Buthaangas

greenpower

Bewuste gebruiker
Beste,

Ten eerste: als dit in het verkeerde gedeelte van dit forum staat moet het maar verplaatst worden, want wist geen andere plek.

Nu mijn vraag.

Ik lees hier dat somiggen mensen buthaangas hebben gebruikt. Ik vraag me af wat hier het effect van is, hoe het gebruikt word, wat de risico's zijn en wat de duur is.

Het lijkt me nogal makkelijk om aan te komen dus als het aangeraden word is het wel de moeite waard denk ik.

bvd,
Greenpower

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Volgens mij is het niets anders dan een hulpmiddel om jezelf out te laten gaan of zuurstoftekort te krijgen. Gezond is het in ieder geval niet.

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb het al gedaan (jaja, begin nu nog maar eens te zeggen dat het een "kanslozendrugs" is) en het gevoel is te vergelijken met dat van poppers. Je voelt je erg licht in je hoofd en ziet een beetje anders. Het geeft ook een beetje een dronken gevoel wat wel grappig is.
Het duurt zo'n 20 seconden tot 1 minuut per hit (kan subjectief zijn).
Ik heb toen een vulbus voor aanstekers genomen en het gas in een ballon gespoten. Dan zet je de ballon aan je mond en inhaleer je zo diep je kan, het werkt meteen. (Nooit rechtstreeks van de bus doen !)
Het kan leuk zijn om eens te proberen, maar zeker niet om regelmatig te doen. Het is echt ogezond en er zijn dit jaar nog drie meisjes van gestorven, die hadden echter wel 3 grote bussen opgezogen.

Ik hoop dat je hier al wat mee bent,

grtz

greenpower

Bewuste gebruiker
buzzrider zei:
Ik heb het al gedaan (jaja, begin nu nog maar eens te zeggen dat het een "kanslozendrugs" is) en het gevoel is te vergelijken met dat van poppers. Je voelt je erg licht in je hoofd en ziet een beetje anders. Het geeft ook een beetje een dronken gevoel wat wel grappig is.
Het duurt zo'n 20 seconden tot 1 minuut per hit (kan subjectief zijn).
Ik heb toen een vulbus voor aanstekers genomen en het gas in een ballon gespoten. Dan zet je de ballon aan je mond en inhaleer je zo diep je kan, het werkt meteen. (Nooit rechtstreeks van de bus doen !)
Het kan leuk zijn om eens te proberen, maar zeker niet om regelmatig te doen. Het is echt ogezond en er zijn dit jaar nog drie meisjes van gestorven, die hadden echter wel 3 grote bussen opgezogen.

Ik hoop dat je hier al wat mee bent,

grtz

Oke, ik heb hier toevallig zo'n vulbus staan. Hoeveel heb je erin gedaan?

Doerak

Bewuste gebruiker
greenpower, neem belachelijk weinig en kijk wat het doet. Het spul is belachelijk goedkoop en zo uitgewerkt. Gewoon voorzichtig opbouwen en zeker stoppen als je ernstige koppijn krijgt (krijg je waarschijnlijk toch wel van zuurstoftekort).

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je zulke 'drugs' gaat proberen, heb ik nog een aantal aanraders;

- Sla jezelf met een hamer voor je hoofd, zachtjes voor minimaal effect, zo hard als je kan voor een volle +3 trip.
- Hyperventileer een paar minuten, vette zuurstofhigh.
- Tape een plastic zak om je hoofd. Deze is voor de hardcore liefhebbers.
- Ga direct na het avondeten op een tol zitten, en draai zo lang als je kan als een gek rondjes om je as.

En wat er nou jammer aan is, is dat het effect van organische gassen inhaleren gewoon echt in die categorie valt. Als je een voedselvergiftiging hebt gehad, of je hebt een koortsdelirium ervaren zeg je toch ook niet, 'wat een lekker tripje' ?

Judas

Wijs gebruiker
Isoleer je badkamer goed. Alle afvoeren dichtspuiten met purschuim en tochtstrip tussen de deur aanbrengen en probeer dan dit goedje eens uit stelletje sukkels :smilingimp:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
yeti zei:
Isoleer je badkamer goed. Alle afvoeren dichtspuiten met purschuim en tochtstrip tussen de deur aanbrengen en probeer dan dit goedje eens uit stelletje sukkels :smilingimp:

De visuals schijnen prachtig te zijn. Bedankt voor de tip, tripreport volgt.

Judas

Wijs gebruiker
RSW zei:
De visuals schijnen prachtig te zijn. Bedankt voor de tip, tripreport volgt.

Zou eerst eens biogas proberen RSW, daar krijg je ook nog prachtige muziek bij. Hoorde zelf de laatste keer de 9e van Beethoven, magnifiek uitgevoerd door loeiende koeien :tearsofjoy:

buzzrider

Wijs gebruiker
Wat zijn we weer volwassen.

Maar maakt niet uit, als je het toch wil proberen, bouw het dan langzaam op en kijk wat je zelf het beste vind. Denk er echter aan, doe het niet teveel. Hoe kinderachtig de vorige reacties ook waren, ze hebben wel gelijk in het feit dat je het best niet doet :)
(Gewoon eens proberen kan echter niet echt kwaad)

Bovenaan