Bromo Dragonfly

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Re: Bromo-Dragonfly

Whoops... :flushed: Verkeerd gedrukt, het moest natuurlijk bij RC's komen te staan. :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker

Geen ervaring, wel veel goede dingen over gelezen.
Would love to get my hands on some of that stuff. :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Hier is al een topic van in de RC sectie.

Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.

Adrenochroom

Wijs gebruiker

Ik heb t eens in de efteling en in de burgers zoo gedaan. Beide keren 1mg, was wel dope, maar zou het niet nog is doen (trip ook bijna niet meer). De naspace was altijd wel heel relaxed, he trip zelf soms wat psychedelisch strak staan, ideaal voor een festival eigenlijk. Het duurt wel lang he zeker 11 uur.

Oom Klaas

Badass junkie

Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

Oom Klaas zei:
Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.

Ahja, dat klopt. Dat wist ik al, even niet aan gedacht. :)

dexdude2

Belezen gebruiker

Ik zou het nooit aanraden om hier mee te gaan trippen. Vreselijk spul. Complete ego dood en m'n hele arm was verlamd. Kwam door overdosis (per ongeluk), wat LSD had moeten zijn.

dexdude2

Belezen gebruiker

Ja ik had er een tripreport over geschreven maar die is nu weg omdat ik perongeluk de helft ervan had verwijderd. Ik schrijf 'm binnenkort opnieuw.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen. :rolleyes:

Bij een normale dosis is er niks aan de hand.

Bewild

Bewuste gebruiker

DrippTone zei:

Ik vind die uitspraak nogal cru :rolleyes: !
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..

dexdude2

Belezen gebruiker

Bewild zei:
DrippTone zei:

Ik vind die uitspraak nogal cru :rolleyes: !
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..

Hier (Finland) kan je je shit ook op geen manier laten testen. MDMA kan je misschien nog testen met zo'n standaard minitestje die je via internet kan bestellen maar bromo dragonfly..... nope.

Karhu

Wijs gebruiker

Waar in Finland zit je?? :openmouth: , Ik ga misschien binnenkort naar Kouvola... of hoe je dat ook schrijft :wink:.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

dexdude2 zei:
en m'n hele arm was verlamd.

Dat kwam zeker door de enorme vaatvernauwende werking van Bromo Dragonfly, geen last meer gehad van je arm daarna ?

OT: Test men in het testcentrum eigenlijk op dingen als Bromo Dragonfly, DOB, DOI, enz.
Of kijken ze alleen maar of het LSD is ?

dexdude2

Belezen gebruiker

Xeloc zei:
Waar in Finland zit je??
Helsinki.

Sublimo zei:
dexdude2 zei:
en m'n hele arm was verlamd.

Dat kwam zeker door de enorme vaatvernauwende werking van Bromo Dragonfly, geen last meer gehad van je arm daarna ?

OT: Test men in het testcentrum eigenlijk op dingen als Bromo Dragonfly, DOB, DOI, enz.
Of kijken ze alleen maar of het LSD is ?

Volgens de doctoren wel ja, ik was tijdens de trip/comedown naar 't ziekenhuis gegaan en ze gaven mij daar volgens mij diazepam en een aantal bloeddruk medicijnen maar ik heb geen idee meer welke. Maar ze zeiden inderdaad dat een aantal bloedvaten erg waren vernauwd en dat ik echt geluk heb gehad, had missschien verlamd kunnen zijn daarnaa.

Heb daarna overigens helemaal geen last meer gehad nee, gelukkig.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

dexdude2 zei:
Volgens de doctoren wel ja, ik was tijdens de trip/comedown naar 't ziekenhuis gegaan en ze gaven mij daar volgens mij diazepam en een aantal bloeddruk medicijnen maar ik heb geen idee meer welke. Maar ze zeiden inderdaad dat een aantal bloedvaten erg waren vernauwd en dat ik echt geluk heb gehad, had missschien verlamd kunnen zijn daarnaa.

Heb daarna overigens helemaal geen last meer gehad nee, gelukkig.

Dan heb je geluk gehad. :)

Bovenaan