bruine lsd pillen?

DRUGSBUGS

Newbie
heej,

ik ben van plan om dit weekend voor de eerste keer lsd te nemen.
ik heb vrij veel ervaring met drugs maar niet met trippen,
maar wij hebben ipv prentjes, bruine pillen.
ik weet dat het op basis van een foto moelijk is om te zeggen of dit echte pillen zijn of niet,
maar heeft iemand dit soort lsd al eens gezien/genomen ?
alvast bedankt :wink:

:stoned:

Bijlagen

• Snapshot_20100319_4.jpg
    Snapshot_20100319_4.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 3.701

abby

Belezen gebruiker
Heb je deze wel laten testen? Want het lijkt mij sterk dat deze pillen lsd bevatten. Ik heb wel eens gelezen over pillen met lsd erin, maar die zijn zeer klein (de grootte van zippo vuursteentjes).

Nathaniel

Wijs gebruiker
^Microdots zijn dat idd. Veel kleiner dan de getoonde pil.

Ik ben bang dat je je trip nog even moet uitstellen om deze pil te laten testen. En laat effe weten wat het is dan :wink:

DRUGSBUGS

Newbie
Nathaniel zei:
^Microdots zijn dat idd. Veel kleiner dan de getoonde pil.

Ik ben bang dat je je trip nog even moet uitstellen om deze pil te laten testen. En laat effe weten wat het is dan :wink:

een vriendin heeft ze dit weekend genomen,
maar dit was ook haar eerste keer dus ik weet niet goed of het wel echte lsd is.
kheb t opgezocht op google en daar vond ik wel foto's van zo'n pille maar hoe betrouwbaar is google? :mrgreen: :P

Hallo!

Hmm, het ziet ernaar uit dat iemand je om de tuin heeft geleid. Volgens mij is dat geen LSD microdot.

Ik heb toevallig net hetzelfde meegemaakt de eerste keer dat iemand me "LSD" aanbood. Het bleek XTC te zijn en mijn 6 euro krijg ik nooit meer terug.

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
helaas pindakaas ouwe ...

lsd komt naar je toe, gij die zoekt zal het nooit vinden.

:hearteyes:

WRONG! xD
Sorry, maar ik heb van de week m'n eventuele eerste bron voor 't goedje gevonden :wink:

Verwacht binnen een niet al te lange tijd m'n eerste tripverslag over alice :hearteyes:

DRUGSBUGS

Newbie
ja mijn vriendin zei dat ze niet echt heeft getript maar dat ze wel scheef was.
maar ja of ze nu scheef was van lsd of iets anders ?
maar van 2cb heb je ook een licht trippen efect niet ?
ze kon ook shiva'kes fixen wel kartonetjes maar ik was bang dat dit te hard ging zijn.
toch bedankt voor de reacties :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Dit is echt geen LSD. Microdots zijn veel kleiner, hebben bolle zijkanten en hebben een harde en gladde buitenkant (net zoals een pil ibuprofen). Voor zover ik weet komt LSD niet in die vorm voor, een pil die lijkt op xtc of 2cb. Je hebt blotters (zegels), microdots, gewone vloeistof (dat is de oorspronkelijke vorm) of liquid caps. Lijkt me dus sterk als ze in een pil zitten die uit samengeperst poeder bestaat. LSD is ook zeer gevoelig voor zuurstof en licht, dus zelfs als er LSD in had gezeten, dan heb je het waarschijnlijk niet goed (luchtdicht en koel) bewaard.

Oh en van LSD word je ook niet scheef, dus de ervaring van je vriendin spreekt boekdelen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
gewone vloeistof (dat is de oorspronkelijke vorm)
LSD is nog altijd een kristalvormige vaste stof bij normale omstandigheden.

Rabbithole zei:
Oh en van LSD word je ook niet scheef, dus de ervaring van je vriendin spreekt boekdelen.
Ik loop/wordt geregeld scheef op/van de acid.

Ik denk ook niet dat er LSD in die pillen zit aangezien dit voor zover ik weet zga nooit voorkomt.

Rabbithole zei:
LSD is ook zeer gevoelig voor zuurstof en licht, dus zelfs als er LSD in had gezeten, dan heb je het waarschijnlijk niet goed (luchtdicht en koel) bewaard.
Ik denk dat het in een pil helemaal niet zo snel vergaat, zeker niet omdat alleen de buitenkant van de pil wordt blootgesteld aan zuurstof en licht.

Spor

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
helaas pindakaas ouwe ...

lsd komt naar je toe, gij die zoekt zal het nooit vinden.

:hearteyes:
Precies, gewoon wachten tot het in je schoot geworpen word of je onverwachts een zegel onder je tong vind :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Vigilante zei:
Rabbithole zei:
gewone vloeistof (dat is de oorspronkelijke vorm)
LSD is nog altijd een kristalvormige vaste stof bij normale omstandigheden.

Rabbithole zei:
Ik loop/wordt geregeld scheef op/van de acid.

Ik denk ook niet dat er LSD in die pillen zit aangezien dit voor zover ik weet zga nooit voorkomt.

Rabbithole zei:
LSD is ook zeer gevoelig voor zuurstof en licht, dus zelfs als er LSD in had gezeten, dan heb je het waarschijnlijk niet goed (luchtdicht en koel) bewaard.
Ik denk dat het in een pil helemaal niet zo snel vergaat, zeker niet omdat alleen de buitenkant van de pil wordt blootgesteld aan zuurstof en licht.

Tuurlijk kun je een beetje scheef worden, maar als je alleen scheef wordt zonder verder effecten te bemerken kun je er donder op zeggen dat het géén LSD is. Alleen scheef worden is geen effect dat je met LSD bereikt.

En er kan dus wel LSD in pillen zitten, alleen dit zijn microdots, en die zijn vele malen kleiner dan de pil op de foto:

Het zal in een pil wellicht minder snel vergaan dan in een zegel, maar dat neemt niet weg dat je LSD alsnog zal afzwakken als je je pillen (even hypothetisch, stel dat er LSD in die bruine pillen zou zitten) net zo behandelt als xtc-pillen.

Elohtibbar

Badass junkie
Er staat ook tablets bij die foto's maar als je het vergelijkt met die microdots die ernaast liggen zijn die tablets alsnog even groot als de microdots. Dus je zou ze net zo goed microdots kunnen noemen. Die tabletten daar zijn ook absoluut niet zo groot als de pillen die de TS op de foto showt.

DRUGSBUGS

Newbie
geen idee hoe je het anders dan scheef zou noemen.
ja ze zei heeeeel stoned gevoel en ja niet goed uit te leggen.
hier in antwerpen zeggen ze meestal scheef,
ze smelten naar het schijnt in je mond, het word zo'n papje.

Vigilante

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Er staat ook tablets bij die foto's maar als je het vergelijkt met die microdots die ernaast liggen zijn die tablets alsnog even groot als de microdots. Dus je zou ze net zo goed microdots kunnen noemen. Die tabletten daar zijn ook absoluut niet zo groot als de pillen die de TS op de foto showt.

Het gaat er toch om dat het ook in pillen van normale grootte voorkomt, die staan duidelijk op foto's dus kijk nog eens goed zou ik zeggen. En waar haal je het vandaan dat je pillen met plusminus een diameter van 1 cm microdots kan noemen?
Als je net zo lang wil blijven doordrammen tot je te horen krijgt dat er alleen lsd in microdots en niet in gewone pillen zit wens ik je veel succes.

Niets zo vervelend als een wijsneus die ongelijk heeft en dit bedoel ik minder vervelend dan het overkomt.

Wacky

Badass junkie
Wat is de definitie van scheef dan rabbithole ? (volgens mij is het een belgische uitdrukking namelijk die daar op de goas gebruikt word voor iedere erg on-nuchtere staat, ook LSD)

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is maar een uitdrukking, net als 'wasted', 'stoned' en 'lam'. Ik struikel er eigenlijk niet zo over.

Elohtibbar

Badass junkie
Vigilante zei:
Rabbithole zei:

Het gaat er toch om dat het ook in pillen van normale grootte voorkomt, die staan duidelijk op foto's dus kijk nog eens goed zou ik zeggen. En waar haal je het vandaan dat je pillen met plusminus een diameter van 1 cm microdots kan noemen?
Als je net zo lang wil blijven doordrammen tot je te horen krijgt dat er alleen lsd in microdots en niet in gewone pillen zit wens ik je veel succes.

Niets zo vervelend als een wijsneus die ongelijk heeft en dit bedoel ik minder vervelend dan het overkomt.

Dan ben je toch de hufter met de gele ster hè. Ik zeg inderdaad dat LSD normaal gesproken niet in pillen van die grootte voorkomt, en ik heb er genoeg over gelezen om dit met een vrij grote mate van overtuiging te kunnen zeggen. Net zoals jij overtuigd bent van jouw gelijk. Wie beslist wie hier een wijsneus met ongelijk is? Dat kan jij net zo goed zijn. En ik heb de foto's goed bekeken, waar staat dan bij wat de grootte van die pillen is? Ik heb net een foto van erowid met een liniaal erbij gepost, waar is jouw bron?

@ Wacky:

Twilight zei:
Het is maar een uitdrukking, net als 'wasted', 'stoned' en 'lam'. Ik struikel er eigenlijk niet zo over.

Dit dus. Ik ga er even vanuit dat hij met scheef gewoon bedoelt dat ze wat van de kaart was zonder daarbij echte vervormingen en visuals te zien die zo kenmerkend zijn voor LSD en die zich ook bij lage dosissen aandienen. Lijkt me niet dat ze zich alleen wat vaag voelt zonder daarbij typische LSD-effecten te bemerken.

Vigilante

Wijs gebruiker
Je vertelt anders eerder dat LSDpillen enkel microdots zijn en dat er geen grotere voorkomen. Die bestaan dus wel, als je op sommige foto's kijkt zie je de microdots en gewone pillen die misschien wel 10x groter zijn.

Je zegt dat je er zoveel over hebt gelezen dat je met enige overtuiging kan spreken. Zorg er dan tenminste voor dat je verhaal klopt. Vloeibare lsd oorspronkelijke vorm? Geen grotere pillen dan microdots? Komop zeg.. je gaat me toch niet vertellen dat je echt denkt dat dat waar is.

Elohtibbar

Badass junkie
Vigilante zei:
Vloeibare lsd oorspronkelijke vorm?
Vloeibare LSD is de vorm waarmee gewerkt wordt ja, je zult geen base LSD op de markt aantreffen - die vind je alleen in laboratoria. Ik had het over de vormen die men zelf zou kunnen tegenkomen. Dat is vloeibare LSD, die eventueel verwerkt is in microdots, liquid caps of blotters.

Goede bron, een plaatje dat je ergens hebt gevonden waarop 2 formaten pillen staan, en er staat bij dat er LSD in zou zitten, "dus zal dat dan wel zo zijn". Excuseer me voor mijn kritisch denkvermogen en het niet aannemen van iedere shit die op internet te vinden is.

Wacky

Badass junkie
Rabbithole zei:
Vigilante zei:
Vloeibare LSD is de vorm waarmee gewerkt wordt ja, je zult geen base LSD op de markt aantreffen - die vind je alleen in laboratoria. Ik had het over de vormen die men zelf zou kunnen tegenkomen. Dat is vloeibare LSD, die eventueel verwerkt is in microdots, liquid caps of blotters.

Goede bron, een plaatje dat je ergens hebt gevonden waarop 2 formaten pillen staan, en er staat bij dat er LSD in zou zitten, "dus zal dat dan wel zo zijn". Excuseer me voor mijn kritisch denkvermogen en het niet aannemen van iedere shit die op internet te vinden is.

Sorry hoor lief konijnenholletje, maar dit is echt zwaar eigenwijsheid waar je mee bezig bent.
LSD is een kristal en en dat kun je oplossen in water om het vloeibaar te verkopen of om daarmee blotters te maken, maar je gelooft toch zelf niet dat dit de manier is om microdots te maken he ? Je probeert recht te praten wat je zelf weet dat krom is, en dat doe je heel deze thread al. Ik wil heus niet moeilijk doen en heel graag je erop wijzen dat wij het beter weten, zo interessant is het namelijk allemaal niet, maar je bent nu al heel deze thread jezelf in bochten aan het wringen om toch maar gelijk te krijgen. En sja, dan kan ik het niet over mijn hart krijgen om je gelijk te geven :)

Elohtibbar

Badass junkie
Wacky zei:
Rabbithole zei:
Vigilante zei:

Sorry hoor lief konijnenholletje, maar dit is echt zwaar eigenwijsheid waar je mee bezig bent.
LSD is een kristal en en dat kun je oplossen in water om het vloeibaar te verkopen of om daarmee blotters te maken, maar je gelooft toch zelf niet dat dit de manier is om microdots te maken he ? Je probeert recht te praten wat je zelf weet dat krom is, en dat doe je heel deze thread al. Ik wil heus niet moeilijk doen en heel graag je erop wijzen dat wij het beter weten, zo interessant is het namelijk allemaal niet, maar je bent nu al heel deze thread jezelf in bochten aan het wringen om toch maar gelijk te krijgen. En sja, dan kan ik het niet over mijn hart krijgen om je gelijk te geven :)

Je mag me ongelijk geven hoor, daar wonen we voor in Nederland. :) Maar wilde jij beweren dan dat je aan LSD kristallen kunt komen op de vrije markt? Dat is toch iets dat alleen in laboratoria wordt gecreëerd, en vervolgens in gemodificeerd water wordt opgelost? In die vloeibare vorm wordt het op de markt gebracht om het eventueel in andere vormen te verwerken, maar je kunt toch nergens LSD kristallen kopen als gewone dealer/gebruiker? Dáár had ik het over, ik weet dat LSD een kristal is (vandaar dat ik in mijn post die je hierboven quote schreef dat je LSD base alleen in laboratoria aantreft voor zover ik weet).

Wacky

Badass junkie
Nou, laten we het maar niet meer over de details hebben in wat voor vorm LSD is, wat scheef is en of het zou kunnen bestaan in pillen, maar over waar het om ging:
Een bruine pil is geen LSD :) gewoon omdat we weten dat het geen LSD is.

Elohtibbar

Badass junkie
Wacky zei:
Nou, laten we het maar niet meer over de details hebben in wat voor vorm LSD is, wat scheef is en of het zou kunnen bestaan in pillen, maar over waar het om ging:
Een bruine pil is geen LSD :) gewoon omdat we weten dat het geen LSD is.

Ja, daar ging het eigenlijk om. :) Ben trouwens wel benieuwd wat er nou wél in zat.

Bovenaan