Brikee opvullers.

Ik heb een jaar geleden aan 'een soort drugs' begonnen: Brikee opvullers , met gas in. Ik heb ondernomen dat je daarvan zware trips kan krijgen, en hallucinaties. Ik zou graag weten wie dat nog kent ? xD

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kun je misschien uitleggen wat het is? Het zegt me helemaal niks.

Svali zei:
Kun je misschien uitleggen wat het is? Het zegt me helemaal niks.
Een flesje met gas in. Als je brikee leeg is kan je hem met zo'n flesje opvullen met gas. Als je op het top van dat flesje bijt en duuwt dan komt er gas in jou mond, en dan moet je gwn inademen.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In het andere bericht van je lees ik dat je nog geen 14 bent (ik hoop dan maar dat je 13 bent).

En je ademt gas in om te trippen?

Ik ben echt sprakeloos. Ik hoop dat je een troll bent.

Tufnut

Badass junkie
Laten we het inderdaad hopen.
Voor hen die dit topic met een vorm van intresse lezen. Er zijn vele andere opties om op relatief gezonde wijze drugs te gebruiken.
Het inhaleren van gassen of dampen is van het niveau van een oostblok pauperjunk.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk heeft hij het over butaangas, fucking gevaarlijk. Je speelt serieus met je leven. Butaangas is geen drugs, maar een brandbaar gas. Het inhaleren van butaan kan zomaar zonder pardon voor een hartinfarct zorgen. Het is vele malen gevaarlijker dan echte drugs.

@svali ik ben bang dat dit geen troll is.

MDMC

Belezen gebruiker
Lui zijn er steeds vroeger bij heb ik het idee... :(
Als je perse aan de gas wilt, laat dan zoals hierboven al aangegeven, de butaan links liggen, en kijk eens voor n2o (lachgas). Dit is veel veiliger, en daarnaast lang niet zo schadelijk als de zooi waar je nu mee bezig bent!

En dan nog eens een wijzende vinger! Ga eens lekker met speelgoed spelen, of je bezig houden met andere zaken. Op je 13e rommelen in drugs is fucking slecht, daar zal je enkel op late leeftijd berouw aan overhouden. :) :rolleyes:

Bovenaan