Buiten/Binnen Kweek

Nobody

Newbie
ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten.
alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden.

Nobody

Newbie
wat moet je nou allemaal bij buiten kweek doen gewoon zaadje planten en water geven en wachten of moet je nog meer doen net als bij binnen kweek. over binnen kweek kan ik van alles vinden op internet maar van buiten kweek niks.

Nobody

Newbie
wat zijn de beste zaadjes voor buiten volgens jullie. ik zoek zaadjes die makkelijk te kweken zijn goede opbrengst. En ze moeten goed tegen schimmels kunnen en tegen toprot.
Ik ga voor het eerst buiten kweken dus heb er geen ervaring mee.

davie

Wijs gebruiker
Voor buitenkweek moet je nog een aantal maanden wachten. Dus nog genoeg tijd omdat zelf uit te zoeken.

Op internet zijn genoeg zaden te vinden, met beschrijving. Kies dan geen witte soort, zoals White Widow bijvoorbeeld die zijn wat moeilijker.

Ik zou zeggen zoek het zelf eerst even uit en kies er dan een stuk of 5 uit en kom dan terug voor vragen. Daar leer je ook veel meer van.

:stoned:

mattskovic

Wijs gebruiker
die lowryder #2 zaadjes van azarius zijn zeer goed voor beginnent kweker ook omdat je niet met die licht cyclus moet zitten klooien ( beetje kunstlicht kan voor gen enkele plant kwaad) de plant word niet zo groot maar als je er goed voor zorgt heb je zeer goede wiet :stoned:

Willemijn

Bewuste gebruiker
Nobody zei:
ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten.
alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden.

als je ze buiten in de volle grond steekt , dan zullen ze zowiezo veel veel groter worden dan binnen

Bovenaan