Bromazepam

giganerd

Belezen gebruiker
het zal niet dodelijk zijn maar ik zie het nut er niet echt in om deze 2 stoffen te combineren??

ik heb zelf ritalin op voorschrift en neem af en toe bromazolam om te slapen, maar deze middelen samen nemen is super tegenstrijdig

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Pammetjes zijn de gevaarlijkste drugs van allemaal. En ik ken ze allemaal.

Ok technisch gezien staan heroine, fentanyl, methadon, methamfetamine a-pvp, a-php, mdpv en ghb nog op de todo list maar daar werk ik aan. De nacht is nog jong. Al vind ik opiaten niet zo interessant en heb ik mensen in de ghb afkick gezien, lijkt me wat langdradig en ik verveel me gauw.

giganerd

Belezen gebruiker
Pammetjes zijn de gevaarlijkste drugs van allemaal. En ik ken ze allemaal.

Ok technisch gezien staan heroine, fentanyl, methadon, methamfetamine a-pvp, a-php, mdpv en ghb nog op de todo list maar daar werk ik aan. De nacht is nog jong. Al vind ik opiaten niet zo interessant en heb ik mensen in de ghb afkick gezien, lijkt me wat langdradig en ik verveel me gauw.
dit is misschien wel de meest achterlijke to do list die ik ooit heb gezien

lijkt wel alsof je alle stoffen heb opgezocht die het meest waarschijnlijk voor problemen gaan zorgen en daar een lijstje van heb gemaakt 🤦‍♂️

OtherShore

Badass junkie
Kun je ritalin combineren met bromazepam??
Ja. Ze hebben wel een tegengestelde werking. De een is stimulerend, de ander sederend. Sommige mensen vinden het lekker om uppers and downers te combineren voor de optimale balans tussen ontspanning en opgewektheid, maar combineren is wel schadelijker dan alleen uppers of downers gebruiken. Bij combineren wordt het ook moeilijker om de juiste dosis in te schatten. Je neemt wat makkelijker teveel. Dus niet op gevoel gaan doseren.

Laatst bewerkt:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Tramadol combineren met bromazepam geeft dat een euforisch gevoel, heeft iemand hier ervaring mee??
Tramadol opzich geeft voor mij al een euforisch gevoel. Idd zoals shikantaza al zegt moet je bij Tramadol opletten wat je ermee combineert.
In alle eerlijkheid combineer ik het wel met een lage dosis alprazolam. Ik neem 0,25 mg alprazolam 2 uur na het laatste tabletje Tramadol van die dag. Ik neem het om overstimulatie tegen tegaan en zo de laatste fase van de tramadolroes gezellig in de zetel voor tv door te brengen, vaak neem ik nogmaals 0,25mg 4u later om nadien heerlijk weg te zakken in dromenland. Of het verstandig advies is...dat weet ik niet, waarschijnlijk niet. Maar voor mij gaat dit altijd goed (tot hiertoe).

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik heb het meerdere keren gecombineerd met farmaceutische benzodiazepinen en dat ging goed.
Ik raad het wel af omdat dit zeker ook fout kan gaan.

In een ander topic schrijf je dat je het vaker doet deze combinatie, waarom de vraag?

poetjinie

Newbie
Ik heb het meerdere keren gecombineerd met farmaceutische benzodiazepinen en dat ging goed.
Ik raad het wel af omdat dit zeker ook fout kan gaan.

In een ander topic schrijf je dat je het vaker doet deze combinatie, waarom de vraag?
Gewoon eens horen wat de ervaringen van andere zijn!

Bovenaan