Bruine pasta pep

peppie

Belezen gebruiker
Heb nu iets gekregen dat zou rechtstreeks uit het "lab" komen.
Het is bruin het moet pep zijn maar ik ruik geen pep heb het gedroogt en een klein beetje gesnoven maar het doet niks.
Heb er ook nog niet voor betaald omdat 'k 't niet vertrouwde.
Maar dat kan geen pep zijn want dan moet het zowiezo branden in de neus als het uit het "lab"komt
Iemand enig idee wat het kan wezen ?

Immo

Badass junkie
Breng het naar het testcentrum zou ik zeggen. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, vertrouwen zou ik het in iedergeval niet.

peppie

Belezen gebruiker
Ja ik dacht ook aan wat anders, maar dat schijnt nogal erg verslavend (dus lekker) te zijn, maar heb een mespuntje gehad om te proberen, maar 't doet niks.
Tja tegenwoordig zeggen ze allemaal dat 't rechtreeks van de maker komt, maar het vreemde is dat 't steeds slechter is. :openmouth: :angry:
Maar goed heb d'r ook nog niets voor betaald en hij krijgt er ook niets voor.
Ook nu het gedroogt is heeft het niets weg van pep het lijkt meer een soort suiker ofzo :confused:

EDIT : droog wordt het wel iets witter van kleur, tussen licht bruin en geel in zeg maar.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
neem is 2 flinke lijnen dan dearrdevil ..... als je misselijk wordt is het bruun zo uit het vat ....

:kots:

peppie

Belezen gebruiker
:mrgreen:
Ben wel iets verstandiger,moet ik het ff opsturen zou het wel prettig vinden als iemand voor proefkonijn speelt :wave: :wink:

peppie

Belezen gebruiker
2 lijntjjhuss kan geen kwaad hoor ....

Zit wel wat in...... je gaat tenslotte maar 1x dood :) en het schijnt wel een leuke trip te wezen als je afgleid :sunglasses:

Maar weer ff ontopic : helaas kan ik het hier in de buurt niet laten testen , er staat wel zwolle op het kaartje bij drugstest .nl maar daar zit niks.
Dus ik geef het maar terug.
Weer een teleurstelling bij de zoektocht naar goeie pep :smilingimp:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Tja tegenwoordig zeggen ze allemaal dat 't rechtreeks van de maker komt, maar het vreemde is dat 't steeds slechter is.

haha dit is ongelooflijk de dag van vandaag,wat een bullshit :angry:

ik zit behoorlijk goed maar het is een feit dat er een heleboel rommel op de markt is. :(

peppie

Belezen gebruiker
Opsturen naar een test centrum kan niet geloof ik he.
Volgens mij moet je het persoonlijk langs brengen.
Kan dan wel een lul zijn als ik het niet laat testen, maar heb het het ook nog niet hoeven te betalen.
Overigens heb ik wel weer goeie xtc van hem gekregen rolexjes geloof ik.
Maar ben niet zo van de xtc :)

peppie

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Daar gaat het niet om. Hoe meer mensen hun spullen laten testen, des te beter heeft de rest van ons een beeld van wat er allemaal te vinden is.

Het is niet dat ik het niet wil, maar het gaat hier nu eenmaal niet, want er zit hier niets, geen test centrum en geen inlever punt.
Dan zou ik naar Deventer moeten, en als ik nu tijd had, maar doordeweeks werk ik de hele dag.

peppie

Belezen gebruiker
Gewoonlijk tot 17.00 maar om 's avonds nog even helemaal naar Deventer te rijden na het werk zit ik niet echt om te springen.
Bovendien is het een inleverpunt.
Misschien zaterdag, 'k zie wel ff.
Eerst maar es goeie pep halen :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik zou het gewoon maar ff laten testen, hoewel als het niks doet je het natuurlijk ook gewoon kan weggooien.

Bovenaan