Buitenplanten: hoeveel gemiddeld per plant?

fun

Bewuste gebruiker
Hallo, ik vraag me af wat er gemiddeld te oogsten is per plant (buiten).
Hoeveel gram is normaal?

Gaat om Santa maria en ze staan goed, mooie struikvorming, stevige stammen, ziet er goed uit.

Met een ruwe schatting ben ik al blij :)

wiet busje

Belezen gebruiker
hangt érg af per plant. je kan ze zeer groot of klein laten groeien, maar je kan wel honderd gram verwachten. Alhoewel het nooit super kwaliteit is van buitenwiet zal het toch zeker fijn zijn en er lang mee doen :smoke:

heb je een foto hoe groot die is? en gebruik je voeding etc..?

fun

Bewuste gebruiker
He thanx voor je antwoord, ik gebruik idd voeding volgens een groei en bloeischema.
De grootste is zo'n 1.80, waarvan hier de fotos.
De overigen gaan net zo, iets minder hoog, ca. 1.60.

Jaydeem

Newbie
hmmm ja dat kan, ik doe het anders.... heb me een mooi houten kastje in elkaar getimmerd en licht dicht gemaakt met zeil. Deze rij ik s'avonds om 7 uur over de plantjes, en s'morgens 7 uur moeten de dames weer opstaan! :grin:
Zo krijgen ze 12 uur licht per dag en zullen ze vlotjes gaan bloeien :stoned:

Hoi fun
Ik ben nieuw op deze site,maar jouw vraagje over de opbrengst van een buitenplantje verdient wel een antwoord;als je zorgt dat er genoeg getopt is dan is het wel mogelijk om er in een goed jaar 350gr vanaf te halen!
Ik praat over eigen ervaring met een mooie chrystal waarmee ik vroeg aan de slag was gegaan met toppen en voeden....uiteindelijk leverden ongeveer 128 hoofdtoppen 360 gram op..1 plant!
Greetz!
Crystalice :sunglasses:

Bovenaan