Gooi die troep maar lekker weg. Komt niets dan ellende van.Kun je ritalin combineren met bromazepam??
dit is misschien wel de meest achterlijke to do list die ik ooit heb gezienPammetjes zijn de gevaarlijkste drugs van allemaal. En ik ken ze allemaal.
Ok technisch gezien staan heroine, fentanyl, methadon, methamfetamine a-pvp, a-php, mdpv en ghb nog op de todo list maar daar werk ik aan. De nacht is nog jong. Al vind ik opiaten niet zo interessant en heb ik mensen in de ghb afkick gezien, lijkt me wat langdradig en ik verveel me gauw.
??dat is mijn niet to-do list
hij typte idd een hele goeie lijst van dingen die ik vermijd 🤣nog steeds een goeie not to do list
Ja. Ze hebben wel een tegengestelde werking. De een is stimulerend, de ander sederend. Sommige mensen vinden het lekker om uppers and downers te combineren voor de optimale balans tussen ontspanning en opgewektheid, maar combineren is wel schadelijker dan alleen uppers of downers gebruiken. Bij combineren wordt het ook moeilijker om de juiste dosis in te schatten. Je neemt wat makkelijker teveel. Dus niet op gevoel gaan doseren.Kun je ritalin combineren met bromazepam??
Tramadol combineren is vrijwel altijd een slecht idee. Zelfs met Benzo's.Tramadol combineren met bromazepam geeft dat een euforisch gevoel, heeft iemand hier ervaring mee??
Bedankt voor de informatie shikantaza!Tramadol combineren is vrijwel altijd een slecht idee. Zelfs met Benzo's.
Zie https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png (goede ogen vereist).
Tramadol opzich geeft voor mij al een euforisch gevoel. Idd zoals shikantaza al zegt moet je bij Tramadol opletten wat je ermee combineert.Tramadol combineren met bromazepam geeft dat een euforisch gevoel, heeft iemand hier ervaring mee??
Gewoon eens horen wat de ervaringen van andere zijn!Ik heb het meerdere keren gecombineerd met farmaceutische benzodiazepinen en dat ging goed.
Ik raad het wel af omdat dit zeker ook fout kan gaan.
In een ander topic schrijf je dat je het vaker doet deze combinatie, waarom de vraag?