BZP

erwin krol

Bewuste gebruiker
Er is geen topic waar ik hem onder kan plakken, dus dan maar hier. BZP, wat vinden jullie ervan? Ik vind het zelf een leuk oppeppertje, je zet het gebruik niet echt aan iemand zals bij speed.
Qua sterkte is het niet te vergelijken met speed; als je teveel drinkt houdt het je niet op de been, het knalt niet boven de alcohol uit.

Eerder een middel dat boven guarana en koffie uitsteekt en lekker praat. zeker met BZP-zusje TMFPP erbij een prettige dansdrug. Die 2 samen geeft een heerlijk gevoel op de hoofdhuid als je erover heen wrijft, je herkent het vast wel als je weleens geslikt hebt.
Mogelijk wordt het illegaal, maar nu nog niet hier in elk geval.

erwin k

samputa

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
De high van BZP vind ik erg prettig.

Niet te waus en goed te controleren. Ik merk wel dat normale je het vaker gebruikt, de tolerantie wel wat toeneemt. Al kan je het wel vaker in de week gebruiken, zonder dat de werking afneemt, zoals bij MDMA.

Het klopt wel dat niemand het aan je merkt als je het gebruikt. Ik kan er zelfs socialer van worden tijdens gebruik: veel energie met aandacht voor anderen. Je hoeft je ego niet zo te 'spekken', zoals bijvoorbeeld bij coke.

Een groot nadeel vind ik de nawerking.
Slapen direct na uitwerking hiervan lukt nog wel, maar de twee avonden erna lig ik de halve nacht wakker. Naarmate je meer gebruikt hebt, wordt dat ook erger. Ik kan er zelfs een opgefokt/gefrustreerd en paranoide gevoel deze nachten van hebben.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Goeie reactie Samputa, herkenbaar voor mij.
Vraagje over irritaties, hoe vaak had je het dan gedaan achter elkaar? Ik heb het nog niet ondekt dat ik een 2-dagen later effect heb, maar het is ook alweer een tijdje geleden. De laatste tijd vooral in combi met tfmpp.

EK

samputa

Tripreporter
Die frustraties kwamen nadat ik er op een dag een stuk of drie gebruikt had.

Maar dat was dus dan alleen 's nachts, omdat ik dus niet kon slapen.
Het helpt dan wel om een slaapkruid te gebruiken als valeriaan of 5-htp.

erwin krol

Bewuste gebruiker
o, oke, jij hebt het over pillen, weet je zeker dat er alleen bzp inzat f ook andere piperazines?
Ik heb alleen nog bzp-poeder gehad, in capsules.

samputa

Tripreporter
Ik had de silver bullets. Daar zit nog wel iets aan hulpstoffen in, maar BZP is de enige piperazine. Er zit geen TFMPP in, als je dat bedoelt.

DreamWeaver

Badass junkie
erwin krol zei:
de combi van die twee is wel erg lekker, beter dan de som der delen :)

Absoluut, alleen zorgt het in grotere doses voor chaos in je bol. Ook duren de trips soms erg lang, 12 uur is niet uitzonderlijk. Wel grappig spul, vond het erg leuk om 'n keer gedaan te hebben. Heb samen met Minne ook ontzettende lol gehad, vage kuthumor en niet meer bijkomen van 't lachen. Ik wist niet dat je BZP capsules kon kopen. Alles in poedervorm aanschaffen en zelf in capsules stoppen is bij mij bekend, alsmede het bekende zoo7 :)

jcp

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook in de vorm van Zoo7 een paar keer geprobeerd, heb nog een capsule liggen, is echt fijn om een avond lekker te zuipen en blowen :) ben niet van m'n stuk te krijgen dan.

Met 1 capsule vind ik het dan echt prima, maar met 2 vond ik het echt richting xtc gevoelens gaan, maar niet echt zo positief als xtc kan zijn...
Verder kan ik als ik 2 capsules opheb echt zo goed als niet meer slapen de hele nacht.

Ik wil dit ook eens gebruiken, ik dacht zelf aan de strp festival, is het dan aan te raden bzp sec te gebruiken of het beter het met tfmpp te mixen... dan weet ik welke ik moet bestellen namelijk.........

seraphinia

Ik heb ook dat Zoo7 geprobeerd, 2 pillen.
In het begin voelde ik me een beetje misselijk, niet echt lekker. Alles werd veel te opdringering, ik moest de muziek leuk vinden maar dat vond ik niet, ik moest alle vrouwen mooi vinden maar dat vond ik niet. Vlak daarna voelde ik me gewoon prettig en helder (mdma-light), daarna kwam er een soort paddo-verwarring over me heen, Ik wist steeds niet wat ik wilde, ik dacht het steeds te weten, maar het was het toch niet. Toen wilde ik heel graag muziek maken, even erna wilde ik dansen, erna werd ik vet sociaal (mensen, katten zelfs bomen willen knuffelen zeg maar, ook beetje mdma-light). Niet lang erna wilde ik alleen maar stom op de bank zitten en ik dacht dat ik langzaam wegzakte (lichte bijna doodervaring, heel licht). Toen was het effect en ik was zo instabiel als een malloot dus ik dacht als ik nu ga blowen ga ik eraan. En dat heb ik toen ook gedaan :stoned: , werd inderdaad lekker snel vaag en heb zo toch nog kunnen slapen. Had wel echt gigantische koppijn erna.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
k, ligt het nu aan mij of zegt men hier nergens waarvoor bzp eig staat?
Zal wel iets smart-gedoe zijn zekers?
Yo Erwin toss me a bone. Wtf is bzp? tfmpp?
Waar doen jullie je inkopen?

DreamWeaver

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Hoelang trip je ongeveer op één zo'n Zoo7 pil? En je kan er wel rustig bij drinken dus? :)

Het kan best een intensieve ervaring worden, en ik had helemaal niet de behoefte om veel te drinken. Ik denk dat je je eigen proefkonijn zal moeten worden, niet veel mensen hebben hier ervaring mee.
Een trip duurt toch wel een uur of 8. Maar het is bij mij ook voorgekomen dat ik 12 uur lang niet kon slapen (zoals bij lsd) en ook zwaar van de kaart was (mindfuck, veel lol en slap geouwehoer :grin:)

Psilo

Bewuste gebruiker
Nog even en het is niet meer te koop. Op dit moment één van mijn favouriete goedjes. Je moet je met dit goedje weten te beheersen. Het is te makkelijk om over te doseren. De Rush is niet zo lang als bij amfetamine. Daarom ben je geneigd om meer te nemen. Daardoor verleng je je euforie relatief kort. Vooral de algehele werking met een versnelde hartslag, een gejaagd gevoel en het niet kunnen slapen zal dan erg vervelend kunnen worden.
Als je het kan houden bij een enkele dosering zal je er veel plezier van hebben. (bij mij beter dan met MDMA tegenwoordig i.i.g.)

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7724&highlight=bzp
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8396&highlight=bzp

Psilo

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
wiki zegt er vast iets over, erowid... Het is chemisch, een piperazine.

Gewoon een 'nieuwe' designerdrug.
Lijkt qua moleculaire structuur en werking op amfetamine-achtige middelen (zoals speed, XTC en voor mij ook een keer op 2C-B)

De jongen

Bewuste gebruiker
Hey Guys,

Ik heb gemerkt dat het nog steeds te verkrijgen is. Er zijn keiveel versies van verschillende blends, zuiver bzp of met tmfpp.
Check bevoorbeeld de site van 'magic bus!
Ik was vorige week in Ierland en daar kon je ze nog in vele winkeltjes kopen. Heb er zelf 2 pakjes gekocht voor 8 euro. Vegas nights- queen of diamonds. Deze bevatten 2 bzp pillen van 200mg met wat vitaminen en mineralen erin + 2 recovery pills voor na de trip. Wat er in deze recovery pillen zit weet ik echter niet.
Heeft iemand een idee wat er in zit.

Ik ga ze binnenkort testen, misschien plaats ik wel een report'je.
Cheers :rockband:

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik las ergens dat bzp nu volgens de Belgische wet een gecontroleerde substantie zou zijn. Tegen Maart 2009 zouden de hele wetten rimram dit moeten inhouden. Maar wat betekend dat juist?

Is het nu zo ver of nog net niet?

Psilo

Bewuste gebruiker
De jongen zei:
Ik las ergens dat bzp nu volgens de Belgische wet een gecontroleerde substantie zou zijn. Tegen Maart 2009 zouden de hele wetten rimram dit moeten inhouden. Maar wat betekend dat juist?

Is het nu zo ver of nog net niet?

Ik weet niet precies hoe het in belgië is maar volgens mijis BZP in belgië verboden zoals andere drugs.
In Nederland is het nog steeds een ongeregistreerd medicijn.
Dat betekent dat het ook verboden is om het in te voeren zonder toestemming.

Bovenaan