bromazolam werking

ik heb twee uur geleden een halve bromazolam in genomen van 3mg voelde na een uur niks vervolgens uurtje geleden een hele van 3mg genomen nog steeds geen effect de pillen komen van *modknip* is dit nep?

Laatst bewerkt door een moderator:

Fisherman's friend

Badass junkie
Begin eens met leren lezen.
Lezen over bromazolam , bijvoorbeeld dat je nu in korte tijd toch wel een flinke dosis hebt ingenomen terwijl de piek nog moet of kan komen.
Dat de bromazolam misschien al werkt maar dat je dat zelf niet zo goed door hebt.
En de gevolgen die hier uit kunnen voortkomen.

Ook beter de forumregels lezen want je hebt meteen al twee regels overtreden.

Je kunt het beste geen bromazolam meer innemen nu en afwachten wat het met je doet, ook wat het morgen nog met je gaat doen.
En die vendor naam even verwijderen voordat een mod het ziet want dan krijg je een ban.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
ik heb twee uur geleden een halve bromazolam in genomen van 3mg voelde na een uur niks vervolgens uurtje geleden een hele van 3mg genomen nog steeds geen effect de pillen komen van *modknip* is dit nep?
Ik heb de naam van de vendor uit je post verwijderd. Bij deze een officiële waarschuwing. Lees de forumregels goed door, staan levensgroot in je beeld.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Inmiddels zul je wel slapen vermoed ik. aangezien het KO benzos zijn. 4.5mg is met tolerantie al (meer dan) genoeg om te slapen, laat staan zonder tolerantie, geen idee wat jij hebt.

Scabbers4

Newbie
Pas maar op met Bromazolam, de avond voor mijn zus haar trouw was ik super nerveus voor mijn speech, en ik struggelde al met angststoornissen en insomnia, uit paniek had ik eem bromazolam genomen en bleef wakker en in paniek, uiteindelijk na nog 2 uur had ik er in totaal 4 genomen. Mijn ouders zijn me moeten komen wakker maken via een ladder naar mijn slaapkamer, ik kon niet op mijn benen staan en pas in de avond naar mijn zus haar trouw kunnen gaan. het is ongelooflijk verslavend en ik moet nu leven met het feit dat ik mijn zus haar trouwfeest heb verpest door een ongelooflijk stomme keuze te maken. dit had nog veel erger kunnen aflopen ook

Kordie

DF-koning
Pas maar op met Bromazolam, de avond voor mijn zus haar trouw was ik super nerveus voor mijn speech, en ik struggelde al met angststoornissen en insomnia, uit paniek had ik eem bromazolam genomen en bleef wakker en in paniek, uiteindelijk na nog 2 uur had ik er in totaal 4 genomen. Mijn ouders zijn me moeten komen wakker maken via een ladder naar mijn slaapkamer, ik kon niet op mijn benen staan en pas in de avond naar mijn zus haar trouw kunnen gaan. het is ongelooflijk verslavend en ik moet nu leven met het feit dat ik mijn zus haar trouwfeest heb verpest door een ongelooflijk stomme keuze te maken. dit had nog veel erger kunnen aflopen ook

Sow wat een verhaal.
Dan zie je maar hoe gevaarlijk het spul is. Zeker bij stapelen.

Casrus

DF-koning

Mijn moeder merkte ook dat ik met twee Bromazolam de hele dag in bed bleef liggen.

En bij mijn vriend in Parijs met Etizolam, toen ik 's avonds pas wakker werd.

Ook heb ik me een keer voor mijn werk verslapen door benzo's (denk ik achteraf).

Nu geef ik de voorkeur aan Pyrazolam, maar RC-benzo's als slaapmiddelen zijn niet de weg.

Het spijt me dat je zo'n verdriet hebt van het RC-gebruik.

Scabbers4

Newbie
Mijn moeder merkte ook dat ik met twee Bromazolam de hele dag in bed bleef liggen.

En bij mijn vriend in Parijs met Etizolam, toen ik 's avonds pas wakker werd.

Ook heb ik me een keer voor mijn werk verslapen door benzo's (denk ik achteraf).

Nu geef ik de voorkeur aan Pyrazolam, maar RC-benzo's als slaapmiddelen zijn niet de weg.

Het spijt me dat je zo'n verdriet hebt van het RC-gebruik.
Ik heb al jaren lang last van zware insomnia (met periodes), nu krijg ik hiervoor op voorschrift Trazodone waarvan mijn inname ook gecontroleerd wordt door de spycholoog en huisdokter. Wanneer ik van plan ben om partydrugs te gebruiken stop ik hier tijdelijk mee om geen serotonine vergiftiging te krijgen want Trazodone heeft ook een hele lichte antidepressive werking.

De Schurk

Belezen gebruiker
Heel raar dat je 4.5 mg niet voelt

Ik ben van 1.5 mg meer dan 24 uur van de wereld geweest
Ik ook.
Denk dat wij gewoon overgevoelig zijn voor deze benzo ofzo.
Vriend van mij met veel lagere tolerantie merkte ook niet zo heel veel van 3mg uit dezelfde batch als ik.
Na inname van al 3mg val ik al snel in slaap.

En om even terug te komen op het onderwerp.
Bromazolam piekt op ongeveer 2 tot 3 uur, ik denk dat je het effect zeker nog wel gaat merken.
Anders ben ik bang dat je niet echt goeie kwaliteit in huis hebt

Laatst bewerkt:
Bovenaan