken heeft.

raging_bull

Bewuste gebruiker
jonkospeedy zei:
Beste mensen,
Ik heb ook van die caffeine binnen gekocht en had net eventjes op me vingers een beetje gedaan.
En ik moet zeggen de bittere smaak is hetzelfde als speed maar zou het niet snuiven maar gewoon in vruchtensap ofzo doen.
Toen ik die zak open deed dacht ik zo van damn het lijkt wel speed maar is gewoon caffeine morgen is een 20 mg doen staat op de voorschriften daarna kan je 50 - 150 mg doen maar nooit meer dan 200 mg waarom weet ik ook niet denk dat je anders hartkloppingen enzo krijgt

En ik heb Inositol besteld dat is een soort vitamine
Inositol speelt een rol bij de stofwisseling van vetten en cholesterol, en is belangrijk voor de voeding van de hersencellen
Dude... Ik zal je zeggen als jou dealer je een keer een envolpje puur geeft dan heb je bij je eerste haal al een dikke overdosis aan je broek.. Er zit je heb maar 0,05g nodig ofzo, zie Erowid.com. Als je goed leest overleef je t wel, maar met hartkloppingen niet kunnen slapen / liggen een uur of 10~12 lang

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf ook wel eens pure cafeïne genomen van de smartshop, dit zat in een capsule en er zat zo'n 250mg in dacht ik. Ik vond het echt geen fijn spul, ik voelde me heel opgejaagd, trillerig en bevlogen, het is gewoon geen fijn goedje in hogere doseringen en daarbij werkt het ook nog eens laxerent. Niet zo fijn als je op het werk bent he :rolleyes: .

Beter neem je guarana. Dit is een soort caffeïne die veel milder is en langer werkt. Hier ervaar ik zelf geen vervelende bijwerkingen. Guarana is gewoon in de smartshop te koop en het is een perfect middel voor bijvoorbeeld te studeren en gewoon wat energieker te zijn op het werk. Begin maar eens met 2 capsules.

Apollo

Newbie
Je hebt er geen reet aan; ik kocht een keer van een 'vreemde' dealer pep en vond het slapjes tot niet werkend. (maakte er bommetjes van). Toen heb ik het laten testen en het bleek 3 % amfetamine en overig cafeïne poeder. Nog een paar keer geexperimenteerd ermee, maar het stelde niets voor en het is totaal geen vervanging voor speed of dat je er je lekker door voelt. Een loos middeltje.
Hooguit voel je je wat opgefokter en iets actiever misschien. Geen aanrader.

Bovenaan