Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2C-G-5 zei:Echt een heerlijk machtig goedje!
Heb het helaas ook ontvangen en getest, had nog geen Lsd ervaring, ik voelde me zeer aangenaam en had veel visuals, meer als bij gedroogde Hawaiaanse paddo's, en voelde me ook een stuk prettiger, en kan de trip meer sturen en en van genieten wat ik bij paddo's niet heb.
het duurde wel erg lang, ik had na 26 uur wel genoeg van maar had toen nog het gevoel dat het dagen zou aanhouden.
4 uur daarna heerlijk gedoucht en wierrookje aan met een heerlijke hash joint en gaan slapen.

Adrenochroom zei:Kruistollerantie met acid zit er wel in, de werking lijkt ook redelijk op elkaar vind ik hoewel acid wat meer visuals geeft![]()
Ik heb DAARDOOR mijn probleem uitgekotst. Maar volgens mij ben ik nog niet HELEMAAL klaar met kotsen, maar daar maak ik me momenteel ook geen zorgen over. Dat komt wel goed met behulp van andere mensen.
Ik heb een ontwikkelde spiritualiteit, ja. Ik ben niet gek. :P Dat dacht ik eerst wel, maar ik heb nog geen waan ideeën. Alleen onverklaarbare gebeurtenissen onder invloed van drugs en soms ook zonder drugs.![]()
_Kat_ zei:Spiritualiteit en drugs combineren is nooit een GOED idee
er is weinig verschil tussen lifters en parasieten.
Een aura dat open en/of beschadigd is, daar komt ongedierte op af.
Tijdens het werken met 'ander bewustzijn', opent je aura, en als je geen bescherming in je werkruimte hebt kan ongedierte daar op afkomen.
Maar het kan ook gebeuren per ongeluk, als je aura door een fysieke schok beschadigd is.
Als je aura's kan zien, kan je dat ongedierte zien als een grauwe 'klever' bij zo'n gat.
Heldervoelenden kunnen zo'n entiteit voelen als iets wat 'kouder' is dan de rest van het aura.
Hoe ermee om te gaan?
In de eerste plaats preventief, bij het aangaan van magisch werk voldoende beschermende maatregelen nemen (mantels, cirkels, poortwachters, etc afhankelijk van je werkwijze).
Mocht je alsnog ongewenste gasten op bezoek krijgen, meteen de deur uitschoppen met de technieken die tot je beschikking staan (smudgen, exorcisme, etc)
Lifter: iets wat mee komt, als je bezoek uit de andere realiteiten krijgt?
wat doe je dan nu ook op drugsforumIk blijf overigens dit jaar en volgend jaar van alle drugs af, dus ik zal ook niet erg veel op DF zitten in die tijd.
. Ik weet nog niet hoe alles werkt in dat hoofd van me, had laatst namelijk een fucked-up trip zonder trip middelen,

gNuxx zei:vogel jij bent echt insane

Nick de Neger zei:Tot zover ik weet waren er toen der tijd 2 batches, een EU en USA batch. Beide batches hadden verschillende dosissen. Hier staat info over de dosis, al had je dat vast zelf al gevonden
Als ik jou was zou ik een dosis van +/- 250mg nemen om te kijken welke batch je hebt?
, lees even goed wat er staat op de verschillende sites.
toch? 
lysergine25 zei:Als de bloeddoorstroming faalt door door een overdosis Dragon Fly ... dan gebeurt het volgende:
De ledematen die blauw tot zwart aanlopen worden direct in het ziekenhuis geamputeerd.
Dus deze keer laat Bonie de dosissen afwegen door een experet in een lab, oplossen in een goedje en indrenken op lege LSD vellen.
Tot die tijd raak ik het maar niet aan.
De Koning van de Overdoseer pogingen staat zijn troon af ......
Als het een usa batch is dan zou 1 mg voldoen, deze zooi komt uit China.
De vraag is dan ook hoe sterk is het ?
![]()

_Kat_ zei:Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan?![]()
.RSW zei:Beide zijn amfetamines.