Butane Honey Oil

BombSki

Bewuste gebruiker

ik heb gister hasjolie gemaakt dmv een butaan extractie.
een buis gekocht, nylon 'screen' aan de onderkant, hier knipafval in gedaan, ijzertje erop en gas erin.
Het gas loopt door het knipafval en de THC hecht zich aan dit gas, wat eronder weer uit komt gelopen. Bij 0 graden kookt het gas, dus na een tijdje is al het gas verdampt en hou je de hasjolie over.
fotos: http://bombski.goddeloos.nl/user/olie

erg lekker :)

BombSki

Bewuste gebruiker
hehe nee je rookt het gewoon, je smeert het met een mesje op een gaasje (screen). dan doe je eerst wat as in je (water)pijp, op een screen, en daar bovenop doe je het screentje met de olie erop, 2 screens dus.
Dan gewoon roken.. Het brand wel erg, je krijgt grote vlammen.. maar igewoon doorroken en dan voel je het wel.
De smaak is apart, eerst echt een apart smaakje, en daarna een beetje een wietsmaak (vergelijkbaar met smaak van vaporizer maar niet zo 'schoon') het brand ook best wel in je longen..

De olie is wel vloeibaar, maar niet zo erg. dwz je krijgt het er wel af met een mesje, maar het loop er niet uit als je hem op zn kop houdt.

de uitwerking is overigens zwaar high

BombSki

Bewuste gebruiker

BombSki

Bewuste gebruiker
ik heb het nu een paar keer gerookt en het is echt lekker + zeer stoned.. dit ga ik zeker meer maken :openmouth:

Bovenaan